Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا داوودی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص مشکل کمبود آب شهر کرمانشاه اظهار داشت: مشکل کمبود آب شهر کرمانشاه در صورت تکمیل طرح آبرسانی مرتفع می‌شود.

وی با بیان به اینکه تأمین آب به عهده شرکت آب منطقه‌ای و توزیع به عهده آبفا است، افزود: شهر کرمانشاه جزو شهرهای دارای تنش آبی در استان بوده و با کمبود مواجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهره‌برداری شرکت آبفا شهری استان کرمانشاه تصریح کرد: یکی از مشکلات عدم وجود خطوط بین مخازن در شهر کرمانشاه است، به نحوی که در برخی از نقاط میزان آب به مقدار مناسب و مازاد وجود دارد و در برخی از مناطق نیز کمبود وجود دارد، که در صورت ایجاد خطوط انتقال در توزیع آب تعادل ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه طرح آبرسانی شهر کرمانشاه که توسط شرکت آب منطقه ای در حال اجرا بوده یک طرح عظیم است، گفت: انتقال آب از سد گاوشان به شهر کرمانشاه به میزان ۲.۶۶ مترکعب اقدام قابل توجهی است که در صورت تکمیل آن بخش عمده‌ای از مشکلات مرتفع می شود.

داوودی از اجرای برنامه ای برای کاهش آب مصرفی ادارات خبر داد و گفت: ادارات موظف به کاهش ۲۰ درصدی مصرف خود هستند و در غیر اینصورت مشمول جریمه های سنگین خواهند بود.

وی عنوان کرد: این موضوع به تمامی ادارات ابلاغ شده است و برخی از آنها در سال قبل کاهش مصرف داشته اند و این موضوع در سال جاری با حساسیت بالاتری پیگیری می شود و در صورت عدم رعایت مدیریت مصرف برابر ضوابط اعمال قانون خواهند شد.

این مسئول با اشاره به وضعیت تاسیسات آب و فاضلاب استان پس از زلزله های مداوم گفت: زلزله باعث لطمه به تاسیسات و شبکه های زیر زمینی به خصوص در محل اتصالات شد و نشت های زیادی در شبکه ها اتفاق افتاد.

معاون بهره‌برداری شرکت آبفا شهری استان کرمانشاه ادامه داد: همچنین مصرف غیر متعارف در شهرهای زلزله زده از جمله سرپل ذهاب و تازه آباد به دلیل عدم پرداخت آب بها و همچنین استفاده از آب شرب در امر بازسازی و ساخت ساز باعث ایجاد مشکلات جدی در زمینه مدیریت مصرف و کاهش تلفات شد اما با این وجود و با تلاش همکاران، این شرکت در مجموع موفق به کاهش ۴ درصدی هدر رفت از زمان وقوع زلزله تا کنون شده است.

کد خبر 4650295

منبع: مهر

کلیدواژه: تامین آب شرب کرمانشاه شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۱۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود شیرخشک در داروخانه‌ها والدین چابهاری را نگران کرد

مدتی است والدین در شهرستان چابهار استان سیستان و بلوچستان با مشکل کمبود شیر خشک برای فرزندان بالای یک سال خود مواجه هستند.

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیام خواستار رسیدگی به این مشکل شد.

متن پیام شهروندخبرنگار

با سلام. ما در شهرستان چابهار زندگی می‌کنیم و متاسفانه یک ماه است که دنبال شیر خشک برای بچه یک سال به بالا هستیم به هر داروخانه که مراجعه می‌کنیم، زمانی که علتش را هم که جویا می شویم به ما می‌گویند بیمه پول ما را با تاخیر پرداخت می‌کند و ما نمی‌توانیم خریداری کنیم. خواهش می‌کنم رسیدگی کنید.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر
  • تعداد فوتی های ناشی از گازگرفتی در زنجان کاهش یافت
  • قارچ خودرو نخورید
  • شمار متوفیان ناشی از حوادث گاز در زنجان کاهش یافت
  • این ویتامین‌ها اضطراب را کاهش می‌دهد
  • تکمیل آبرسانی به ۱۶۲ روستا تا پایان سال جاری
  • ۶۵ روستای خراسان جنوبی آبرسانی شد
  • کمبود شیرخشک در داروخانه‌ها والدین چابهاری را نگران کرد
  • علائم کمبود ویتامین B۱۲ چیست؟
  • مشکل آبرسانی روستاهای بخش ارم دشتستان رفع شد