Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-با حضور معاونت تحقیقات ، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی، اجرای طرح های اقتصادی کشاورزی و دام پروری در دانشگاه آزاد ورامین-پیشوا کلید خورد.
به گزارش خبرگزاری آریا از پیشوا، کلیات اجرای طرح اقتصادی، کشاورزی و دام پروری با دید کشوری توسط مسؤلان سازمان مرکزی در واحد ورامین-پیشوا مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 دهقانی فیروزآبادی معاونت تحقیقات ، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی به همراه  نجفی مدیرکل امور اقتصادی دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری، افشاری مدیر کل کارآفرینی و تجاری سازی، اردکانی معاونت پژوهش و فناوری پژوهشگاه مرکزی، باغستانی نماینده ریاست دانشگاه و مجری طرح بازمهندسی علوم کشاورزی و منابع طبیعی، صدری مهر رییس شتاب دهنده حوزه کشاورزی، محمدی نژاد رییس دانشکده کشاورزی و صنایع غذایی علوم تحقیقات از ظرفیت ها و مزارع تحقیقاتی و تولیدی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین – پیشوا و قرچک بازدید کردند.
در این بازدید که نمایندگان وزارت جهاد کشاورزی و واحدهای دانشگاهی مجری طرح های کشاورزی نیز حضور داشتند، برنامه های اقتصادی عملیاتی و در دست مطالعه ی مجتمع تحقیقاتی، تولیدی، کشاورزی و دام پروری از دیدگاه آموزشی و پژوهشی توسط واحد ورامین-پیشوا مورد بررسی قرار گرفت و برای هر کدام از پروژه ها میزان ارتباط دانشجویان و استادان با پروژه های مطرح شده با محوریت این واحد دانشگاهی تبادل نظر شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اجرای طرح های اقتصادی کشاورزی دام پروری دانشگاه آزاد ورامین پیشوا کلید خورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۱۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مقام Best design مسابقات بین‌المللی ربوکاپ به دانشگاه آزاد یزد رسید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم رباتیک دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد به سرپرستی محمدرضا جناب‌زاده مسئول انجمن علمی رباتیک دانشجویی این دانشگاه و ۱۳ عضو این تیم در هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی روبوکاپ آزاد ایران موفق به کسب دو مقام Best design در خودرو پرنده و خودرو خودران این دوره از مسابقات شدند.

ربات‌های شرکت‌کننده از تیم YRA دانشگاه آزاد اسلامی یزد به علت قطعه‌سازی، مونتاژ و طراحی مکانیک خوب حائز شرایط Best design شدند.

این مسابقات توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی با حضور بیش از یک‌هزار و ۸۰۰ شرکت‌کننده در ۳۰۰ تیم حائز شرایط از مدارس و دانشگاه‌های کشور و حضور ۹ تیم خارجی از ۵ کشور به میزبانی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی از ۲۹ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ در ۲۴ لیگ برگزار شد و در روز جمعه ۳۱ فروردین‌ماه با اعلام تیم‌های برگزیده به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • حضور استاندار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران
  • ۲ مقام Best design مسابقات بین‌المللی ربوکاپ به دانشگاه آزاد یزد رسید
  • ۴۱ سالگی تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان منصوب شد
  • اظهارنظر اعضای سابق هیات نظارت ورامین ارتباطی به این هیات ندارد
  • دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد ۴۱ ساله شد
  •  سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گیلان منصوب شد