Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز تحقیقات شهرسازی و معماری امام رضا(ع) دومین نشست تخصصی پیرامون مسائل و موضوعات شهری در ایران را با موضوع «اصول طراحی منظر و جداره آزادراه‌های شهری» برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دومین نشست تخصصی پیرامون مسائل و موضوعات شهری در ایران با موضوع «اصول طراحی منظر و جداره آزادراه‌های شهری» با تأکید بر آزادراه مشهد- چناران و قوچان توسط مرکز تحقیقات شهرسازی و معماری امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این نشست تخصصی پروفسور محمدرضا پورجعفر استاد تمام طراحی شهری دانشگاه تربیت مدرس و خادمیار علمی و مشاور شهرسازی دانشگاه بین المللی امام رضا (ع)، مهندس مجید نامجو قائم مقام سازمان اقتصادی رضوی، مهندس محسن اسماعیلی مدیر عامل شرکت آزاد راه مشهد- چناران- قوچان و دکتر معصومه برقچی استادیار طراحی شهری دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) حضور و سخنرانی خواهند کرد.

این مراسم سه شنبه ۴ تیرماه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در دانشکده هنر و معماری اسلامی دانشگاه بین المللی امام رضا (ع) واقع در پردیس غدیر برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه بین المللی امام رضا ع شهرسازی و معماری موضوعات شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۱۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد

به گزارش جام جم آنلاین البرز،شهرام صیادی رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز در حاشیه آیین گشایش گفت: ساخت ابنیه این کلینیک به همت بنیاد خیریه پورکاشانی از سال ۹۷ آغاز و با اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال به پایان رسید. این کلینیک با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال با اعتبارات استانی و دانشگاهی تجهیز شده است و یکسری تجهیزات تکمیلی دیگر برای بخش‌های توسعه‌ای این کلینیک در نظر گرفته شده است.
وی افزود: این کلینیک به متراژ ۳ هزار متر مربع در ۴ طبقه ساخته شده و هم اکنون در بخش‌های
اطفال، داخلی، عفونی، قلب، دندانپزشکی، ارتوپدی، زنان و تغذیه و ... فعال می‌باشد.
رییس دانشگاه خاطر نشان کرد: مرکز درمان سوء مصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) امروز افتتاح و به بهره برداری رسید.
صیادی حضور و نقش خیرین در بخش سلامت و اعتلا بهداشت و درمان استان را پررنگ و اثرگذار دانست و مردمی سازی سلامت در تمامی بخش‌ها تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • استفاده از گونه‌های گیاهی خشک منظر در فضای سبز مشهد
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک
  • نشست تخصصی «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» برگزار می‌شود
  • توجه ویژه به معماری ایرانی_اسلامی در شهر تهران
  • بررسی اندیشه تمدنی امام رضا(ع) در استانبول
  • «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از پیروزی انقلاب» بررسی می‌شود
  • نشست تخصصی «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از انقلاب» برگزار می‌شود
  • بررسی بخش شهرسازی مسابقه معماری یادمانی و طراحی مکان رویدادها