Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حشدالشعبی عراق با بیان این که مقاومت با رهبری امام خامنه ای و سید حسن نصرالله و گروه‌های مقاومت لبنان و فلسطین تداوم دارد گفت: معامله قرن به سیلی‌ای در گوش صهیونیست‌ها تبدیل می‌شود و فلسطین به آغوش فلسطین باز می‌گردد. ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدهاشم‌ الحیدری شامگاه دوشنبه در دومین همایش بزرگ جوانان مقاومت که در سالن همایش غدیر دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد اظهار داشت: کفار دچار ترس میشوند چون خداوند ترس را در دل  آنها می‌اندازد، وقتی خداوند ترس را در دل آنها می اندازد هیچ دیکتاتور، ظالم و مستکبری نمی‌تواند با این ترس مقابله کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران قوی‌ترین پهپاد آمریکایی را سرنگون کرد ولی آمریکا نتوانست جواب بدهد ادامه داد: آمریکا بهانه آورد که به‌خاطر جان 150 ایرانی این کار را نکرد ولی ببینید که در کشور خود با سیاه‌پوستان چکار می‌کند که این موضوع نشان می‌دهد که آنها دلشان به جان مردم نمی سوزد بلکه می‌ترسند چون می‌دانند که پاسخ ایران چه خواهد بود.

معاون حشدالشعبی عراق تصریح کرد: در یمن مشاهده می‌کنید که امارات و عربستان با وجود همه امکانات خود از موشک‌های یمنی می‌ترسند و باید هم بترسد چون به خدا ایمان ندارند.

عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان: رژیم‌های عربی ابزاری برای آمریکا و اسرائیل هستندمصاحبه| نشست اقتصادی معامله قرن نتیجه عملی نخواهد داشت/ کنفرانس منامه تبلیغاتی استقم| آیت‌الله شیخ عیسی قاسم: دولت ترامپ دولتی شیطانی و طبل توخالی است
الحیدری با اشاره به مقاومت ملت یمن در برابر رژیم آل‌سعود تصریح کرد: ملت مظلوم یمن و انصارالله حق دارند که پاسخ دهند چون عربستان سعودی روزانه آنها را بمباران و محاصره کرده است.

وی با بیان اینکه امام مقاومت آیت‌الله خامنه‌ای در طول سی سال رهبری‌اش هیچ وقت کوتاه نیامده است گفت: ببینید که این رهبر چگونه با نخست وزیر ژاپن صحبت کرد وقتی که او پیام ترامپ را آورده بود به او گفت که ترامپ شایسته پیام نیست و این تجلی موضع امام حسین(ع) است که گفت من مانند برده‌ها در برابر شما سر خم نخواهم کرد، برده‌ها همین حکام عرب هستند.

معاون حشدالشعبی عراق ادامه داد: جوانانی که امروز دور شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین را گرفتند شبیه‌ترین مردم به شهدای کربلا هستند و رژیم بحرین از آنها می‌ترسد.

الحیدری با بیان این که مقاومت با رهبری امام خامنه‌ای و سید حسن نصرالله و گروه‌های مقاومت لبنان و فلسطین ادامه پیدا خواهد کرد خاطرنشان کرد: معامله قرن به سیلی‌ای در گوش صهیونیست‌ها تبدیل می‌شود و فلسطین به آغوش فلسطین باز خواهد گشت و همانطور که رهبرمان فرمود در قدس نماز خواهیم خواند.

انتهای پیام/ح

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۱۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملت فلسطین نمی‌خواهد که مقامت تسلیم شود/ صهیونیست‌ها نمی گذارند مردم فلسطین به حق خود دست یابند

خلیل الحیه معاون دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با حضور در برنامه گفت و گوی ویژه خبری اظهار کرد: رژیم صهیونیستی بیش از ۳۵ هزار نفر از فلسطینی‌ها که بیشتر آنها زنان و کودکان هستند را به شهادت رساند و این شمار نشان دهنده حجم جنایات آنها است. صهیونیست‌ها بیمارستان‌ها را نابود کردند و مورد حمله قرار داده تا جایی که کاری کرده فلسطینی‌ها جایی برای استقرار و پناه گرفتن نداشته باشند.

