Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@18:18:59 GMT

شرکت در نشست منامه خنجر به تن فلسطین است

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۱۲۵۱

شرکت در نشست منامه خنجر به تن فلسطین است

خبرگزاری شبستان:

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از lualuatv، معاون جنبش الوفاق بحرین در بیانیه ای برگزاری نشست اقتصادی فلسطین به میزبانی بحرین و آمریکا را محکوم کرد و گفت طرح های این چنین از نظر مردم فلسطین و بحرین تا ابد نابود هستند.

 

شیخ حسین الدیهی که در یک کنفرانس خبری در شهر بیروت سخن می گفت طرح آمریکایی معامله قرن را محکوم دانست و گفت: مقاومت مردم بحرین در برابر رژیم آل خلیفه و آمریکا همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بسیاری از شخصیت های اسلامی از کشورهای مختلف در نشست شهر بیروت برای بررسی معامله قرن و نقشه آمریکا و اسرائیل برای مردم فلسطین جمع شده بودند. بسیاری از کارشناسان منطقه این طرح با هدف عادی سازی رابطه با اسرائیل دانستند.

 

دولت آمریکا پیش از نشست بحرین پیشنهاد سرمایه گذاری 50 میلیارد دلاری در فلسطین و کشورهای منطقه را داده است که به شدت با واکنش گروه های فلسطینی روبرو شده است.

 

بسیاری از گروه های فلسطینی می گویند تنها راه حل موفقیت اقتصادی مردم فلسطینی خروج صهیونیستها از مناطق اشغالی است.

 

الدیهی گفت: شرکت کشورهای عربی در نشست منامه خنجر از پشت به تنه مردم فلسطین است. وی از کشورها و گروه های مسلمان منطقه خواست در این نشست شرکت نکنند.

 

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد مجلس اردبیل مسجد بیرجند کانون های مساجد ظریف قوه قضائیه معامله قرن شیعیان بحرین فلسطینیها بحرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۱۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین: در کنار مردم فلسطین هستیم

دستیار وزیر امور خارجه چین با بیان اینکه ناکامی شورای امنیت سازمان ملل متحد در تصویب قطعنامه عضویت کامل فلسطین در این سازمان، برای بشریت غم‌انگیز بود، تصریح کرد: پکن در کنار مردم فلسطین ایستاده است.

به گزارش مشرق، خواچونینگ سخنگوی و دستیار وزیر امورخارجه چین در شبکه اجتماعی ایکس امروز (جمعه ۳۱ فروردین) با بیان اینکه ناکامی شورای امنیت سازمان ملل متحد در تصویب قطعنامه عضویت کامل فلسطین در این سازمان، برای بشریت غم‌انگیز بود، تصریح کرد: پکن و اکثریت کشورها در کنار مردم فلسطین ایستاده‌اند.

وی به نقل از وانگ یی رئیس دیپلماسی چین، اظهار داشت: آمریکا باید خود برتری را کنار بگذارد و به صدای جامعه جهانی توجه کند.

وانگ با بیان اینکه کشورها در سازمان ملل با یکدیگر برابرند، تصریح کرد:هیچ کشور عضو این سازمان از جمله آمریکا نباید در رعایت قوانین بین‌المللی از جمله قطعنامه های شورای امنیت سازمان مستثنی یا از هیچ امتیازی برخوردار باشد.

لین جیان سخنگی وزارت امور خارجه چین هم امروز اظهار داشت: تشکیل یک کشور مستقل آرزوی دیرینه مردم فلسطین بوده و پیوستن رسمی به سازمان ملل گامی کلیدی در این روند تاریخی است.

وی با بیان اینکه فلسطین در اوایل سال۲۰۱۱ درخواست عضویت در سازمان ارائه داد که با مخالفت واشنگتن متوقف شد، افزود: وتوی آمریکا بار دیگر تاریخ و مردم جهان شاهد این رفتار بودند

لین با تاکید بر اینکه پکن همیشه در کنار صلح، عدالت و وجدان در مورد مساله فلسطین ایستاده است، اذعان کرد: ما قاطعانه از تبدیل وضعیت فلسطین به عضویت کامل سازمان ملل متحد حمایت می‌کنیم و به همکاری با طرف‌های مربوطه برای آتش‌بس در نوار غزه، تسهیل وضعیت بشردوستانه و ترویج اجرای طرح راه‌حل ۲دولتی ادامه خواهیم داد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • چین: در کنار مردم فلسطین هستیم
  • بلینکن: در هیچ اقدام تهاجمی علیه ایران شرکت نکردیم
  • امیر عبداللهیان در نشست شورای امنیت : حمله ایران ضروری بود چون ایران گزینه دیگری جز آن نداشت
  • وزیر امور خارجه در نشست شورای امنیت: رژیم صهیونیستی از تکرار ماجراجویی نظامی علیه منافع ایران دست بردارد
  • امیرعبداللهیان: وضعیت در غزه به نقطه جوش رسیده است / به آمریکا گفتیم به‌دنبال تنش در منطقه نیستیم
  • امیرعبداللهیان: به آمریکا گفتیم به‌دنبال تنش در منطقه نیستیم
  • امیرعبداللهیان برای شرکت در نشست شورای امنیت وارد نیویورک شد
  • تاکید سران اردن و بحرین بر دور کردن منطقه از تنش نظامی
  • وجوه فراملی و فرانظامی عملیات‌ «وعده‌صادق»
  • عضویت کامل فلسطین در شورای امنیت به رای گذاشته می‌شود