Web Analytics Made Easy - Statcounter

«سیدحسن طباطبایی» روز سه شنبه در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص حضور چهار کاراته کای ایران در لیگ جهانی مونترال، اظهار داشت: از ابتدا هم بنا نداشتیم به دلیل برخی موضوعات در این مسابقات شرکت کنیم. چهار ورزشکار شخصاً برای دریافت ویزا و حضور در مسابقات اقدام کرده بودند که ما نیز کمک هزینه ای در اختیار آنان گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد ارزیابی خود از جایگاه کاراته کاهای ایران در رنکینگ جهانی و کسب سهمیه المپیک، توضیح داد: اکنون شرایط خوبی داریم، اما هنوز ۱۱ رویداد باقی مانده است. هر مسابقه شرایط خاص خود را دارد و امتیازات آن ارزشمند است.

طباطبایی ادامه داد: در بخش مردان، تمام تلاش ما کسب هر سه سهمیه است و در تیم زنان نیز باید ارزیابی دقیق تری پس از مسابقات آسیایی ازبکستان داشته باشیم.

رئیس فدراسیون کاراته، تصریح کرد: مسابقات قهرمانی آسیا دارای امتیاز خوبی است و نمایندگان ایران بهترین فرصت را برای نزدیک شدن به سهمیه المپیک دارند.

وی در مورد برگزاری نشست با روسای سبک ها، گفت: سبک ها از ارکان اصلی فدراسیون کاراته هستند. ظرفیت نیروی انسانی (ورزشکار، داور و مربی) در سبک ها بسیار زیاد است و باید از آن استفاده کرد.

طباطبایی با بیان اینکه سبک ها زحمات زیادی برای توسعه این رشته متحمل می شوند، گفت: در این نشست بیشتر شنونده بودیم. بعضاً عدم هماهنگی ها باعث دلخوری شده بود و در این نشست همه یکدل شدند تا کاراته ایران را به سرمنزل مقصود برسانند.

وی با اشاره به اینکه نزدیک به ۱۲۰ سبک زیر مجموعه فدراسیون کاراته هستند، ادامه داد: آنان بازوان فنی هستند و هرچه سبک ها و هیات ها پویاتر عمل کنند، توسعه کاراته به سهولت انجام می شود.

رئیس فدراسیون کاراته توضیح داد: استاید بزرگ کاراته در این جلسه حضور داشتند و حمایت خود را بر انسجام و اقامه اخلاق اعلام کردند تا همه در یک مسیر حرکت کنیم.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۰۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های تنیس روی میز المپیک در انتظار برادران عالمیان

رقابت‌های تنیس روی میز انتخابی تیم ملی برای معرفی نماینده ایران در رقابت‌های گزینشی المپیک برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های تنیس روی میز انتخابی تیم ملی برای معرفی نماینده ایران در رقابت‌های گزینشی المپیک در منطقه آسیای میانه، با حضور 6 بازیکن در تهران برگزار شد.

در این مسابقات امیرحسین هدایی، نیما عالمیان، سروش امیری نیا، مهدی معدن کن، حمیدرضا طاهرخانی و پویا دلواری حضور داشتند که در پایان، نیما عالمیان با شکست حریفان به مقام نخست رسید تا نماینده ایران در گزینشی المپیک شود.

 پیش از این نوشاد عالمیان برای حضور در گزینشی المپیک در آسیای میانه برگزیده شده بود. 

به این ترتیب برادران عالمیان دو نماینده کشورمان در این رویداد خواهند بود و برای کسب سهمیه المپیک تلاش خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اگر به دنبال مدال المپیک هستید کسب سهمیه برایتان راحت‌تر است
  • توصیه‌های علیرضا دبیر به ملی‌پوشان کشتی
  • اعلام شرایط حضور جوانان و بزرگسالان در مسابقات قهرمانی پیست بانوان ایران
  • رقابت‌های تنیس روی میز المپیک در انتظار برادران عالمیان
  • فدراسیون کاراته سال پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • فدراسیون کاراته سال بسیار پرترافیکی دارد؛ از مسابقات آسیایی تا رقابت‌های قهرمانی جهان
  • همدان مقصد اول میزبانی‌های فدراسیون کاراته
  • معرفی نفرات برتر کاراته قهرمانی کشور در غیاب چهره‌های مطرح!
  • همدان میزبان بزرگترین رویداد کاراته کشور است/ نمره عالی میزبانی
  • دلیل مخالفت فیفا با VAR گزینشی در لیگ ایران