Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از نشست ویژه کمیسیون متبوعش با حضور سردار حاجی‌زاده فرمانده هوافضای سپاه پاسداران خبر داد.

به گزارش «تابناک»، سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، از نشست ویژه کمیسیون متبوعش خبر داد و اظهار داشت: نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی عصر امروز با حضور سردار حاجی‌زاده فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:‌ در این نشست که معاونان سردار حاجی‌زاده نیز حضور دارند قرار است پیرو سرنگون کردن پهپاد آمریکایی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بحث و به ابعاد مختلف این موضوع پرداخته شود.

وی با بیان اینکه این نشست عصر امروز (سه‌شنبه) برگزار خواهد شد عنوان کرد: قرار است در نشست امروز اعضا از بقایای پهپاد ساقط شده آمریکایی نیز بازدید کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مجلس کمیسیون امنیت ملی نشست ویژه سردار حاجی زاده فرمانده هوافضا سپاه جبهه پایداری اسحاق جهانگیری بیت کوین سکه ثامن پاتوسی معامله قرن رضا علاءالدین داماد روحانی کمال خرازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۰۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ فراز جزءمحور انس و الفت آیه‌های قرآنی با زندگی امروز

همشهری آنلاین - مقداد مهرابی : آرزوی هر مسلمانی به کاربستن دستورات دینی و قرآنی در زندگی برای رسیدن به سعادت دنیا و آخرت است. در واقع با همین رویکرد طرح ملی مسطورا در حال اجرا است و مهم ترین هدف از اجرای این طرح ایجاد حرکت اسلامی، ترویج و انس و الفت بیشتر با قرآن این کتاب ارزشمند آسمانی به کمک هم‌افزایی ظرفیت‌های مردمی و حکومتی است.

در واقع این حرکت با بهره‌گیری از رسانه‌ها در ابعاد و سطوح گوناگون با توجه به ظرفیت‌ها و اقتضائات ماه مبارک و نیاز روز به ویژه نسل جوان است. به همین بهانه یکی از برنامه های مفید آموزنده این مجموعه عظیم فرهنگی ضبط و آماده ارائه شده است.

حجت‌الاسلام محمد حاجی ابولقاسم در مورد ۳۰ فراز جزءمحور طرح ملی مسطورا با موضوعات امید و ایمان، توحید و جهت حرکت، نبوت و قیام، ولایت و هم جبهگی، معاد و مقصد و... سخنرانی کرده است.

استاد محمد حاجی ابوالقاسم متولد مشهد سال ۱۳۵۴ است که از سال ۱۳۶۱ فعالیت حرفه‌ای‌اش را در حوزه قرآنی شروع کرده است. استاد حاجی ابوالقاسم از سال ۱۳۶۸ به صورت حرفه‌ای حفظ قرآن را شروع کرده و در سال ۱۳۷۲ حافظ کل قرآن شده است.

این استاد درس خارج حوزه و داور بین‌المللی مسابقات قرآنی عضو مجلس خبرگان و رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت نیز است. ماه رمضان امسال که با ایام تعطیلات نوروز و فراغت بیشتر تقارن پیدا کرده است فرصت خوبی برای علاقه‌مندان به تحقیق و پژوهش در آیات قرآنی است.

برای تماشای این سخنرانی‌ها و بهره‌مندی از تفاسیر و برکات معنوی آشنایی و اهمیت استفاده آنها در زندگی محصولات رسانه‌ای این طرح می‌توانید به وب‌سایت www.zendegibaayeha.com مراجعه کنید.

کد خبر 839414 برچسب‌ها قرآن - تفسیر و پژوهش قرآن - فعالیت‌ها ماه رمضان

دیگر خبرها

  • دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف
  • امروز هر چه داریم به برکت خون‌های پاک شهداست
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه پاسداران
  • ۳۰ فراز جزءمحور انس و الفت آیه‌های قرآنی با زندگی امروز
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله یمن  و حزب الله لبنان
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه، انصارالله یمن و حزب الله لبنان
  • فوری/شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران در حملات آمریکا به سوریه
  • شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه
  • اولین شهید راه قدس در سال ۱۴۰۳ | شهادت یکی از مستشاران نظامی ایران
  • بسیجیان وطن همواره آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند