Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرویز سروری عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به خبرهای اختلاف جهانگیری و رئیس‌جمهور در جلسه سران قوا، اظهار کرد: ارزیابی اصلاح‌طلبان از یک سال پیش این بوده که دولت در برنامه‌هایش شکست خورده و مقبولیت و محبوبیت خود را از دست داده است بنابراین جریان اصلاحات باید برای انتخابات پیش‌رو حساب خود را از دولت روحانی جدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از سوی دیگر اصلاح‌ط‌لبان این را درنظر دارند که جدایی از دولت می‌تواند برای آنها خسارت‌آفرین باشد و ممکن است پست‌ها و جایگاه‌هایی که در اختیار دارند را از دست بدهند؛ بنابراین هم تظاهر به جدایی از دولت می‌کنند و هم به کار خود در پست‌های مدیریتی ادامه می‌دهند.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان با بیان اینکه اصلاح‌طلبان ماموریت تظاهر به جدایی از دولت را به رسانه‌های خود داده‌اند، گفت: اصلاح‌طلبانی که در بدنه و رئوس دولت حضور دارند، به هیچ وجه چنین موضع‌گیری علیه دولت ندارند و شاید مواضعی مخالف این را هم داشته باشند.

سروری تصریح کرد: رسانه‌های اصلاح‌طلب می‌خواهند افکار عمومی را به این جهت بکشانند که اختلاف عمیقی میان اصلاح‌طلبان و روحانی وجود دارد.

وی رویکرد اصلاح‌طلبان مبنی بر تظاهر به جدایی از دولت برای تحقق اهداف انتخاباتی را آب در هاون کوبیدن عنوان کرد، گفت: مردم هنوز فراموش نکردند که دو، سه سال پیش و در بحبوحه انتخابات ریاست‌جمهوری، اصلاح‌طلبان چه شعارهای پر طمطراق و سنگینی در حمایت از روحانی سر می‌دادند و حتی می‌گفتند عملکرد دولت روحانی بهتر از دولت اصلاحات بوده است.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان گفت: بیشترین سهم در مشکلات امروز مردم متوجه اصلاح‌طلبان است زیرا دولت روحانی با سبد آراء اصلاح‌طلب توانست به پیروزی برسد.

سروری با بیان اینکه اصلاح‌طلبان می‌خواهند به جای پاسخگویی، طلبکار وضع موجود باشند، خاطرنشان کرد: شانه خالی کردن آنها از بار مسئولیت‌ها مشکلی را حل نمی‌کند و امروز مردم از جریان اصلاحات توقع دارند که پاسخگو باشند.

وی مسئول اصلی کارهای اجرایی در دولت را معاون اول رئیس‌جمهور دانست و گفت: وظیفه هماهنگ کردن کارهای وزرا با معاون اول است چراکه آنها اصلاً نمی‌توانند با روحانی جلسه بگذارند.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان گفت: عمده مشکلات امروز مردم از اقدامات و عملکرد جهانگیری نشأت می‌گیرد. جهانگیری از نظر اجرایی نفر اول دولت محسوب می‌شود بنابراین نمی‌تواند آشفتگی‌های موجود را به دیگران ارتباط دهد و نقش خود را در نابسامانی‌های اقتصادی کتمان کند.

کد خبر 4649971

منبع: مهر

کلیدواژه: پرویز سروری جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی اصلاح طلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۰۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه‌های اول کنکور از ایران

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، گریزی به دوره مدیریت خود در دولت گذشته زده و شرایط این روز‌های ایران را هم بررسی کرده است.

به گزارش اعتماد، در ادامه بخش‌هایی از این گفتگو را می‌خوانید؛

* دولتی که نتواند حقوق کارمندش را خودش تامین کند، یا نتواند پول آب و برقش را تامین کند، استقلالش کجاست؟

* مجلس در اموری که نباید دخالت کند، دخالت می‌کند. این آشفتگی‌ها باید برطرف شود، الان آشکارترین موضوع آن، بحث برنامه است و بودجه.
* این مجلسی‌ها مگر همان‌هایی نبودند که می‌گفتند ما یک خیزش هستیم که می‌خواهیم مسائل اقتصادی کشور را حل کنیم، مسائل اقتصادی حل شد؟ الان چهار سال تمام شد. تورم را کنترل کردید؟ اجازه ندادید سفره مردم کوچک شود؟

* اینکه آدم صدایش را بلند کند، اینکه به پشتوانه یک جایی که از آدم حمایت می‌کند بیاید و به هر پستی که می‌خواهد برسد، این دلیلی بر شایستگی نیست. من معتقدم وقتی در سال ۸۴ دولت را تحویل می‌دادیم خودروسازی ایران از خودروسازی ترکیه و چین جلوتر بود

* به نظرم دولت احمدی‌نژاد بنایی گذاشت که کشور از ریل توسعه خارج شد. یکی از بی‌اعتمادی‌ها در اثر بی‌حرمتی به انسانیت اتفاق افتاد.

* چرا هنرمند ما امروز مایوس است؟ رتبه‌های اول کنکور دارند از ایران می‌روند! الان دارند می‌گویند که پرستار، پزشک، کارگر فنی از ایران می‌روند، خب نباید بگذاریم این‌ها بروند! این افراد را اینجا مایوس کرده‌ایم.

* این واقعا خیلی بد است که کشور بگوید من ۲ و نیم میلیارد دلار برای دارو گذاشته‌ام، بعد به بچه‌ای که شیرخشک می‌خورد بگویند شما سهمیه شیرخشک دارید. مردم می‌گویند پول شیرخشک نبوده، اما چطور برای چایی این مقدار داده شده است.

* خدا شاهد است که وقتی می‌شنوم مردم ایران دیگر خود را با کشور‌های منطقه مقایسه می‌کنند، عزا می‌گیرم. مردم ایران خود را با اروپا مقایسه می‌کردند، نه نهایت با ژاپن و کره مقایسه می‌کردند.

دیگر خبرها

  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه‌های اول کنکور از ایران
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • جهانگیری: از نظر توسعه و اقتصاد، نصف ترکیه و عربستان شده‌ایم
  • دهه نود بدترین دهه زندگی مردم بود
  • اسحاق جهانگیری: دهه نود بدترین دهه زندگی مردم ایران بود | سال ۱۳۹۵ استثنا بود
  • پیش بینی دولتمرد حسن روحانی از وضعیت اقتصادی؛ سال سختی پیش‌رو است
  • نسخه جدید گروهک نهضت آزادی برای اصلاح طلبان
  • استارت انتخاباتی حجاریان!
  • دست برتر ایران و روایت وارونه غربگرایان