Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، موحد امان اللهی شامگاه دوشنبه در نشست شورای حفاظت از منابع آب شهرستان قروه با بیان اینکه زنگ خطر آب در قروه سالهاست به صدا درآمده، از بی تفاوتی مسئولان وقت نسبت به این مشکل اساسی انتقاد کرد.

به گفته وی در حال حاضر شهرستان در بحث آب شرب با مشکل روبرو بوده و بسیاری از روستاها که منابع تأمین آب آنها به صورت زنجیره به هم متصل است در معرض خطر قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امان اللهی با تأکید بر اینکه اولویت با تأمین آب شرب شهرستان است، افزود: محل تأمین تمام آب قروه از منابع زیرزمینی بوده و این یعنی استفاده از سرمایه و همین منطقه را در معرض خطر قرار داده است.

وی بارندگی‌های اخیر را در راستای جبران منابع آب‌های زیرزمینی بی تأثیر دانست و گفت: بر پیکر بی جان قروه وجود هر یک چاه همانند زخمی است که بر آن نشسته و امروزه هزار و ۳۰۰ حلقه چاه اضافه این پیکره را به مسیر نابودی رسانده است.

امان اللهی خواستار افزایش نظارت‌ها، فعال کردن گشت‌ها و توجه به حفاظت از منابع آب‌های زیرزمینی و مراقبت از دشت‌های ممنوعه شهرستان شد.

کد خبر 4650198

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان قروه فرمانداری قروه انتقال آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۰۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص اعتبار ویژه به روستاهای فاقد دهیاری گچساران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، روانبخش دیهم خوب در نشست شورای اداری گچساران با بیان اینکه بیش از ۴۳ میلیارد ۳۶۰ میلیون ریال اعتبار برای روستاهای فاقد دهیاری و عشایر اختصاص داده شد افزود: از این میزان ۲۷ میلیاردو ۳۶۰ میلیون ریال در مناطق محروم و کم برخوردار عشایری هزینه خواهد شد. وی ادامه داد: همچنین از این میزان اعتبار ۱۶ میلیارد ریال برای عمران و آبادی روستاهای فاقد دهیاری از سوی اداره بنیاد مسکن هزینه شد. فرماندار گچساران با بیان اینکه دستگاه های اجرایی شهرستان باید ارتباط مستقیم با اقشار مختلف داشته باشند گفت: آنچه که نظام و دولت از ما مسئولان توقع دارد اجرای قانون است و مدیران باید در چارچوب قانون و ضوابط حرکت کنند. دیهیم خوب با بیان اینکه تحقق شعار سال باید محور کاری مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان قرار گیرد افزود: همه مدیران باید برای توسعه شهرستان برنامه ها و فعالیت های در سال جدید داشته باشند. امام جمعه گچساران همم در این نشست گفت: پاسخ تنبیهی موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درس عبرتی برای استکبار جهانی و ایادی آن‌ها شد و در این عملیات موشکی سپاه به اسرائیل ابهت پوشالی این رژیم جنایتکار را بار دیگر نشان و پاسخ محکمی به تروریست‌ها داد. حجت الاسلام عنایت هاشمی منش با اشاره به تنبیه رژیم صهیونیستی از سوی جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: مهم‌ترین پیام جمهوری اسلامی بعد از این تنبیه و سیلی، این است که هرگونه حماقت صهیونیست‌ها علیه ایران و سرزمینشان، دشمن را با یک عملیات مشابه، گسترده‌تر، سخت‌تر و فراگیرتر مواجه خواهد کرد. وی در بخش دیگری از سخنانش کم کاری مدیران و مسئولان را بزرگترین خیانت دانست و گفت: رویداد مهم کنگره بزرگ شهداء را پیش رو داریم که باید برای برگزاری آن تمام تلاش خود را به کار ببریم. هاشمی منش ضمن انتقاد از عدم حضور مسئولان پتروشیمی این شهرستان گفت: در هیچ جلسه ای مسئولان یا نماینده پتروشیمی گچساران حضور ندارد و چندین بار با آنها تماس گرفتیم ولی آنها پاسخگو نبودند. شهرستان ۱۵۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • قهرمانی نمایندگان مریوان در رقابت‌های فوتسال نونهالان و نوجوانان
  • برداشت غیرمجاز سالانه ۳۰ میلیون متر مکعب آب در خراسان‌شمالی
  • آسیب دیدن فرهنگ کار از جمله نگرانی‌ها در منطقه سیستان است
  • ذخیره‌سازی ۱۴۰ هزار متر مکعب آب باران در پروژه‌های آبخیزداری قوچان
  • ذخیره‌سازی ۱۴۰ هزار مترمکعب آب باران در پروژه‌های آبخیزداری قوچان
  • مسؤولان قضائی شهرستان کنگان در حل مشکلات اهتمام ورزند
  • اختصاص اعتبار ویژه به روستاهای فاقد دهیاری گچساران
  • افزایش سطح آب‌های زیرزمینیِ دلفان پس‌ از ۲۰ سال
  • ارائه گزارش های تحلیلی منابع و مصارف به مسئولان اقتصادی
  • کشف کالای میلیاردی قاچاق در بروجن