Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@11:15:56 GMT

مواد مخدر و سرقت، صدرنشین جرایم گلپایگان

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۱۴۷۰

مواد مخدر و سرقت، صدرنشین جرایم گلپایگان

گلپایگان_دادستان گلپایگان گفت: مواد مخدر و سرقت بیشترین آمار جرایم شهرستان را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، حجت‌الاسلام کیومرث امیرخانی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حفظ حقوق شهروندی، دفاع از ارزش‌های انقلاب و رهبری و برخورد قاطع با مفاسد اقتصاد از وظایف قوه قضاییه است، اظهار کرد: سیاست قوه قضائیه ارتباط دوسویه و تعامل با سایر قوا است، البته دستگاه قضا به طور قاطع و بدون اغماض در مفاسد اقتصادی ورود پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه نظارت بر ساخت و سازها در اراضی خارج و حریم شهرها برعهده جهاد کشاورزی و در داخل شهر برعهده شهرداری است، تصریح کرد: در شش ماهه دوم سال گذشته ۱۳ هکتار از اراضی دولتی شهرستان رفع تصرف و ۹ هکتار اراضی که به صورت غیرمجاز تغییر کاربری داده شده بود، خلع ید و ۱۱ حلقه چاه غیرمجاز مسدود شد.

دادستان گلپایگان از نظارت دادگستری برای حفاظت از اراضی این شهرستان خبر داد و عنوان کرد: یکی از دغدعه‌های دادگستری گلپایگان حفظ اراضی بخش کشاورزی و باغات شهرستان است که به‌صورت فنس‌کشی‌ها اطراف مراتع و مقابله با تخلفات قانونی در این زمینه انجام می‌شود.

امیرخانی با بیان اینکه مواد مخدر و سرقت بیشترین آمار جرایم شهرستان را به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: بیشترین آمار پرونده‌های تشکیل شده در دادگاه‌های حقوقی نیز مربوط به دعاوی خانوادگی و تصاحب زمین است.

وی از صدور ۴۲ حکم آزادی مشروط، ۲۵ حکم تعلیق مجازات، ۲۰۰ مرخصی از حبس زندانیان اصلاح شده، شمول ۴۸۱ فقره عفو رهبری یا تعدیل مجازات و پنج فقره عفو عمومی در یک سال گذشته در این شهرستان خبر داد و افزود: ۳۴۰ نفر از زندانیان شهرستان با نظارت دادگستری و زندان در بخش‌های کشاورزی، کارگاهی و خدمات مشغول به کار هستند.

دادستان گلپایگان با اشاره به صدور مجوز مراکز بوم‌گردی از سوی میراث فرهنگی شهرستان، خاطرنشان کرد: این سازمان و نیروی انتظامی بر عملکرد مراکز بوم گردی‌های نظارت می‌کنند.

امیرخانی از تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات و کلاه‌برداری در فضای مجازی در این شهرستان خبر داد و گفت: رسانه‌ها باید گرفتار شدن در ورطه افترا و تهمت‌زدن دوری کنند، انتقاد آن‌ها باید سازنده و در جهت اصلاح جامعه باشد.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تغيير كاربري اراضي دادسرا زمین گلپایگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۱۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان در راستای مقابله جدی وبی امان با قاچاق مواد مخدر ومبارزه با سوداگران مرگ در محور بخش رودخانه این شهرستان پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت‌های لازم و گشت زنی‌های پنهان و هدفمند به دو دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور توقف دادند.

وی گفت: رانندگان با مشاهده ماموران بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز سریع متهمان، چون عرصه را بر خود تنگ دیدند با استفاده از موقعیت منطقه و تاریکی هوا با رها کردن خودرو‌ها از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی ۳۸۴ کیلو مواد مخدر تریاک کشف و ضبط و تلاش ماموران برای دستگیری متهمان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت
  • اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و جمع آوری معتادین متجاهر در بیجار
  • امحای بیش از چهار تن مواد غذایی تاریخ گذشته در گلپایگان