Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@18:21:17 GMT

دانشگاه هنر مدرسه تابستانی برگزار می کند

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۱۴۲۳

دانشگاه هنر مدرسه تابستانی برگزار می کند

به گزارش روز سه شنبه دانشگاه هنر، در ادامه برگزاری دو کارگاه بین‌المللی مشترک بین کشورهای فرانسه، اسپانیا و ارمنستان در سال ۲۰۱۹ با موضوع میراث معماری نظامی در شهرهای کلرمون‌فران و ایروان، این مدرسه به عنوان سومین کارگاه بین‌المللی مشترک ایران و فرانسه، در تهران محل پردیس باغ ملی دانشگاه هنر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محور موضوعی مدرسه تابستانی، حیات نوین میدان مشق، میراث معماری نظامی است که با بستر تاریخی دانشگاه هنر در پردیس باغ ملی (میدان مشق سابق) پیوند دارد.

در این مدرسه که با حضور اعضای هیأت علمی دانشکده معماری و شهرسازی، دانشکده حفاظت و مرمت دانشگاه هنر و همچنین استادان مدرسه معماری کلرمون‌فران ENSACF هدایت می‌شود، فعالیت‌هایی از قبیل برگزاری اسکیس‌های طراحی در تیم‌های مشترک دانشجویان ایرانی و فرانسوی، نشست و سخنرانی‌ها، بازدید و رویدادهای جانبی پیش‌بینی شده است.

کمیته برگزاری مدرسه از متقاضیان در مقطع کارشناسی ارشد و سال پایانی مقطع کارشناسی در رشته‌های معماری، طراحی شهری و مرمت و احیای بافت و بناهای تاریخی دعوت کرد مدارک خود را (شامل رزومه و پورتفلیو در دو صفحهٔ آ۴ و تسلط به یکی از زبانهای انگلیسی و فرانسوی) حداکثر تا هشتم تیر ماه به آدرس sumart@art.ac.ir ارسال کنند.

از میان متقاضیان، افراد واجد شرایط توسط این کمیته انتخاب و با شرایط اعلام‌شده ثبت‌نام می شوند. تاریخ برگزاری مدرسه، ۹ تا ۱۴ شهریور ماه است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ریاست دانشگاه هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۱۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشت ، آخر هفته میزبان میهمانان جشنواره ملی «مدرسه عشق»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ فرمانده سپاه قدس استان گیلان درجمع خبرنگاران گفت: ۷۵ هزار اثر از اهالی هنر، نویسندگان، دانش آموزان و مردم عادی از سراسر کشور به دبیرخانه هفتمین جشنواره مردمی «مدرسه عشق» ارسال شده که حدنصاب ارسال آثاردر این دوره جشنواره شکسته شده است.

سردار حمید دامغانی افزود: این جشنواره در ۱۰ محورملی و یک محور ویژه با نام فلسطین و غزه برگزار شده و ۳۰۰ نفر از سراسر کشور در روز اختتامیه میهمان گیلان خواهند بود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه همه کار‌های اجرایی این جشنواره از سوی دهه هشتادی‌ها پیگیری و انجام شده، گفت: چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه مراسم پایانی و اهدای جوایز این جشنواره در تالار مرکزی رشت برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز در چهارمحال و بختیاری
  • راه‌اندازی رشته‌های مورد نیاز صنایع در دانشگاه امیرکبیر
  • رتبه اول جهانی طراحی معماری آینده غذا برای دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس
  • سپاه چرا جشنواره مدرسه عشق را در گیلان برگزار کرد؟
  • رشت ، آخر هفته میزبان میهمانان جشنواره ملی «مدرسه عشق»
  • برگزاری جشنواره مردمی «‌مدرسه عشق» در رشت
  • «یکی بود یکی نبود»؛ محفلی برای تمرین نوشتن داستان
  • پیام مردم زنجان به سپاه؛ دست مریزاد با‌بت انتقام + فیلم
  • برگزاری رویدادی در حوزه ژنتیک با حمایت ۴ دانشگاه بین‌المللی/ایران با قدمت ۵ هزار ساله علم ژنتیک
  • برگزاری دو آیین بزرگداشت برای دو سینماگر فقید