Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@13:16:29 GMT

دستگیری شکارچی حرفه‌ای گوشت خوک در آمل

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۰۳۰۶

رئیس اداره حفاظت محیط زیست آمل گفت: یک شکارچی حرفه‌ای گوشت خوک در منطقه جنگلی بلیران این شهرستان در دام قانون گرفتار شد.

به گزارش «تابناک»، مهدی کشاورزیان در گفتگو با فارس در شهرستان آمل، اظهار کرد: شکارچی حرفه‌ای گوشت خوک در این شهرستان دستگیر شد.

وی با اشاره به دریافت گزارش و اقدامات لازم مأموران یگان حفاظت محیط زیست آمل به همراه همکاری کلانتری بخش دشت‌سر، افزود: به سرعت این موضوع در دستور کار قرار گرفت و با حضور مأموران در منطقه جنگلی بلیران موفق به دستگیری یک متخلف باسابقه و حرفه‌ای شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست آمل با اعلام کشف و ضبط لاشه یک رأس خوک، تصریح کرد: براساس قانون به استناد ماده ۱۱ قانون شکار و صید که مجازات نقدی این شکار از ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال تا ۴۵ میلیون ریال است.

این مسؤول بیان کرد: پرونده قضائی این شکارچی متخلف روانه مراجع ذی‌صلاح شد و این فرد پس از بازداشت روانه زندان شد.

کشاورزیان گفت: برابر با مصوبه شورای‌عالی محیط زیست جریمه نقدی شکار هر رأس خوک به مبلغ ۸ میلیون ریال بوده که در صورت صدور رأی قضایی متخلف به عنوان ضرر و زیان ملزم به پرداخت آن است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آمل حفاظت محیط زیست شکارچی حرفه ای گوشت خوک جبهه پایداری اسحاق جهانگیری بیت کوین سکه ثامن پاتوسی معامله قرن رضا علاءالدین داماد روحانی کمال خرازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۰۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت‌های متعدد سیم کابل برق در شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او در ادامه با بیان این که ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ موفق شدند سارق را درحین سرقت دستگیر کنند، افزود: در استعلام‌های صورت گرفته مشخص شد متهم از سارقان حرفه‌ای و سابقه دار است.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد ضمن بیان توقیف خودروی سارق به همراه آلات و ادوات جرم، گفت: این سارق حرفه‌ای در بازجویی‌های به عمل آمده به ۳۰ فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان اعتراف و مقادیرقابل توجهی سیم کابل سرقتی از مخفیگاه وی کشف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

سرهنگ حسین زاده با بیان اینکه تعامل بین مردم و پلیس موجب بوجود آمدن امنیت پایدار می‌شود، افزود: شهروندان هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع داده تا نسبت به شناسایی و دستگیری آنان در اسرع اقدام شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • ضرورت اصلاح قانون معادن به نفع محیط زیست
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • کشف صد هزار حلزون در شهرضا
  • معرفی ۳۶۷ متخلف زیست محیطی به مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • نبرد خونین مار ۱۵ متری و خرس گریزلی/ کدام شکارچی پیروز می‌شود؟
  • دشتی پر از شاهین‌های شکاری در تهران / شکارچیان در کمین و سازمان محیط زیست بی‌خبر / احتمالا بخشی از تجارت غیرقانونی شاهین از این‌جا آغاز می‌شود (فیلم)
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در مهریز 
  • کشف یک قلاده شیر از خانه یک متخلف در ساری