آنها کشتار و نسل کشی را در غزه در پیش گرفتند. سیاست کوچ اجباری و آوارگی و گرسنه نگهداشتن مردم فلسطین سیاست صهیونیست‌هاست.  

وی افزود: در شمال غزه حدود ۶۰۰ هزار از شهروندان فلسطینی هستند و سیاست صهیونیست‌ها گشنه نگهداشتن مردم است و مانع از فعالیت‌های موسسات بین المللی در منطقه شده اند. امروز نمی‌گذارند این موسسات در شمال و جنوب فعالیت کنند. این اشغالگران صلاح هرج و مرج را در پیش گرفتند. حتی مقابل فعالیت کمیته‌های بین المللی را گرفته اند. اشغالگران اسرائیلی نمی‌خواهند مردم فلسطین حتی به وظایف خود عمل کنند. اشغالکران می‌خواهند هرج و مرج ایجاد کنند تا بتوانند آزو‌های خود را تامین کنند تا مردم فلسطین با آنها همکاری کنند.

الحیه تاکید کرد: هنوز، اما نتوانستند هرج و مرج ایجاد کنند ملت فلسطین کشور و میهن خود را دوست دارند و فرزندان ملت فلسطینی وقتی اشغالگران وارد شدند این مردم به هیج وجه با آنها همکاری نکردند و اشغالگران در همه کار‌های خود شکست خوردن و وقتی این شکست را دیدند نبرد و جنگ را طولانی کردند.

وی ادامه داد: اولین این ماندن کابینه تندرو نتانیاهو بیشتر شود و زمان جنگ را بیشتر کنتد. اما مقاومت فلسطین از مردم خود دفاع می‌کند و اکنون خسارات زیادی هم به صهیونیست‌ها زده اند. ملت فلسطین با کوچ اجباری مخالفت کرده اند و همین یک شکست بزرگ برای صهیونیست‌ها بوده است.

وی افزود: مجاهدان مقامت با عزم ایمان هستند و اطلاعات درستی داشتند و طرح خود را به عنوان طوفان الاقصی آماده کردند تا این که فرصت مناسب را فراهم کنند و پس از مهیا شدن این فرصت آن را عملی کردند. علیات طوفان الاقصی همه را جهان را متعجب کرد و گردان‌های الاقسام کار بزرگی کردند و برای ما کرامت مهم است، اما آنها کرامت و آزادی ما را نمی‌خواهند.

خلیل الحیه تصریح کرد: می‌خواهیم محاصره شکسته شود و بهترین روش‌ها را برای ملت فلسطین به کار ببریم. چشم ما به قدس و مسجدالاقصی است. عملیات طوفان الاقصی در مقابل کار‌هایی بود که آنها می‌خواستند بر علیه ما انجام دهند و هدف این عملیات پیام به جهانیان بود که ملت فلسطین وجود دارد و اجازه نمی‌دهیم که قدس یهودی سازی شود و برای آزادی فلسطین این عملیات بزرگ عملی شد.

وی تشریح کرد: من معتقد هستم که ملت فلسطین شکست نخواهد خورد. ما امروز در سرزمین خود هستیم و وظیفه سیاسی و دینی ما است که از سرزمین خود  و برای آزادی این سرزمین دفاع کنیم. عزم و اراده ما در عملیات طوفان الاقصی بیش از همیشه بود و در زیر زمین و روی زمین آماده بودیم و با مردانی که عزم و اراده داشتند نبرد را شکل دادیم و مجاهدان فلسطینی تسلیم نشدند و مقاومت اکنون علی رغم همه خرابی‌ها و جنایات آمریکا و صهیونیست‌ها، فرانسوی‌ها و انگلیسی‌ها اشغالکران اسرائیلی نتوانستن به هدف‌های خود برسند ملت فلسطین مقاومت می‌کنند.

وی گفت: ملت هم طرفدار مقاومت هستند و این ملت هم قبول نمی‌کند که مقاومت تسلیم شود و اهتمام می‌ورزیم که در در کنار اقدامات سیاسی و توقف جنگ به اهداف خود برسیم.  

