Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان نحوه اعلام زمان و مکان تحویل مدارک زائران دانشگاهی را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، زمان تحویل مدارک و واریز هزینه سفر در پروفایل زائرین در سامانه عتبات دانشگاهیان و همچنین با ارسال پیامک به اطلاع زائرین اصلی و ذخیره خواهد رسید.زائرین دانشگاهی بعد از دریافت پیامک باید نسبت به تحویل مدارک به دفتر ستاد در استان تحصیل خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  بنابراین گزارش، کلیه زائرین اصلی و ذخیره بعد از نهایی کردن ثبت نام، باید نسبت به تهیه گذرنامه اقدام کنند. پسران دانشجو که از معافیت تحصیلی استفاده می‌کنند نیز فرم مذکور را جهت اخذ مجوز خروج از کشور تکمیل و به مسئول عتبات استان خود تحویل دهند.

گفتنی است، آخرین اطلاعیه‌ها در خصوص اعزام در پروفایل زائرین در سایت لبیک درج خواهد شد؛ بنابراین لازم است که زائرین ارتباط خود را با سامانه ثبت نام تا زمان اعزام حفظ کنند.

لازم به ذکر است؛ پذیرفته شدگان در عتبات دانشگاهیان جهت طرح هر گونه سوال فقط باید با استان محل تحصیل خود تماس حاصل نمایند. شماره تماس و آدرس استان‌ها را می‌توانید از لینک زیر دریافت کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: عتبات دانشجویی زمان اعلام تحویل مدارک مجوز خروج از کشور سامانه ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۱۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۵۰ درصد زائران عمره از فرودگاه امام خمینی(ره) به سرزمین وحی

سعید چلندری مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: عملیات اعزام زائران عمره مفرده از دوشنبه ۳ اردیبهشت ماه اغاز شده و تا ۱۳ اردیبهشت ماه ادامه دارد و عملیات برگشت زائران هم از ۱۳ تا ۲۳ اردیبهشت ادامه دارد.

وی افزود: در این بازه زمانی در سراسر کشور ۵ هزار و ۷۲۰ زائر عازم سرزمین وحی می‌شوند که ۵۰ درصد این زائرین در قالب ۲۲ پرواز از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) عازم خواهند شد.

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: با توجه به اینکه تعداد زیادی از زائرین عمره مسن هستند خدمات ویژه‌ای از نظر ویلچر و تکریم زائرین در فرودگاه در نظر گرفته شده است.

وی گفت: در سال ۱۴۰۲ حدود یک میلیون زائر به عتبات عالیات و امامن مقدسه از طریق ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی (ره) سفر خود را انجام دادند.

چلندری در خصوص وضعیت تاخیر پرواز‌ها گفت: هماهنگی‌های لازم با شرکت‌های هواپیمایی انجام شده، اما تاخیرات دو بخش است بخشی مربوط به تاخیرات عملیانی است و بخشی دیگر مربوط به شرایط جوی است.

مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: تاخیر پرواز مربوط به شرایط جوی را کاری نمی‌توان کرد، اما تاخیر‌های عملیاتی هماهنگ شده از هواپیمای جایگزین استفاده شود.

وی گفت: اگر پروازی تاخیر داشته باشد در ترمینال سلام ظرفیت استراحت حدود هزار نفر فراهم است و اگر تاخیر بیشتر از ۶ ساعت شود قطعا به هتل انتقال پیدا می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • اعزام زائران عمره مفرده از ۱۰ اردیبهشت
  • پذیرایی از زائران با چای و شیرینی یزدی
  • اعزام ۵۰ درصد زائران عمره از فرودگاه امام خمینی(ره) به سرزمین وحی
  • هزینه سفر عمره حدود ۴۲ تا ۴۴ میلیون تومان است
  • امیر سیاری: بدون حضور دانشگاهیان و جهادیان نمی‌توانستیم «موشک تاو» بسازیم
  • اعزام اولین گروه از زائرین کرمانشاه به عمره مفرده، پس از ۹ سال وقفه
  • معرفی نامزد‌های دومین جشنواره «عروسک‌خونه»/ زمان و مکان اختتامیه اعلام شد
  • پر رنگ شدن ارتباط مستمر اتاق بازرگانی با دانشگاهیان و اعضای هیات علمی
  • استقبال دانشگاهیان از جشنواره شهید آوینی ۳ برابر سال گذشته بود
  • برنامه ریزی برای ساخت ستاد عتبات عالیات استان همدان