Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پس از جدایی مامه تیام از استقلال، مدیران باشگاه مدعی شدند درآمد هنگفتی از او به دست آورده‌اند و اگر او دوباره باشگاهش را تغییر دهد، سود دیگری هم به جیب استقلال واریز خواهد شد. بندی که در توافق میان عجمان و استقلال ثبت شده بود.

حالا این اتفاق رخ داده است.با توجه به اینکه قرارداد تیام با باشگاه اماراتی دوساله بود، قطعا انتقال این بازیکن به ترکیه در ازای مبلغی انجام شده است و بدین ترتیب، استقلال هم سهم ۲۰ درصدی خود را از این مبلغ بدست خواهد آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مبلغی که می‌تواند در بحران ارزی تیم های ایرانی به کمک این باشگاه بیاید.

255 41

کد خبر 1273426

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مامه تیام باشگاه استقلال لیگ برتر نوزدهم نقل و انتقالات لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۰۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی پدل ایران در مسابقات ۸۰ هزار دلاری امارات

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های پدل امارات با عنوان جام رمضان و با حضور مدعیان آسیا در شرایطی برگزار شد که میزبان، از هریک از کشور‌های حاضر ۲ تا ۳ تیم به این مسابقات دعوت کرده بود.    در این رقابت‌ها نمایندگانی از کشور‌های ایران، هند، استرالیا، ژاپن، بحرین، کویت، قطر، سوریه، فیلیپین، روسیه، لبنان و چین حضور داشتند که تیم ایران متشکل از آریا روغنی و حامی گلستان با غلبه بر تیم کویت در دیدار پایانی به مقام قهرمانی دست یافت.

دیگر خبرها

  • جزییات درآمدزایی شمس‌آذر از فروش بازیکن!
  • ۱۰ واقعیت جالب که ممکن است نظر شما را نسبت به قهوه تغییر دهد
  • قهرمانی تیم پدل ایران در مسابقات ۸۰ هزار دلاری امارات
  • قهرمانی پدل ایران در مسابقات ۸۰ هزار دلاری امارات
  • سریال حشاشین چقدر واقعی است؟ / همه چیز‌هایی که باید درباره واقعیت تاریخی حسن صباح و گروه اسماعیلیه بدانید
  • چگونه زبان نشان دهنده واقعیت شماست؟
  • از شایعه تا واقعیت بمب خبری فوتبال ایران
  • محفل امام حسنی‌ها رویکردی جدید از احساسات مردم درمناسبت‎های مذهبی
  • شرق؛ حکایت ظریف و وسط بازی و گرفتاری میان دو آرزو/ تجربه ورق زدن سال‌نامه در گوشی
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال به استقلال