Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@17:11:45 GMT

چرا و چگونه در گوگل تبلیغ کنیم

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۱۳۳۸

چرا و چگونه در گوگل تبلیغ کنیم

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، از طریق تبلیغات Google می‌توانید کسب و کار خود را تبلیغ کنید و به فروش محصولات یا خدمات، آگاهی رسانی و افزایش ترافیک در وب سایت خود کمک کنید. حساب های Google Ads به صورت آنلاین مدیریت می‌شوند، بنابراین می‌توانید هر زمان که بخواهید تبلیغ خود را ایجاد کنید و اکانت Adwords خود را شارژ کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مزایای تبلیغات آنلاین و تبلیغات Google

تبلیغات آنلاین به شما امکان می دهد آگهی های خود را به افرادی که به محصولات و خدمات شما علاقه مند هستند، نشان دهید، به علاوه افرادی را که دوست ندارید فیلتر کنید. هم چنین می توانید پیگیری کنید که آیا این افراد روی تبلیغات شما کلیک کرده اند یا خیر. تبلیغات آنلاین همچنین به شما امکان می دهد تا به مشتریان بالقوه دسترسی پیدا کنید زیرا از چندین دستگاه مانند دسکتاپ، لپ تاپ، تبلت و گوشی های هوشمند استفاده می کنند.

مزایای تبلیغات در گوگل

تبلیغ در گوگل اجازه می دهد تا بتوانید تبلیغات خود را به افراد مناسب، در جای مناسب و در زمان مناسب نشان دهید. تبلیغات گوگل مزایای متعددی دارد که در ادامه مطلب به آنها اشاره نموده ایم:

۱. تبلیغات خود را هدفمند نمایش دهید

هدفمند بودن تبلیغات به شما این امکان را می دهد که آگهی خود را به افرادی که دارای ویژگی‌های خاص هستند - یعنی افرادی که به محصولات و خدمات شما علاقه‌مند هستند - نشان دهید. در تبلیغات آنلاین انتخاب هایی دارید که می توانید کمپین های بازاریابی خود را بیشتر مورد هدف قرار دهید:

* کلمات کلیدی: کلمات یا عبارات مربوط به محصولات و خدمات شما، هنگامی که مشتریان آن را جستجو می کنند و به وب سایت های مربوطه مراجعه می کنند، برای نشان دادن تبلیغات شما استفاده می شود.

* موقعیت مکانی تبلیغ: تبلیغات خود را در صفحات نتایج جستجوی Google و وب سایت هایی که بخشی از Google Search و Display Networks هستند، نمایش دهید.

* سن، محل، و زبان: می توانید سن، موقعیت جغرافیایی و زبان مشتریان خود را انتخاب کنید.

* روزها و فرکانس ها: تبلیغات خود را در ساعت های خاص یا روزهای هفته نمایش دهید و تعیین کنید که تبلیغات شما چگونه ظاهر شود.

* دستگاه ها: تبلیغات شما می تواند روی انواع دستگاه ها ظاهر شود و شما می توانید تنظیم کنید که تبلیغات شما بر روی چه دستگاه هایی نمایش داده شوند.

۲. هزینه های خود را کنترل کنید

امکان کنترل هزینه های تبلیغات در گوگل در دسترس شما است. شما می توانید در هر ماه، هر چقدر می‌خواهید برای تبلیغ خود صرف کنید و حداقل هزینه وجود ندارد. بهتر است بدانید تنها زمانی هزینه پرداخت می کنید که روی تبلیغ شما کلیک شود.

۳. موفقیت خود را اندازه گیری کنید

با تبلیغات در گوگل می توانید میزان بازدهی تبلغ خود را پیگیری کنید، که بررسی نتایج و اعمال تغییرات مناسب می تواند میزان سرمایه گذاری شما را افزایش دهد.

۴. مدیریت کمپین های تبلیغاتی

تبلیغات Google ابزارهایی را برای مدیریت و نظارت بر حساب ها به شما ارائه می‌دهد.

اکانت MCC یک ابزار قدرتمند است که به شما این امکان را می دهد، به راحتی همه حساب های Google خود را از یک مکان واحد مشاهده و مدیریت کنید. همچنین می‌توانید به صورت آفلاین و با استفاده از نرم افزار Google Ads Editor، به سرعت و به راحتی در حساب Google خود تغییراتی ایجاد کنید.

با گوگل ادز ادیتور، شما می توانید اطلاعات حساب خود را دانلود کنید، کمپین های خود را به صورت آفلاین ویرایش کنید و سپس تغییرات خود را در Google Ads اعمال نمایید. هم چنین می توانید برای مدیریت، ویرایش و نمایش چندین حساب در یک زمان از ویرایشگر Google Ads استفاده کنید، مواردی را بین ادگروپ‌های تبلیغاتی و کمپین ها کپی یا انتقال دهید و تغییرات متعدد دیگری را انجام دهید.

در نتیجه گوگل ادز یک پلتفرم تبلیغات کلیکی است که امکان نمایش تبلیغات در شبکه جستجوی گوگل و شبکه نمایش (تبلیغات بنری گسترده) را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین از طریق گوگل ادز امکان تبلیغات اپلیکیشن و افزایش نصب اپلیکیشن نیز وجود دارد. برای دریافت اطلاات بیشتر در زمینه اکانت گوگل ادز به سایت پارس ادوردز مراجعه کنید.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4649646

منبع: مهر

کلیدواژه: تبلیغات گوگل گوگل رپرتاژ آگهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۱۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوگل چه چیز درباره ما می‌داند؟

اگر فردی به شدت به حریم خصوصی اهمیت می‌دهد احتمالا باید موبایل و دستگاه‌های هوشمند دیگر را دور بیندازد و در کلبه‌ای جنگلی زندگی کند. زیرا در حال حاضر هیچ نوع حریم خصوصی واقعی وجود ندارد و شرکت‌های بزرگ فناوری مانند گوگل همه چیز را درباره کاربران می‌دانند.

به گزارش مهر، البته اگر تصور شود این شرکت‌ها اطلاعات کاربران با کسی از جمله دولت (به استثنای مواردی خاص) به اشتراک نمی‌گذارند، کاربران احساس بهتری خواهند داشت. اما طبق گزارش‌هایی جدید مشخص شده دولت آمریکا می‌تواند به گوگل دستور دهد تمام اطلاعات یک کاربر را فقط به خاطر تماشای ویدئویی در یوتیوب درخواست کند.

گزارش‌های جدید حاکی ازآن است که اخیرا دولت آمریکا از گوگل خواسته اطلاعات خصوصی درباره برخی ازکاربرانش را فاش کند. شاید تصور شود منظور کاربرانی است که در جنایت یا مشکلی قانونی درگیر بوده اند. اما نمی‌توان از دلیل درخواست اطلاعات کاربران توسط دولت به طور حتم اطمینان حاصل کرد، زیرا مقامات نمی‌دانستند افراد مورد هدف خود را نمی‌شناختند.

بلکه مقامات خواستار اطلاعات شخصی کاربرانی شده اند که برخی ویدئو‌های خاص را بین تاریخ یک تا ۸ ژانویه ۲۰۲۳ میلادی تماشا کرده اند. اطلاعات درخواستی دولت شامل نام، آدرس، شماره تلفن، فعالیت‌های کاربر در گوگل و حتی IP آدرس آن‌ها بوده است. دلیل چنین درخواستی نیز دستگیری فردی در فضای آنلاین با نام کاربری elonmuskwhm بوده است.

این فرد به دلیل پولشویی و اداره کردن یک کسب و کار غیرقانونی انتقال پول تحت تعقیب است. مقامات برای یافتن وی به ماموران مخفی دستور داده اند آموزش‌های نقشه برداری از طریق پهپاد‌ها و نرم افزار‌های واقعیت افزوده را در یوتیوب ارسال کنند. ممکن است فکر کنید این اقدام برای دستگیری مجرمان فرایندی عادی است. اما، ویدئو‌های مذکور به طور عمومی منتشر شده بودند و به عنوان مثال، بیش از ۳۰ هزار نفر آن‌ها را تماشا کردند.

این بدان معنا است که احتمالا اطلاعات ده‌ها هزار کاربر از طریق ویدئو‌هایی فاش شده که هر کاربری به آن‌ها دسترسی داشته است. این تاکتیک سوالات زیادی درباره توازن بین تحقیقات آنلاین و حریم خصوصی را به وجود آورده است. متاسفانه گوگل مجبور بوده این اطلاعات را فاش کند.

دیگر خبرها

  • طالبان: برخی افراد داعش را تبلیغ می‌‌کنند
  • گلکسی A55 سامسونگ قابلیتی دارد که حتی گلکسی S24 هم ندارد!
  • حرف‌های تلخ ستاره ملی‌پوش؛ در گوگل در مورد مرگ جستجو می‌کردم!
  • گوگل از عملکرد خود در اروپا دفاع می کند
  • فابریتزیو رومانو و تکذیب ادعای دریافت پول برای تبلیغ بازیکنان بارسلونا + عکس
  • اندروید ۱۵ نصب اپلیکیشن‌های قدیمی را غیرممکن می‌کند
  • ضرورت تبلیغ چهره به چهره معارف قرآن
  • تاریخ رونمایی iOS 18 و هوش مصنوعی اپل به‌صورت رسمی اعلام شد!
  • همکاری اپل با بایدو/ هوش مصنوعی چینی جایگزین گوگل می‌شود
  • گوگل چه چیز درباره ما می‌داند؟