Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرویس فناوری الف - در مارس سال 2019 بود که گروه توسعه USB اعلام کرد روی توسعه نسل جدید پورت USB مشغول کارند. در نمایشگاه کامپیوتکس 2019 نیز اعلام شد این نسل از USB تحت توسعه قرار دارد و تا اواخر سال 2020 باید شاهد دردسترس قرار گیری این استاندارد پورت در دستگاه های مختلف باشیم.

بنابر اعلام توسعه دهندگان، نسل جدید پورت USB می تواند تا سرعت 40 گیگابیت برثانیه انتقال داده داشته و عملکرد بالایی نیز از خود نشان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین پشتیبانی فناوری تاندربولت 3 نیز برای آن میسر خواهد شد و از این رو می توان در لپ تاپ های مجهز به پورت USB 4 از نمایشگرهای مستقل بهره گرفت.

گذشته از آن نام تجاری و لوگو جدیدی برای USB 4 در نظر گرفته می شود. گذشته از آن پورت USB 4‌ با پورت USB Type-C نیز سازگاری دارد. پیش بینی می شود روند توسعه USB 4 در تابستان امسال به اتمام رسیده و شرایط برای معرفی دستگاه ها و خود استاندارد فراهم شود. همانطور که گفته شده پورت USB 4 از تاندربولت 3 هم پشتیبانی می کند و حداکثر تا 40 گیگابایت سرعت انتقال داده آن است.

معرفی استاندارد USB 4 با وجود تولید دستگاه های مبتنی بر دو استاندارد درگاه USB-C و USB 3.2 بسیار عجیب است. پورت های USB 3.2 نمی توانند سرعت بیشتر از 20 گیگابیت برثانیه داشته باشند و این سرعت در مقایسه با سرعت USB 4 که به بیش از 40 گیگابیت برثانیه می رسد، در نوع خود قابل توجه است.

البته این پورت نسل فعلی به صورت عمده سرعتی بین 5 تا 10 گیگابیت برثانیه ای هم دارد و سرعت 20 گیگابیت به نوعی کم نظیر است. گروه توسعه دهنده این پورت وعده دادند با نوع جدید افراد می توانند داده های چندگانه را انتقال داده و قابلیت سازگاری با  تاندربولت ۳، USB 3.2 و USB 2.0 هم وجود دارد.

پیش بینی می کنیم اپل برای نخستین بار در سیستم های مک USB 4 را به کار گیرد و آغازگر این نوع پورت باشد. جزئیات بیشتری در کار نیست و باید منتظر ماند تا در اوایل سال 2020 این پورت معرفی  و دردسترس توسعه دهندگان سیستم های کامپیوتری از جمله لپ تاپ ها قرار گیرد.

شایان ذکر است که نسل فعلی با نام USB 3.2 مورد استفاده قرار می گیرد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۰۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی زمان خداحافظی اش از فوتبال را مشخص کرد | هر چه می خواستم به دست آوردم

به گزارش همشهری آنلاین لیونل مسی اعجوبه فوتبال جهان است و بسیاری او را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان می دانند. مسی باوجود آنکه ۳۷ سال سن دارد اما همچنان بازیکن تاثیر گذار و باکیفیتی به شمار می آید. او در اینترمیامی بازی می کند و به نظر می رسد که قصد دارد در جام جهانی ۲۰۲۶ هم به میدان رود.

به نوشته شبکه mbc 1 ، مسی درباره زمان خداحافظی خود از فوتبال گفت: زمان معینی وجود ندارد اما هر وقت احساس کنم که دیگر نمی توانم به هم تیمی هایم در زمین کمک کنم از فوتبال خداحافظی می کنم. من کسی هستم که به شدت از خودم انتقاد می کنم. قرار این بود که اگر با تیم ملی فوتبال آرژانتین قهرمانی در جام جهانی را به دست نیاورم بازنشسته شوم که خوشبختانه به این هدف خود رسیدم.

او درباره این سوال که بعد از فوتبال چه کاری انجام خواهد داد، گفت: به این موضوع فکر نکرده ام.

مسی درباره این سوال که چه رویایی در فوتبال دارد، گفت: من در فوتبال به همه رویاهای خود دست پیدا کرده ام و دیگر چیزی باقی نمانده است که به آن نرسم. می خواهم از روز به روز زندگی ام لذت ببرم بدون آنکه به خداحافظی از فوتبال فکر کنم. هدف خاصی برای انجام دادن ندارم. می خواهم به آنچه که دوست دارم ادامه دهم و آن بازی کردن و لذت بردن از آن است.

این فوق ستاره آرژانتینی درباره دوران حضورش در بارسلونا گفت: احساس می کردم که بارسلونا خانه ابدی من است و برای همیشه در این تیم باقی خواهم ماند اما در نهایت جدا شدم و باید بگویم که این جدایی سخت بود و اصلا فکرش را هم نمی کردم. در بارسلونا به خوبی با من برخورد شد و از حضور در این تیم بسیار لذت بردم. تجربه بسیار زیبایی در بارسلونا داشتم.

او درباره زیباترین گل خود گفت: من بسیار خوش شانس هستم چرا که گل های زیبایی زیادی به ثمر رسانده ام اما برای من اهمیت گل بیشتر از زیبایی آن است. دوست دارم گلی که به ثمر می رسانم برای تیمم مهم باشد تا زیبا.

مسی در پایان درباره این سوال که چه چیزی او را به گریه می اندازد، گفت: نمی توانم از چیز خاصی سخن به میان آورم اما باید بگویم که من انسان بسیار حساسی هستم. من خودم را انسانی با قلب بزرگ و بسیار حساسی می دانم.

کد خبر 840903 برچسب‌ها آرژانتین ویژه ورزشی لیونل مسی

دیگر خبرها

  • زمان ترخیص سعید راد مشخص نیست
  • معرفی بهترین دستگاه های حضور و غیاب در بازار ایران
  • ۸ نکته مهم در زمان خرید پرینتر که باید به آن توجه کنید
  • شکست انحصار تولید پرینتر سه‌بعدی فلزی با قابلیت ساخت قطعات پیچیده
  • جت پرینترهای با کیفیت در بازار ایران
  • زمان بازگشت ملی پوشان استقلال به تمرینات مشخص شد
  • طراحی شبیه‌ساز آموزش پزشکی با قابلیت ویزیت مجازی بیماران
  • زمان خداحافظی مسی از فوتبال مشخص شد
  • مسی زمان خداحافظی اش از فوتبال را مشخص کرد | هر چه می خواستم به دست آوردم
  • آثار هنرمندان صنعتگر کردستانی دارای ظرافت و اصالت بالایی است