Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی دادگستری، در این اطلاعیه آمده است: دستگاه های ماینر و تجهیزات جانبی آنکه برای این کار مورد استفاده قرار می گیرد قاچاق بوده و نگهداری و خرید و فروش آن ممنوع است و به پلیس فتا نیز ابلاغ شده تا با موارد آگهی آن در فضای مجازی برخورد کند.

این دستگاه ها موجب هدر رفتن انرژی برق شهری و صنعتی شده و بعضاً پوششی برای پولشویی است با اینکه سرمایه گذاری در این حوزه توسط دولت به رسمیت شناخته نشده و شهروندان باید مراقب باشند تا سرمایه های آنها توسط افراد سودجو به هدر نرود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیت کوین یکی از رایج ترین ارزهای دیجیتال است که در فضای مجازی خرید و فروش می شود و از طریق دستگاه هایی به نام ماینر که نوعی پردازشگر است، با مصرف برق بالا تولید می شود و برخی از افراد غیر حرفه ای و نا آگاه به مخاطرات سرمایه گذاری، در این حوزه سرمایه های خود را صرف این کار می کنند.

در حالی که تاکنون این سرمایه گذاری و خرید فروش در کشور رسمیت ندارد، تضییع حقوق احتمالی سرمایه گذاران نیز به راحتی قابل پیگیری نیست و برخی از کلاهبرداران در فضای مجازی نیز از همین موضوع سوء استفاده می کنند،.

بررسی ها نشان می دهد، برخی از دستگاه هایی که مورد تبلیغ قرار می گیرد، اساساً چنین قابلیتی را نداشته و افراد زیادی به همین جهت مال بابخته شده اند.

۷۵۳۶/‏‬ ۶۱۹۷

ارز دیجیتال

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۰۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ در کمین مصرف کنندگان دارو‌های تقلبی و قاچاق

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در خصوص خطرات مصرف دارو‌های تقویت قوای جنسی قاچاق و تقلبی هشدار داد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مهسا حسنی پور معاون غذا و دارو دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان، به تولید برخی از دارو‌ها در کارگاه‌های زیرزمینی در کشور‌هایی مانند هند، چین و پاکستان اشاره کرد و گفت:این دارو‌ها حاوی ترکیبات خطرناک و اعتیادآوری مانند ترامادول هستند، که می‌توانند منجر به تداخلات مرگبار و عوارض جبران‌ناپذیری شوند و در حال حاضر به دلیل عدم آگاهی مردم، طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. 

وی افزود: این دارو‌ها تاکنون عوارض زیادی برای برخی همشهریان به وجود آورده است و به دلیل تقلبی و قاچاق بودن، امکان پیگیری قانونی نیز وجود ندارد و به طور غیرقانونی در عطاری‌ها و سوپرمارکت‌ها به فروش می‌رسند. 

او در ادامه از جمع‌آوری فوری آن‌ها توسط کارشناسان معاونت غذا و دارو خبر داد و تأکید کرد:شهروندان دارو‌های مورد نیاز خود را فقط از داروخانه‌ها تهیه و تحت نظر پزشک و داروساز مصرف کنند تا در صورت بروز هرگونه مشکل، موضوع قابل پیگیری باشد. 

وی هشدار داد: مصرف دارو‌های تقویت قوای جنسی قاچاق و تقلبی می‌تواند به قیمت جان شهروندان تمام شود.

دیگر خبرها

  • هشدار استاندار گیلان به مسئولان مانع تراش در مسیر سرمایه گذاری
  • مرگ در کمین مصرف کنندگان دارو‌های تقلبی و قاچاق
  • نگاهی به آلت‌کوین‌ها در سالروز خلق «نیم کوین»، فصل جایگزین‌های بیت کوین
  • راهنمای بازیابی ارزهای دیجیتال دزدیده شده + راهکارهای افزایش امنیت حساب
  • تأثیر مارکت کپ بیت کوین و اتریوم بر دینامیک‌های قیمت
  • تاثیر دامیننس بیت کوین بر بازار تتر
  • نام نویسی ناشران دیجیتال برای حضور در نمایشگاه کتاب آغاز شد
  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دادگستری
  • آموزش خرید ریپل در صرافی ارز دیجیتال بیت پین
  • مشارکت ۵ درصدی بانوان در امر اهدای خون