Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه اقتصادی_ خبرگزاری بسیج؛ مقدمه؛چندی پیش طی فرمان رییس سازمان بسیج مستضعفین آغاز طرح «جهاد همبستگی ملی» کلید خورد. در این طرح هر مسجد در سراسر کشور ساخت یک منزل مسکونی و هر کاسب تامین یک کالای اساسی را عهده دار شد و مجموعه بانک‌های کشور هر بانک ساخت و تجهیز یک مدرسه را تقبل کردند.
شاید ابتدای سال 98 با تلخی آغاز شد به گونه ای که مردم ما طعم سبزب و پرباری و نعمت فراوان اران الهی را به درستی نچشیدند و سیل برای برخی از هم وطنان ما خرابی به جا گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما وجود نیروهای مومن؛ انقلابی همچون سازمان بسیج مستضعفین التیامی بر زخم های سیل زدگان بودند و اجرای طرح جهاد همبستگی با رویکرد کمک رسانی به مردم سیل زده یکی از خدمات و اقدامات مؤثر این سازمان بود.از این برای آشنایی بیشتر با این طرح و کم و کیف آن گفتگویی را با عضو کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی ترتیب داده ایم که از نظرتان می گذرد:

بنابراین گزارش سید رازی انوری، نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی با اشاره به دستاوردهای موفق و کم نظیر طرح جهاد همبستگی در راستای کمک رسانی و خدمت به مردم سیل زده کشور و حضور همیشگی و موفق سازمان بسیج مستضعفین در کنار مردم برای تجلی پاسداشت نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی از سوی این ارگان و همچنین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و کمک به ساخت و بازسازی منازل و مسکن های تخریب شده به واسطه سیل و زلزله در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، گفت:بسیج همواره در طرح های خدمت رسانی همچون طرح جهاد همبستگی موفق ظاهر شده است اما این سازمان برای تسریع و بهبود برنامه های خود از تشکل‌ها و تعاونی‌های بخش خصوصی که توانمندی لازم را در برخی از امور تخصصی همچون ساخت و بازسازی منازل مسکونی دارند کمک بگیرد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بهره مندی و کمک از تعاونی ها و سازمان های مختلف در راستای استفاده از تجربیات آنها می تواند همبستگی و همکاری سازمان بسیج مستضعفین سایر ارگان های کشور را افزایش دهد. حضور بسیج اساتید و یا بسیج سازندگی در عرصه بازسازی منازل مسکونی می‌تواند برای خدمت رسانی به جامعه هدف و همچنین استفاده از تجربیات سایر بخش ها مفید واقع شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۰۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ملی زراعت چوب با مشارکت بنیاد برکت در لالی +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لالی گفت: یکی از برنامه جهاد کشاورزی این شهرستان اجرای طرح ملی زراعت چوب می‌باشد.

مهدی هزاریان افزود: تاکنون  بیش از  ۵۰ هکتار از اراضی این شهرستان  به زیر کاشت زراعت چوب رفته است.

وی ادامه داد: این طرح با مشارکت بنیاد برکت در حال اجرا می‌باشد و این بنیاد تاکنون بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات در شهرستان لالی اختصاص داده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لالی بیان کرد:  استفاده و احیای زمین‌های غیرقابل زراعت و شیب دار از مزایای مزرعه چوب می‌باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ملی زراعت چوب با مشارکت بنیاد برکت در لالی +فیلم
  • لزوم حرکت به سمت سرمایه‌گذاری تخصصی/ قوانین سرمایه‌گذاری در حوزه شهری تسهیل شود
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد
  • درخواست بسیج اساتید برای به روز شدن محتوای دروس معارف اسلامی
  • اعلام همبستگی کامل صربستان با ایران
  • لزوم تربیت دانش آموز آینده ساز مبتنی بر ساحت‌های سند تحول بنیادین
  • بازگشت خط تولید در ۱۲۰۰ بنگاه اقتصادی با مشارکت بسیج کارگری
  • اهدای ۱۴۴ جهیزیه ایرانی به نوعروسان یزدی
  • کمیته تخصصی تعاونی‌های البرز تشکیل می‌شود
  • تلاش برای ارتقای توانمندی بانوان در حوزه جهاد تبیین