Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@07:40:50 GMT

قول برانکو به هواداران الاهلی

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۱۵۹۳

قول برانکو به هواداران الاهلی

سرمربی کروات الاهلی به هواداران این تیم قول داد که الهلال را از لیگ قهرمانان حذف کند.

به گزارش مشرق، به نقل از اسپورت ۲۴، سرانجام بعد از کش و قوس‌های زیاد برانکو ایوانکوویچ با الاهلی عربستان به توافق نهایی رسید و هدایت این تیم را برعهده گرفت. هواداران الاهلی بعد از نتایج درخشان برانکو با پرسپولیس امید زیادی به این مربی کروات دارند تا تیم آنها را به روزهای اوج برگرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

برانکو به دنبال جذب یک پرسپولیسی

برانکو در گفت‌وگویی که با sportske کروات داشت قولی جالب به هواداران الاهلی عربستان داده است. سایت اسپورت ۲۴ در این باره نوشت که برانکو به هواداران الاهلی قول حذف الهلال را داده است: "نسبت به آینده خود در تیم جدیدم احساس خوبی دارم. بر این باور هستم که پیروزی‌های زیادی در انتظار ما است. در لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف الهلال برویم و با شکست دادن این تیم به مراحل بالاتر راه پیدا خواهیم کرد".

دو تیم الاهلی و الهلال عربستان در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم خواهند رفت.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز پهپاد آمریکایی لیگ ملت های والیبال الاهلی عربستان الهلال عربستان برانکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۱۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان جدید برگزاری العین - الهلال

به گزارش ورزش سه، در شرایطی که قرار بود دیدار تیم‌های العین امارات و الهلال عربستان ساعت ۱۹:۳۰ امشب برگزار شد، ساعاتی قبل کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که این دیدار به دلیل شرایط جوی امارات امروز برگزار نمی‌شود و به تعویق خواهد افتاد.

ساعاتی پس از این تصمیم، باشگاه العین یا انتشار بیانیه‌ای از تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای به تعویق انداختن بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به دلیل شرایط جوی و نگرانی از امنیت هواداران دو تیم استقبال کرد.

این باشگاه همچنین تأیید کرد که این دیدار به‌جای امروز، فردا (چهارشنبه) و در همان ساعت قبلی (۱۹:۳۰) در ورزشگاه هزاع بن زاید برگزار می‌شود و این باشگاه از بالاترین سطوح آمادگی برای برگزاری مهم‌ترین و بزرگترین رویدادها و مسابقات بین المللی در هر شرایطی برخودار است.

العین به هوادارانی که بلیت این بازی را خریداری کرده‌اند اعلام کرد بلیت‌شان معتبر تلقی می‌شود و آنها حق حضور در بازی فردا را خواهند داشت. این باشگاه البته از هواداران درخواست کرد که احتیاط کنند و به دستورالعمل های سازمان ملی اورژانس، مدیریت بحران و بلایای امارات عمل کنند.

دیگر خبرها

  • تمام لیگ عربستان علیه الهلال: شما سوگلی هستید!
  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • اعتراض تیم رونالدو به لغو دیدار الهلال!
  • اولین واکنش نیمار به شکست سنگین الهلال
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • کریس رونالدو نقره داغ شد | حکم سنگین بعد از حرکت جنجالی در عربستان
  • اعلام زمان جدید برگزاری العین - الهلال
  • دیدار العین - الهلال در لیگ قهرمانان لغو شد
  • محکومیت رفتار وحشیانه یک هوادار از سوی فدراسیون فوتبال عربستان