Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

 بشار رسن ستاره عراقی تیم پرسپولیس، این روزها در آستانه جدایی از سرخ‌ها قرار دارد و با بازگشت فرشاد احمدزاده، به احتمال بسیار زیاد از پرسپولیس جدا خواهد شد.

اما دلیل جدایی رسن چه بود آن هم در زمانی که گفته می‌شد قرارداد او تمدید شده و قطعا در پرسپولیس خواهد ماند. ستاره عراقی که به شدت از اقدامات غیرحرفه‌ای مدیران سرخ‌پوشان به ستوه آمده است، از اقدام زشت مسئولان این تیم پرده‌برداری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسن روز گذشته فاش کرد که مدیران پرسپولیس از او خواسته‌اند تا قراردادی غیرواقعی و صوری را مقابل دوربین‌ها امضا کند تا اعتراض هواداران کم شود و او هم این کار را انجام داده است اما در واقع این بازیکن هنوز قرارداد رسمی و جدید با سرخ‌ها امضا نکرده و در یکی قدمی خروج از پرسپولیس قرار دارد.

منبع: ورزش 11

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بشار رسن پرسپولیس ایرج عرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۰۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد طارمی با باشگاه پورتو در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و مدیران اینتر از مدت‌ها قبل مذاکرات با این بازیکن را آغاز کرده بودند و گفته شده بود که پیش قراردادی را هم با او به امضا رسانده‌اند.

توافق اینتر با این ستاره ایرانی باعث شده بود که شرایط برای او در پورتو دشوار شود و شاید به همین دلیل بود که مدیران این باشگاه تصمیم گرفتند انجام تست‌های پزشکی را کمی به تاخیر بیندازند، هرچند که این تصمیم هم در شرایط او تاثیر خاصی نداشت.

اینتر شب گذشته موفق شد با غلبه برابر میلان برای بیستمین بار جام قهرمانی رقابت‌های سری ایتالیا را از آن خود کند و آسیلیو پس از مسجل شدن قهرمانی تیمش در گفتگو با خبرنگاران از نهایی شدن انتقال طارمی به این باشگاه خبر داد.

مدیر اینتر در پاسخ به سوالی درباره خریدهای این باشگاه در فصل آینده گفت:« ما دو قرارداد برای فصل آینده را تقریبا نهایی کردیم. یکی از آنها مهدی طارمی است که به عنوان بازیکن آزاد از پورتو به این باشگاه خواهد پیوست و دیگری هم پیتر زلینسکی است که قرار است از ناپولی به جمع ما ملحق شود.»

بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی و خبرنگار نزدیک به باشگاه اینتر و همچنین فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، از چند ماه قبل خبر داده بودند که این دو بازیکن قرار است در فصل آینده پیراهن اینتر را به تن کنند و تحت هدایت سیمون اینزاگی به میدان بروند.

دیگر خبرها

  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد
  • تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • فوری: قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • مذاکره پنهانی باشگاه پولدار لیگ برتری با ستاره‌های پرسپولیس | خطر بزرگ مهاجرت ستاره‌ها از قرمزهای پایتخت
  • دردسر جدید رئال: این ستاره جدا نمی‌شود