Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوالحسنی گت: برنامه های فرهنگی کمیته امداد با هدف آگاه سازی و آموزش مددجویان این نهاد اجرا می شود.

«احمد بوالحسنی» با اشاره به فعالیت های فرهنگی، آموزشی و تربیتی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی ویژه مددجویان این نهاد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: کمیته امداد علاوه بر حمایت مادی مددجویان فعالیت های فرهنگی و آموزشی نیز در راستای توانمند سازی فکری و ذهنی این عزیزان انجام می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی با بیان اینکه برگزاری اردوهای فرهنگی، اردوهای آموزش خانواده و جوانان، جشنواره‌های قرآنی، اجرای برنامه‌های آموزشی مهارت‌های زندگی زنان سرپرست خانوار از اقدامات فرهنگی کمیته است.

 

وی با اشاره به اعزام 151 نفر از دانش آموزان تحت حمایت به  اردوی آموزشی اصفهان، ادامه داد: این عزیزان دانش آموزان مقطع متوسطه اول تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی هستند که به اردوی 4 روزه آموزشی در اردوگاه شیخ بهایی شهر اصفهان اعزام شدند.

 

این مقام مسئول اعزام به اردوهای آموزشی را از برنامه‌های کمیته امداد به منظور ارتقای سطح فرهنگی فرزندان مددجویان تحت حمایت دانست و بیان کرد: برای اعزام این افراد به اردوی آموزشی بیش از 45 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

 

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی ارائه برنامه‌های آموزشی توسط اساتید برجسته را از برنامه‌های کمیته امداد در این دوره آموزشی دانست و خاطر نشان کرد: برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد  به منظور آگاه‌سازی و آموزش مددجویان برای داشتن زندگی بهتر و درنتیجه پیشگیری از معضلات اجتماعی برگزار  می شود.

 

بوالحسنی همچنین از اردوهای آموزشی با عنوان شوق زیارت نیز خبر داد و گفت: در این طرح که با عنوان طرح شوق زیارت نامگذاری شده است، نیازمندانی که تاکنون به اماکن زیارتی مشرف نشده‌اند، در طول سال شناسایی و ساماندهی می‌شوند تا با یاری خیران امکان سفر آنها به اماکن زیارتی فراهم شود.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت کانون های فرهنگی هنری مساجد اوقات فراغت مجلس اردبیل بیرجند شیراز مسجد روزنامه غنی سازی اوقات فراغت کمیته امداد امام خمینی ره استان مرکزی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۱۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فرامرزی ظهر دوشنبه با اشاره به برگزاری دهه سرآمدی آموزش دانشگاه در اردیبهشت ماه اظهار کرد: اگرچه نسل دانشگاه‌ها تغییر کرده و به مهارت آفرینی روی آورده‌اند اما کارکرد و فلسفه دانشگاه بر مبنای آموزش است.

وی افزود: بزرگترین افتخار دانشگاه‌ها تربیت نیروی انسانی و فارغ‌التحصیلان کارآمد است و آموزش، نقش مهمی در این راستا دارد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان با اشاره به چهار مقوله کلیدی دهه سرآمدی آموزش، تصریح کرد: دانشجو، منابع آموزشی، استاد و یا اعضای هیئت علمی دانشگاه و زیرساخت و امکانات خوب از جمله این موارد است که این دهه از از ۸ تا ۱۷ اردیبهشت ماه در دانشگاه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شعار این دهه در دانشگاه مبنی بر «آموزش الهام بخش، نیاز محور و اشتغال آفرین» گفت: اهمیت و جایگاه معلم در توسعه کیفی آموزش بسیار مورد توجه است که در دهه سرآمدی آموزش برای تقدیر از اساتید، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، دورهمی … برنامه‌ریزی صورت گرفته است.

فرامرزی تربیت نیروی انسانی کارآمد را یکی از فاکتورهای تحقق شعار سال دانست و افزود: دانشگاه‌ها در این زمینه می‌توانند به خوبی نقش آفرینی کنند.

وی با بیان اینکه دانشگاه اصفهان ۷۰۰ عضو هیئت علمی دارد، گفت: در مجموع ۸۰ نفر از بازنشستگان، سرآمدان آموزشی و … منتخبان این دوره هستند و در این بین ۲ نفر برای مرحله ملی و کشوری از بین اساتید معرفی می‌شوند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان یادآور شد: از بین کسانی که در حوزه تحقق شعار و سیاست‌های دانشگاه فعالیت داشته‌اند نشان تمدن‌سازی دریافت می‌کنند و همچنین مؤثرترین فرد در بین‌المللی سازی از دیگر فاکتورهای انتخاب اساتید برتر است.

وی افزود: رعایت افزایش کیفیت، آموزش، پژوهی، رعایت اخلاق حرفه‌ای، شاگرد پروری و … از معیارهای امتیازدهی برای منتخبان است در مجموع باید ۴۰۰ امتیاز را دریافت کنند.

فرامرزی با بیان اینکه دانشگاه اصفهان در رتبه بندی IST ، جز ۵ دانشگاه برتر است که در حوزه آموزش، پژوهش و فناوری و زیرساخت‌ها، بین‌المللی سازی و … ارزیابی می‌شود و این دانشگاه در حوزه بین‌المللی هم در سال ۲۰۲۳ حضور داشت.

وی افزود: ۱۷ دانشکده در دانشگاه اصفهان وجود دارد و ۱۷ هزار دانشجو در مقطع تحصیلات تکمیلی و ۹ هزار دانشجو در مقطع کارشناسی هستند و ۴۰۰ رشته تحصیلات تکمیلی و ۹۰ گروه آموزشی دارد.

کد خبر 6086732

دیگر خبرها

  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود
  • اجرای برنامه توانمندسازی ۲ هزار دانش‌آموز کارآفرین هنرستانی
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز