Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-28@18:58:49 GMT

7 هزار راننده تاکسی در کرج بیمه نیستند

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۰۹۷۶

7 هزار راننده تاکسی در کرج بیمه نیستند

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: به دنبال جذب اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومانی از طریق انتشار اوراق مشارکت برای خرید اتوبوس‌های نو هستیم.

‌مجید استاد کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا‌، اظهار کرد: از سال ۹۴ تا کنون سایت بیمه تاکسیداران بسته شده و از آن زمان تا کنون امکان بیمه رانندگان تاکسی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به علت مشکل ایجاد شده در فرایند بیمه رانندگان تاکسی افزود: متأسفانه دولت سهم خود را برای بیمه پرداخت نکرده و همین باعث توقف روند بیمه تاکسیداران شده است.

وی اضافه کرد: سازمان حمل و نقل بار و مسافر کرج در فرایند بیمه یا عدم بیمه رانندگان تاکسی هیچ نقشی ندارد و این امر باید به صورت کشوری حل شود.

وی توضیح داد: در حال حاضر شش هزار و۴۰۰ راننده تاکسی، بهره بردار و کمکی راننده در کرج بیمه هستند و هفت هزار نفر هم هنوز بیمه نشده‌اند.

این مسئول با اشاره به تلاش برای رفع این مشکل اضافه کرد: اتحادیه تاکسیرانی پیگیر مساله بیمه رانندگان تاکسی است ولی متأسفانه تاکنون نتیجه دلخواه حاصل نشده است.

استاد کاظمی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به طولانی بودن سرفاصله رسیدن اتوبوس‌ها به ایستگاه‌ها در خطوط مختلف اشاره کرد و گفت: کرج با کمبود جدی اتوبوس در خطوط مختلف مواجه است و همین باعث شده سرفاصله رسیدن اتوبوس به ایستگاه‌ها بیشتر از زمان استاندارد باشد.

وی اظهار کرد: هر چند سال گذشته ۳۰ دستگاه اتوبوس نو به خطوط اتوبوسرانی کرج اضافه شده ولی این تعداد نمی‌تواند پاسخگوی نیاز فعلی باشد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: امیدواریم امسال ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار از طریق انتشار اوراق مشارکت برای خرید اتوبوس‌های جدید جذب کنیم تا بتوانیم با اضافه کردن اتوبوس‌های تازه نفس بخشی از مشکل موجود را مرتفع کنیم.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: راننده تاکسی بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۰۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانسه ۳-۲ شیلی؛ خروس‌ها هنوز کاملاً آماده یورو نیستند

شاگردان دشان به سختی از سد فرانسه عبور کردند.

طرفداری | در دیداری دوستانه، فرانسه و شیلی به مصاف یکدیگر رفتند:

اطلاعات بازی فرانسه و شیلی بستر مسابقه: دوستانه تاریخ: سه شنبه، ۷ فروردین 1403 (۲۶ مارس 2024) ساعت: ۲۳:۳۰ به وقت تهران مکان: استادیوم ولودروم، مارسی داور: آنتونی تیلور (انگلیس) گلزنان: فوفانا (۱۹)، موانی (۲۵)، ژیرو (۷۳) / نونز (۶)، اوزوریو (۸۲)

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • خواب آلودگی راننده پراید در محور دماوند - تهران حادثه آفرید
  • هر روز بر آنارشیسم حمل و نقلی اضافه می‌شود/ برنامه‌ریزی ساماندهی تاکسی‌های اینترنتی+فیلم
  • هر روز بر آنارشیسم حمل و نقلی اضافه می‌شود/برنامه ریزی ساماندهی تاکسی‌های اینترنتی+فیلم
  • اولین جلسه کمیته ترافیکی روز جهانی قدس برگزار شد/ مسیر‌های خدمات دهی اتوبوس و‌تاکسی و مترو مشخص گردید 
  • افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها در گیلان
  • احزاب در ایران وارداتی هستند و بومی نیستند
  • شرکت ۴۹۹۶ راننده قزوینی در پویش به رفت
  • فرانسه ۳-۲ شیلی؛ خروس‌ها هنوز کاملاً آماده یورو نیستند
  • تاکسیرانان امین شهر هستند/ تجلی امانت‌داری رانندگان تاکسی اصفهان در نوروز ۱۴۰۳
  • ◄ کمبود راننده اتوبوس بین شهری/ درخواست کمک از رانندگان کامیون و رانندگان بازنشسته