Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سیاسی جهان نيوز، مهدی جهان تیغی: تحریم آیت الله خامنه ای، عملا امکان پذیر نبوده و نیست. سالهاست در غرب و آمریکا ایشان در شدیدترین تحریمهای منجمله تحریم های کم سابقه رسانه ای بوده است. ولی الان چه اتفاقی افتاده است؟! او از محبوبترین رهبران دنیا است با این تفاوت با همه دگران که کاریزمایش در منطق و معنویت خاصش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همان چیزی که نهایتا بر دیگر رهبران امروز جهان نیز سبب برتری خواهد شد. البته این مطلب نه در پی جدی گرفتن تحریم های جدید آمریکا است و نه می‌خواهد اثبات کند که چرا رهبر ایران تحریم پذیر نیست؟! چون تجربه سی ساله همه اتاق فکرهای آمریکایی شکست و احساس زبونی درباره رهبر ایران بوده و چه دلیلی بالاتر از اینکه وقتی دانشمندان خبیث سیاسی در آمریکا این شکست را قبول دارند، به اظهارات و اقدامات فرد احمقی همچون ترامپ توجه باید کرد! اساسا حسینه امام خمینی بیت رهبری مگر تحریم پذیر است؟ منطق، عقلانیت، معنویت و استدلال الهی در کجای تاریخ توانسته حبس شود که اینبار شود؟ حسینه امام خمنی(ه) تحریم شکن است نه تحریم پذیر؛ دفتر رهبری هم، همان حسینیه امام خمنی(ره) است که هیچ قدرتی نمی تواند آن را تحریم کند.

بنابراین این نوشته فقط یک پاسخ طبیعی درونی به اقدام سبک ترامپ است! و حتی نه غیرتی شدن از باب اینکه فردی همانند ترامپ می تواند غباری بر عبای ولایت ما بیاندازد بلکه از باب دل سوختنی که هرزه ها را چه به یوسف ما؛ فقط تلخ است که هرزه‌ها نام یوسف ما ببرند.. هرچند که زمانه است که اجازه داده هرزه ها نام یوسف را هم ببرند وگرنه دهان نجس  را چه توان که حتی اسم پاکان را به زبان آورد. به همین دلیل ما حتی از تهدید توخالی رئیس آمریکا نسبت به رهبری، هم حزین می شویم.  ترامپ غلطی نمی تواند بکند ولی حزینیم که میشد و می توانستیم کاری بکنیم که او نتواند حتی از محدوده قرمز ما نامی ببرد.

هرچند ترامپ اینبار با نزدیک شدن به محدوده حسینه امام خمینی(ره) نه کار را برای خود بلکه برای دیگرآمریکایی ها نیز سخت کرده است! چون دفاع از ولی مسلمین لزوما در چارچوب های قابل پیش بینی تعریف نمی شود، همانطور که تاکنون دفاع از ولی محدود به ساختارهای رسمی جمهوری اسلامی نبوده. سالهاست حمایت از ولایت با آتش به اختیاری در سرتاسر عالم قرین است. هر قلب مومنی در هر گوشه ای از دنیا و با هر ملیتی، می تواند فرمان آتش را برای دفاع از ولایت فقیه صادر کند. بهتر است ترامپ  نزدیکتر از این نشود ...

*مدیر مسئول جهان نيوز
آدرس کانال مهدی جهان تیغی
https://t.me/mahadi_jahantighi کپی متن خبر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۰۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ خواستار توقف جنگ غزه شد

رئیس‌جمهور پیشین آمریکا بار دیگر خواستار توقف جنگ غزه شد.

به گزارش ایسنا، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین آمریکا در اظهاراتی خواستار پایان جنگ غزه شد.

وی در گفت‌وگو با اسرائیل هیوم تاکید کرد: باید به جنگ‌تان پایان دهید، ما به صلح نیاز داریم و نباید اجازه دهیم که این وضعیت تداوم داشته باشد.

ترامپ خاطرنشان کرد: اسرائیل باید برحذر باشد زیرا بسیاری از کشورهای جهان و بسیاری از حمایت‌ها را از دست خواهد داد.

رئیس جمهور پیشین آمریکا پیش از این نیز از «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خواست تا هرچه سریع‌تر به جنگ در نوار غزه پایان دهد.

ترامپ روز یکشنبه و در مصاحبه با شبکه آمریکایی «فاکس نیوز» گفت اگر او رئیس‌جمهور بود، جنگ غزه رخ نمی‌داد.

او در پاسخ به سوالی درباره اینکه درباره جنگ غزه چه حرفی برای نتانیاهو دارد، خطاب به نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: «تو باید به این کار پایان دهی و آن را به سرعت انجام دهی و به دنیای صلح بازگردی. ما به صلح در جهان و خاورمیانه نیاز داریم».

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عاقبت کسی که برای هموطنانش از ترامپ درخواست تحریم کرد+عکس
  • اگر ترامپ و قهرمانان‌اش بر جهان حکمرانی کنند...
  • شوخی‌های دوپهلوی مهران مدیری و یوسف تیموری
  • ترامپ در جمع ۵۰۰ ثروتمند جهان
  • اتفاق ناگهانی برای ثروت ترامپ | حضور در جمع ۵۰۰ میلیاردر جهان
  • تحلیل جالب یک حقوقدان از موضع آمریکا در قبال غزه: دلیل این تناقض چیست؟
  • ترامپ به جمع ۵۰۰ میلیاردر برتر جهان پیوست
  • تحلیل آسیاتایمز از راهبرد آمریکا در جنگ اوکراین/کشاندن جنگ به خاک روسیه؟
  • ترامپ: اسرائیل باید جنگ غزه را پایان دهد
  • ترامپ خواستار توقف جنگ غزه شد