Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش و جوانان گفت: در مورد رد صلاحیت کاندیداهای انتخابات فدراسیون کشتی تاکنون موضوعی به ما ابلاغ نشده است. تاریخ انتشار: 08:32 - 04 تير 1398

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شروین اسبقیان فدراسیون والیبال افشین داوری وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۰۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟

بازگشت حسن یزدانی به اردوی تیم ملی، یک اردوی دیگر هم به تعویق افتاد و او در دو سه روز آینده دیداری با رئیس فدراسیون کشتی خواهد داشت.

طرفداری | دور جدید تمرینات تیم ملی آزاد از امروز (5 اردیبهشت) در کمپ تیم‌های ملی آغاز می‌شود. حسن یزدانی که بعد از کسب نشان نقره جهانی و طلای بازی‌های آسیایی کتف خود را جراحی کرد، قرار بود از این اردو به جمع شاگردان محسن کاوه اضافه شود و نامش همراه با هادی وفایی‌پور در میان دو دعوتی وزن 86 کیلوگرم دیده می‌شد.

با این وجود در روز شروع اردو، فدراسیون کشتی از تعویق بازگشت این کشتی‌گیر به جمع اردونشینان خبر داد و عنوان شد که این اتفاق با هماهنگی کادرفنی و فدراسیون کشتی اتفاق افتاده است اما علت این موضوع چیست؟

اینطور که پیداست یزدانی همچنان برنامه‌های درمانی‌اش را پیگیری می‌کند و باتوجه به اینکه قرار است در تورنمنت رنکینگ‌دار مجارستان محک بخورد و هنوز تا این رقابت‌ها فرصت باقی‌ است، یک اردوی دیگر نیز خارج از تهران برنامه‌های درمانی و آمادگی جسمانی‌اش را دنبال خواهد کرد و بعد از آن به اردو اضافه می‌شود.

ظاهراً قرار است او در روزهای پیش‌رو با رئیس فدراسیون کشتی نشستی داشته باشد تا علیرضا دبیر را در جریان وضعیت بدنی خود قرار دهد.

به نظر می‌رسد دبیر که رابطه خوبی با قهرمانان دارد، در سال المپیک به لحاظ فنی بیشتر در کنار اردونشینان باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟
  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • معافیت ۲ قهرمان نامدار روسیه از شرکت در مسابقه انتخابی
  • ۹ کاندیدای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌ برتر تا قلب اروپا
  • ۹ کاندیدای سرمربی‌گری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌برتر تا قلب اروپا
  • ۹ گزینه داخلی و خارجی کاندیدای سرمربیگری بسکتبال ایران
  • اسبقیان: تلاش دوومیدانی‌کاران در میادین بین‌المللی ستودنی است
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون برای واگذاری استقلال وپرسپولیس
  • معتمدی: همه ورزشکاران برای ما عزیز هستند/ وضعیت نامزدها مشخص نیست