Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-23@13:18:23 GMT

بازیکن پرحاشیه استقلال متاهل شد/عکس

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۱۴۶۵

بازیکن پرحاشیه استقلال متاهل شد/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، باشگاه استقلال با انتشار یک عکس خاص از مهدی قائدی از آسیب‌دیدگی او و عدم حضور در اولین تمرین فصل آبی‌پوشان خبر داد. با دیدن عکس مهدی قائدی در کانال باشگاه ابتدا مدل موهای فر شده و پیراهن رنگارنگ او که با حرف لاتین طراحی شده جلب نظر می‌کرد، اما آنچه با کمی دقت نظر توجه‌ها را جلب می‌کرد داشتن یک حلقه طلا در انگشت دست چپ مهدی قائدی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گویا بازیکن پرحاشیه استقلال در ایام تعطیلات لیگ تصمیمات جدیدی برای زندگی آینده‌اش گرفته و ظاهراً بی‌سر و صدا به جرگه متأهلین پیوسته که در این صورت امیدواریم قائدی با کسب تجربه و عبرت‌آموزی از اتفاقاتی که در یکی، دو سال حضورش در استقلال برایش حادث شده با تشکیل زندگی مشترک روزهای درخشان‌تری را در فوتبال ایران پیش رو داشته باشد.

256 251

کد خبر 1273482

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مهدی قائدی باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۱۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: یک بازیکن دیگر از تیم ملی والیبال انصراف داد

ه گزارش "ورزش سه"، موج انصراف از حضور در تیم ملی والیبال ایران در حال افزایش است و این بار نوبت لیبروی باتجربه فولاد سیرجان ایرانیان بود.

مهدی مرندی لیبرویی که سابقه دو حضور در المپیک را دارد با اننتشار متنی در اینستاگرام از حضور در تیم ملی انصراف داد.

او در استوری خود در اینستاگرام نوشت:

با سلام و احترام خدمت جامعه با شعور والیبال
پوشیدن لباس مقدس تیم ملی در هر رشته ای برای هر ورزشکاری افتخاریست که من هم چندین سال این افتخار را داشتم و حال به دلیل داشتن مصدومیت کهنه و قدیمی و با مشورت از پزشک تیم ملی و با اجازه و صحبتی که با رییس محترم فدراسیون والیبال و کادر فنی محترم تیم ملی داشتم برای ریکاوری از حضور در تیم ملی انصراف داده و در ادامه راه برای تیم ملی کشورم آرزوی سربلندی و موفقیت دارم. سرباز کوچک این مملکت و رشته پرطرفدار والیبال مهدی مرندی"

حالا با این انصراف تعداد لیبروهای حاضر در اردو به سه نفر رسیده است. مرندی پس از سید محمد موسوی و محمد فلاح سومین بازیکن انصرافی از تیم ملی است.

دیگر خبرها

  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • پای طارمی به قهرمانی اینتر میلان باز شد
  • رسمی: یک بازیکن دیگر از تیم ملی والیبال انصراف داد
  • گل قهرمانی استقلال را مهرداد بزند!
  • پایان دو دهه پرحاشیه استقلال و پرسپولیس/ منتظر «هندوانه دربسته»
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل یاران قائدی با درخشش عزت‌اللهی + فیلم
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل یاران قائدی با درخشش عزت اللهی + فیلم
  • گل اول الاتحاد کلبا به شباب الاهلی روی پاس گل مهدی قائدی / فیلم
  • ببینید | مهدی بی‌توجه به جنجال مهریه میلیاردی؛ هنرنمایی جدید قائدی مقابل شباب الاهلی
  • فیلم وایرال شده و پرحاشیه هم نکونام را به کمیته انضباطی نکشاند | دلیل احضار نشدن سرمربی استقلال چیست؟