Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های فوتسال لیگ برتر نوجوانان کشور در مرحله گروهی آغاز شد و در اولین روز مسابقات، دوشنبه شب در سالن شهید حیدریان قم ۳ بازی به انجام رسید که در این ۳ مسابقه ۱۷ گل رد و بدل شد.

در بازی‌های برگزار شده تیم فوتسال محمد سیمای قم به مصاف تیم ابراهیمی مشهد رفت و ۳ بر یک این تیم را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد امین غضنفری در این بازی ۲ گل و متین شعبانی یک گل برای تیم محمد سیمای قم به ثمر رساندند.

در دیگر بازی‌های برگزار شده تیم شهرداری ساوه ۵ بر ۲ از سد تیم صنایع گیتی پسند اصفهان گذشت و دیدار تیم‌های شهرداری رشت و فدک الزهرا مشهد با تساوی ۳ بر ۳ خاتمه پیدا کرد تا در پایان روز نخست رقابت‌ها در قم تیم‌های شهرداری ساوه و محمد سیمای قم در رده‌های اول و دوم قرار گیرند.

در ادامه این مسابقات امروز تیم محمد سیمای قم برای کسب دومین برد متوالی خود به دیدار تیم شهرداری ساوه می‌رود و پیش بینی می‌شود این مسابقه جدال دشواری برای هر دو تیم در راه کسب صدرنشینی باشد. همچنین ۲ مسابقه دیگر نیز پیش از دیدار محمد سیمای قم و شهرداری ساوه برگزار می‌شود.

تیم‌های حاضر در این گروه به صورت دوره‌ای با هم پیکار می‌کنند و پس از پایان مسابقات در قم، دیدارهای برگشت تعیین کننده ۲ تیم صعود کننده از این گروه خواهد بود.

کد خبر 4650222

منبع: مهر

کلیدواژه: فوتسال لیگ فوتسال قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۱۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال

محمد اشرفی در حین مسابقه درگذشت.

طرفداری | فوتبالیست پیشکسوت جان خود را در حین مسابقه دوستانه از دست داد.

در یک اتفاق ناگوار، در جریان مسابقه فوتبال پیشکسوتان استقلال و تهرانجوان که در یکی از محلات تهران برگزار می‌شد، محمد اشرفی، بازیکن تیم تهرانجوان، در اثر ایست قلبی درگذشت.

این اتفاق در حالی رخ داد که هیچ آمبولانسی در محل مسابقه حضور نداشت و با وجود تلاش‌های پزشکیار حاضر در زمین، متاسفانه اشرفی جان خود را از دست داد.

عدم حضور آمبولانس و تجهیزات پزشکی در محل مسابقه، سهل‌انگاری مسئولان برگزاری را به وضوح نشان می‌دهد. این موضوع بار دیگر اهمیت توجه به مسائل ایمنی در برگزاری مسابقات ورزشی، به خصوص در رده‌های سنی بالاتر، را گوشزد می‌کند.

مرگ این پیشکسوت فوتبال، بار دیگر داغ فقدانی دیگر را بر جامعه ورزش ایران نهاد. لازم است مسئولان امر در مورد این اتفاق ناگوار بررسی‌های لازم را انجام داده و از تکرار چنین حوادثی جلوگیری کنند.

رسانه طرفداری درگذشت محمد اشرفی پیشکسوت تیم ایرانجوان را به اهالی ورزش تسلیت می گوید.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال
  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان
  • تیم فوتسال افغانستان به مرحله حذفی صعود کرد
  • پیروزی پرگل تیم فوتبال جوانان دختر ایران برابر ترکمنستان
  • پیروزی دختران جوان برابر ترکمنستان
  • پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان
  • ژاپن حریفی برای فوتسال ایران نیست/ از حریفان آسیایی ترس نداریم
  • کامیابی‌نیا: در جام حذفی شگفتی‌ساز می‌شویم