Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@15:30:20 GMT

کشف ۳۷۰ کیلو تریاک در ورامین

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۱۵۰۷

کشف ۳۷۰ کیلو تریاک در ورامین

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از کشف محموله ۳۷۰ کیلویی تریاک از خودروی کامیونت و دستگیری ۲ قاچاقچی در ورامین خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار عبدالرضا ناظری با اعلام این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر انتقال مقادیر زیادی مواد مخدر، توسط راننده یک خودرو کامیونت از مرزهای شرقی کشور، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران مبارزه با مواد مخدر ویژه شرق استان تهران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از مشخص شدن مسیر تردد محموله، مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده و نیز تحقیقات نامحسوس موفق شدند، خودرو مزبور را در محدوده چرمشهر شهرستان ورامین شناسایی و طی یک عملیات پلیسی متوقف کنند.

سردار ناظری ادامه داد: مأموران در بازرسی از این خودرو، ۳۷۰ کیلو تریاک که به صورت ماهرانه‌ای در سقف آن جاساز شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران گفت: در این عملیات ۲ متهم دستگیر و همراه با پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ترياك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۱۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در شهرستان کوهدشت

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی کوهدشت از دستگیری قاتل در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ امانی امروز نهم فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل با سلاح گرم در یکی از روستاهای اطراف کوهدشت، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: مأموران با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی قاتل فراری را در اطراف این شهرستان شناسایی و طی عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کوهدشت با اشاره اینکه قاتل در تحقیقات پلیس علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی اعلام کرد، اضافه کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

امانی با بیان اینکه مردم همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند، بیان کرد: پلیس به‌طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت شهروندان و برخورد با مجرمان و هنجارشکنان از هیچ‌گونه تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سارقان محتویات داخل خودرو گردشگران در مهاباد دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۹۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک منزل در بندرعباس
  • دستگیری قاتل در شهرستان کوهدشت
  • کشف بیش از ۵ کیلوگرم تریاک در شهرستان کاشمر 
  • بیش از ۲۰ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی کشف شد
  • کشف بیش از ۹۴ کیلو تریاک از خودروی تاکسی در رودسر
  • تدارک ویژه ورامینی‌ها برای برگزاری تظاهرات جمعه خشم
  • تدارک ویژه ورامینی ها برای راهپیمایی جمعه خشم
  • دستگیری زوج مواد فروش با ۲۴۴ کیلو حشیش و تریاک
  • کشف محموله ۷۲۹ هزار و ۶۰۰ عدد مواد محترقه قاچاق