الحیه تاکید کرد: مشکل ما اشغالگری آنها بوده. نه آمریکا و نه اسرائیلی هیچ هدفی برای رساندن حق مردم فلسطین به آنها ندارند. آمریکا می‌خواهد به دلیل منافع خود اوضاع منطقه را تغییر دهند. امروز می‌خواهند اسرائیل بخش بزرگی از منطقه باشد که اشغالگران طوری نشان دهند که ائتلاف با کشور‌های اسلامی دارند و این هدف را آمریکایی‌ها مدیریت می‌کند. اسرائیل خونریز است و آنها غده سرطانی است و برای این منطقه مقدس برنامه دارند.

وی گفت: هدف آنها نابودی مسئله فلسطین است و ما همچنان پاسدار حقوق خود هستیم. پاسدار آن هستیم که عادی سازی روابط با صهیونیست‌ها متوقف شود.
وی ادامه داد: در عملیات طوفان الاقصی باعث شدیم و همه نقاب‌ها کنار رفت و مشخص شد که صهیونیست‌ها چه مقدار خونخوار و جنایت کار هستند چهره واقعی آنها اکنون مشخص شده است. دشمن به دنبال منافع خود است نه منافع کشور‌های منطقه. اینها عقیده دارند که سایر ملت‌ها حیوان هستند و از آنها برای نفع خودشان استفاده می‌کنند.

آمریکایی‌ها اکنون نزدیک انتخابات هستند و برای همین این مقدار از صهیونیست‌ها حمایت‌ی کنند و آنها به هیچ عنوان نمی‌تواند بی رحمی و جنایات صهیونیست‌ها را توجیه کند و برای همین پس از ۶ ماه شورای امنیت توانست قطعنامه آتش بس را تصویب کند و این اتفاق الزام آور است.
 معاون دفتر سیاسی اظهار کرد: آمریکایی‌ها رای ممتنع دادند و مخالف این قعطنامه بوده و آنها عنوان کردند که ضد مقاومت و فلسطین هستند. آمریکا امروز نمی‌تواند خسارات بیشتر را تحمل کند چرا که در آستانه انتخابات است. این قطعتنامه خوب است و ما اماده برای مذاکره هستیم، اما صهیونیست‌ها مقابله این مذاکره ایستاده اند و کار شکنی می‌کنند.

وی درباره شرایط مقاومت برای آتش بس گفت: مقاومت عنوان کرده که زنان و کودکان را در پایان نوامبر آزاد می‌کنیم، اما اسرائیل کارشکنی کرده است. شخص نتانیاهو و کابینه او هیچ ارزشی برای اسرا‌ها قائل نیستند و خواسته‌های ما انسانی است. می‌خواهیم که اشغالگران از نوار غزه خارج شوند و این اقدام باید در دو مرحله انجام شود و می‌خواهیم که آوارگان که بیش از ۶۰۰ هزار نفر هستند به شمال باز گردند و اشغالگران به هیچ کدام از این مسائل اهمیت قائل نیستند و ان‌ها می‌خواهند که نوار غزه را باقی بمانند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی برنامه‌های ویژه خبری

دیگر خبرها

  • آمریکا مدیریت جنگ علیه غزه را در دست دارد
  • ملت فلسطین نمی‌خواهد که مقامت تسلیم شود/ صهیونیست‌ها نمی گذارند مردم فلسطین به حق خود دست یابند
  • مقاومت مردم غزه، فلسطین را به مساله جهان تبدیل کرده است
  • مقاومت غزه مسئله فلسطین را به مسئله جهان بشریت تبدیل کرده است
  • مقاومت جانانه مردم غزه مسئله فلسطین را به مسئله جهان بشریت تبدیل کرد/ به حمایت خود از آرمان فلسطین افتخار می‌کنیم
  • مقاومت و ایستادگی مردم غزه مسئله فلسطین را به مسئله جهان بشریت تبدیل کرده است
  • مقاومت مردم غزه مساله فلسطین را به مساله جهان تبدیل کرده است
  • مقاومت اسلامی عراق: یک پایگاه هوایی اسرائیل را هدف قرار دادیم
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به دو موضع نظامی رژیم صهیونیستی
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی