Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستانی بلژیک می‌گوید یک نفر را که برای انجام «حمله تروریستی» علیه سفارت آمریکا در بروکسل آماده می‌شده، بازداشت کرده است.به گزارش بلاغ،دادستان بلژیک  اعلام کرد پلیس این کشور یک نفر را به ظن طراحی یک «حمله تروریستی» علیه سفارت آمریکا در بروکسل بازداشت کرده است.

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، در بیانیه دادستانی بلژیک از این فرد با نام «ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جی» یاد و عنوان شده است که فرد بازداشت‌شده، اتهام تلاش برای حمله به سفارت را رد کرده است.

در بخشی از این بیانیه ادعا شده است که دادستانی «نشانه‌های متقاعدکننده‌ای» در اختیار دارد که نشان می‌دهد این فرد واقعا برای ارتکاب یک حمله تروریستی برنامه‌ریزی می‌کرده است.

از آنجا که تحقیقات در مورد این پرونده در جریان است، بلژیک از انتشار جزئیات بیشتر در مورد آن خودداری کرده است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۱۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ سال حبس برای دیپلمات سابق آمریکایی به اتهام جاسوسی

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از شبکه تلویزیونی فرانس ۲۴، دیپلمات سابق آمریکا به اتهام جاسوسی برای کوبا به پانزده سال حبس محکوم شد.
سفیر سابق آمریکا (در بولیوی) به اتهام جاسوسی از آمریکا به نفع کوبا برای چند دهه به پانزده سال حبس محکوم شد. این دیپلمات سابق همچنین باید جریمه ۵۰۰ هزار دلاری هم بپردازد.
پانزده سال حبس و جریمه ۵۰۰ هزار دلاری حکم دادگاه میامی برای سفیر سابق آمریکاست که به جاسوسی از آمریکا به نفع کوبا متهم شده است. ویکتور مانوئل روشا ۷۳ ساله در دسامبر گذشته دستگیر و از سوی دستگاه قضایی آمریکا متهم شناخته شد.

دیوید نیومن از دفتر دادستانی میامی: این فرد با در اختیار داشتن سمت‌های رده بالا در دولت به طور مخفیانه به عنوان مامور کوبا عمل می‌کرد. این خیانتی حیرت آور به مردم آمریکاست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


ویکتور مانوئل روشا به مدت بیش از چهل سال در حالی که پله‌های ترقی را در دستگاه دیپلماسی آمریکا طی می‌کرد، به عنوان ماموری برای کوبا فعالیت می‌کرد. در میان سمت هایش می‌توان به عضویت در شورای امنیت ملی در زمان ریاست جمهوری کلینتون و سفیر در بولیوی اشاره کرد.

نیومن: باتوجه به مدت زمان اقدامات مخفیانه وی و دسترسی اش به اطلاعات حساس، این امکان وجود دارد که ما هیچگاه متوجه ضربه‌ای که وارد کرده است، زندگی‌هایی را که به خطر انداخته و راز‌هایی را که فاش کرده است، نشویم. پرونده‌های جاسوسی بسیاری روابط آمریکا و کوبا را تیره کرده است که از زمان انقلاب کمونیستی سال ۱۹۵۹ در بحبوحه جنگ سرد به دشمن قسم خورده آمریکا تبدیل شده است. اما این یکی از طولانی مدت‌ترین حضور نیروی نفوذی کوبا در دولت آمریکا محسوب می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • باکو: همه بازداشت‌شدگان را به ارمنستان بازگردانده‌ایم
  • اتهام زنی آمریکا به ایران در نشست شورای امنیت
  • روسیه: غرب در شناسایی طراحان اصلی حادثه مسکو همکاری کند
  • سفارت ایران در بروکسل: اگر اسرائیل دوباره دست به تجاوز بزند پاسخ ایران قوی‌تر خواهد بود
  • فوری /پیام ایران به آمریکا از طریق سفارت سوئیس درباره حمله به اسرائیل
  • به وقت تنبیه
  • امیر عبداللهیان : به آمریکا هشدار لازم داده شده است
  • امیرعبداللهیان: به آمریکا هشدار لازم داده شده است
  • ۱۵ سال حبس برای دیپلمات سابق آمریکایی به اتهام جاسوسی
  • تخلیه سفارت رژیم صهیونیستی در باکو