Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن رهبر شامگاه دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه بیجار که در محل این اداره برگزار شد، ضمن تبریک سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار داشت: این سازمان از ابتدای تأسیس تاکنون منشأ خدمات ارزشمندی در حوزه تبلیغات دینی بوده است.

وی افزود: خوشبختانه تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در طی سال گذشته توانسته پیشرفت‌های قابل توجهی را در بخش‌های مختلف از جمله فرهنگی، دینی و قرآنی کسب کند و شاهد پیشرفت در حوزه‌های یاد شده هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام رهبر، به خدمات و اقدامات انجام شده توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در طی سال گذشته تا کنون اشاره کرد و بیان داشت: گسترش فرهنگ دینی تنها منوط به شهرها نیست و در همین راستا از مهر ماه سال گذشته تا کنون بیش از ۷ هزار و ۵۰۰ نفر روز مبلغ به نقاط مختلف شهری و روستایی بیجار اعزام شده که این میزان نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

وی اضافه کرد: اعزام مبلغین در ایام مناسبتی سال به ویژه ماه مبارک رمضان و ماه محرم، برگزاری گفتمان‌های دینی و غیره از مهم‌ترین فعالیت‌های این سازمان است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار همچنین از استقرار دائمی ۲۴ نفر از روحانیون در روستاها و شهرهای تابعه بیجار خبر داد و گفت: این روحانیون با تحمل تمامی سختی‌ها و مشقات به امر تبلیغات دینی و اسلامی در روستاها مشغول هستند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند بود.

وی به اهم موضوعات مطرح شده توسط روحانیون مستقر اشاره و تاکید کرد: توجه به مشکلات روز جامعه، حجاب و عفاف، مبارزه با مواد مخدر، ازدواج آسان، انسجام خانواده‌ها، اخلاق اسلامی را از مباحث مورد تاکید به سخنرانان دانست.

حجت الاسلام رهبر در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت‌های انجام شده در حوزه آموزش اشاره کرد بیان داشت: از مهر ماه تا کنون بیش از ۲۰ کارگاه آموزشی و همایش با محوریت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، آسیب‌های اجتماعی و سواد رسانه‌ای برگزار شده است.

وی همچنین به میزان برگزاری گفتمان‌های دینی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: بیش از ۵۰۰ گفتمان دینی در سطح مدارس شهرستان بیجار با بهره گیری از توان اساتید مجرب اعزامی از استان قم برگزار شده است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار اضافه کرد: آسیب‌های اجتماعی، فضایی مجازی، مهدویت و فرق و مذاهب از جمله محورهای برگزاری گفتمان‌های دینی بوده که در ۲۵ مدرسه شهرستان برگزار شده است.

وی همچنین به فعالیت دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی صدرا در این شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: دبیرستان‌های صدرا از برکات ارزشمند سفر مقام معظم رهبری بوده است و در حال حاضر ۸۵ دانش آموز در دبیرستان صدرا دخترانه و ۵۵ دانش آموز در دبیرستان پسرانه مشغول به تحصیل هستند.

حجت الاسلام رهبر مسائل علمی و آموزشی را محور اصلی کار تبلیغات اسلامی دانست و عنوان کرد: در همین راستا تفاهم نامه‌هایی با ادارات هلال احمر و جهاد دانشگاهی برای آموزش متقابل منعقد شده است.

کد خبر 4649658

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان بیجار بیجار سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۰۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رحیم عبدالکریمی گفت: در این کلاس‌ها  بیش از ۲۵۰ نفر ساعت کلاس آموزشی با محوریت شعار هفته زمین پاک در قالب ارائه‌ی کارگاه آشنایی با موضوع پسماند، پلاستیک و مضرات آن با حضور کارشناسان و محیطبانان این اداره برگزار شد.

وی افزود: با هدف جلب مشارکت دانش آموزان در مباحث زیست محیطی، زمینه‌های تحقیقی و پژوهشی برای دانش آموزان تعریف شده و مقرر گردید این برنامه‌ها در مدارس تداوم پیدا کند.

دیگر خبرها

  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش به مناسبت هفته معلم
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد به مناسبت هفته معلم
  • ۷۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه پرداخت شد
  • ۲۸۵ برنامه به مناسبت دهه کرامت در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می‌شود
  • اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادین متجاهر در بیجار
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز
  • طرح عفاف و حجاب با عنوان «نور» در بیجار اجرا می شود
  • جشن عبادت ۱۳۰۰ دانش آموز شهرستان همدان