Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-16@14:02:14 GMT

قول برانکو به هواداران الاهلی عربستان

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۰۸۱۰

قول برانکو به هواداران الاهلی عربستان

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سرانجام بعد از کش و قوس‌های زیاد برانکو ایوانکوویچ با الاهلی عربستان به توافق نهایی رسید و هدایت این تیم را برعهده گرفت. هواداران الاهلی بعد از نتایج درخشان برانکو با پرسپولیس امید زیادی به این مربی کروات دارند تا تیم آنها را به روزهای اوج برگرداند.

برانکو در گفت‌وگویی که با sportske کروات داشت قولی جالب به هواداران الاهلی عربستان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت اسپورت ۲۴ در این باره نوشت که برانکو به هواداران الاهلی قول حذف الهلال را داده است: "نسبت به آینده خود در تیم جدیدم احساس خوبی دارم. براین باور هستم که پیروزی‌های زیادی در انتظار ما است. در لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف الهلال برویم و با شکست دادن این تیم به مراحل بالاتر راه پیدا خواهیم کرد".

دو تیم الاهلی و الهلال عربستان در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم خواهند رفت.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فوتبال برانکو ایوانکوویچ الاهلی عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۰۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاعیه رونالدو از کُتک کاری در عربستان روی میز دادگاه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ «رفتار خشونت آمیزی انجام ندادم!»، این دفاعیه کریستیانو رونالدو، اسطوره پرتغالی النصر بعد از اخراج در بازی با الهلال به خاطر درگیری با البلیهی است.رونالدو با دستمزد سالیانه 200 میلیون یورو گران ترین فوتبالیست تاریخ به شمار می آید. دستمزد اسطوره پرتغالی بیش از ارزش کل لیگ ایران (121 میلیون یورو) است.

به نقل از فارس هفته گذشته دربی ریاض میان النصر و الهلال برگزار شد که با نتیجه 2 بر یک به نفع الهلال به پایان رسید.مهمترین اتفاق در این بازی درگیری شدید رونالدو با البلیهی، مدافع حاشیه ساز الهلال بود که در نهایت به اخراج ابرستاره پرتغالی ختم شد.رونالدو در این صفحه با آرنجش ضربه محکمی به سینه بازیکن الهلال زد و داور این حرکت رونالدو را رفتار خشونت آمیز تشخیص داد او را جریمه کرد.در زیر می توانید این برخورد را تماشا کنید.

رونالدو در دفاعیه خود از سوی باشگاه النصر به کمیته انضباطی گفت: رفتار من خشونت آمیز نبود و مستحق دریافت کارت قرمز نبودم.باشگاه النصر گزارش می دهد که رونالدو در این صحنه به دنبال ازسرگیری سریع بازی بدون وقت کشی بود که البلیهی مانع از این کار شد و طوری جلوه داده که اسطوره پرتغالی رفتار خشونت آمیز مرتکب شده است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895391

دیگر خبرها

  • اعلام زمان جدید برگزاری العین - الهلال
  • محکومیت رفتار وحشیانه یک هوادار از سوی فدراسیون فوتبال عربستان
  • واکنش تند عربستان به شلاق زدن بازیکن در استادیوم!‏
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • دفاعیه رونالدو از کُتک کاری در عربستان روی میز دادگاه
  • انتشار تصویر دیدار فوتبالیست جنجالی عربستانی‌ها با مدل زن ایرانی
  • (عکس) دیدار ستاره‌ی جنجالی عربستان با مدل زن ایرانی
  • عکس| اتهام جدید به کریستیانو رونالدو در عربستان
  • النصر عربستان سرمربی جدیدش را انتخاب کرد
  • سخنگوی سابق فدراسیون عربستان: حمایت از رونالدو بس است