Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس جمهور اختصاص سهمیه داوطلبان کنکور مناطقی که دچار بلایای طبیعی شده‌اند را به سازمان سنجش آموزش کشور ابلاغ کرد. تاریخ انتشار: 09:48 - 04 تير 1398

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان سنجش حسن روحانی کنکور سهمیه داوطلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۱۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورداری ۲۶ شهر و ۵۸۷ روستای استان از نعمت گاز طبیعی

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: از تعداد ۶۳۷ روستای ایلام تاکنون گازرسانی به ۵۸۷ روستا انجام شده است و ۵۰ روستا به دلیل صعب‌العبور بودن، خالی از سکنه بودن و... قابلیت گازرسانی ندارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا ایلام، محمود کشاورز، امروز _دوشنبه بیست‌وهفتم فروردین‌_ در دیدار با مدیرعامل و هیئت رئیسه شرکت گاز استان با اشاره به اینکه در حال حاضر ۹۹ درصد جمعیت روستایی استان از گاز طبیعی برخوردار هستند، اظهار کرد: ایلام در ردیف استان‌های سبز کشور از لحاظ توسعه گازرسانی قرار گرفته است.

وی افزود: گازرسانی به مناطق محروم از مؤلفه‌های اصلی توسعه پایدار است و روند اجرای پروژه‌های گازرسانی از مناطق کمتر توسعه یافته در سال گذشته بسته شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با بیان اینکه زمستان سال گذشته در سطح کشور و استان بدون قطعی گاز سپری شد، عنوان کرد: تولید گاز در کشور به گونه‌ای بود که حتی در بالاترین پیک مصرف نیز گاز هیچیک از مشترکین قطع نشد و این مهم در راستای آمادگی و اجرای طرح‌های پدافندی بوده است.

کشاورز با اشاره به اینکه از شروع گازرسانی به مناطق شهری و روستایی استان ایلام تاکنون ۲۱۵۹۹۸ مشترک جذب شده‌اند، خاطرنشان کرد: تاکنون ۵۹۶۵ کیلومتر خطوط انتقال، تغذیه و شبکه توزیع گاز در اقصی‌نقاط استان اجرا شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای گازرسانی به مناطق مختلف استان تاکنون بیش از ۱۲۶۷۴۵ انشعاب علمک در نقاط شهری و روستایی استان نصب شده است، گفت: هم اکنون ۲۶ شهر و ۵۸۷ روستای استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام تأکید کرد: گازرسانی به ۲۴ جایگاه CNG در استان، احداث ۲۸۶ ایستگاه تقلیل فشار و اندازه‌گیری، گازرسانی به ۱۲ شهرک صنعتی استان، گازرسانی به ۱ یک‌هزارو ۳۸۹ واحد تولیدی و صنعتی از دیگر اقدامات شرکت گاز استان است.

کشاورز افزود: از تعداد ۶۳۷ روستای ایلام تاکنون گازرسانی به ۵۸۷ روستا انجام شده است و ۵۰ روستا به دلیل صعب‌العبور بودن، خالی از سکنه بودن، جمعیت ساکن کمتر از پنج خانوار و غیره، از لحاظ سرانه کشوری مصوب، برای گازرسانی فاقد توجیه و قابلیت گازرسانی هستند.

حجت‌الاسلام اله نور کریمی‌تبار، امام جمعه ایلام نیز اظهار کرد: خدمات شرکت گاز استان ایلام در زمینه گازرسانی به اقصی نقاط استان، صنایع تولیدی، ایجاد زیرساخت‌های اربعین و کمک به برگزاری یادواره‌های شهدا قابل تقدیر است.

وی افزود: گازرسانی به مناطق شهری و روستایی استان و عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و انجام کارهای فرهنگی و خدمات رسانی مختلف به زائران اربعین از اقدامات مثبت شرکت گاز است که طعم شیرینی خدمت را دوچندان کرده است.

امام جمعه ایلام ادامه داد: یکی از خدمات مهم و ارزشمند نظام جمهوری اسلامی به ملت شریف ایران، توسعه گاز و بهره‌برداری از این نعمت بزرگ است.

کریمی‌تبار گفت: خدمت بی منت به مردم و گازرسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی باعث ایجاد اشتغال می‌شود، انتظار می‌رود شرکت گاز تحقق شعار سال جاری را در دستور کار قرار دهد.

وی با بیان اینکه ایلام از استان‌های دارای ذخایر عظیم نفت و گاز است و سرمایه‌گذاری در استفاده از این منابع با ارزش اهمیت زیادی دارد، ادامه داد: امروز شاهد برخورداری مردم اکثر روستاها و تمام شهرهای استان ایلام از نعمت گاز هستیم که جا دارد از تلاش و کوشش مدیرعامل و کارکنان شرکت گاز قدردانی کرد.

امام‌جمعه ایلام با اشاره به پیروزی رزمندگان سپاه و ارتش در پاسخ به رژیم صهیونیستی، افزود: اقدام مقتدرانه و تلافی‌جویانه سپاه پاسداران در حمله موشکی و پهپادی به اهداف نظامی رژیم غاصب صهیونیستی، پیروزی بزرگ و غرورآفرینی بود که نه تنها کام ملت ایران بلکه همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان به ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه را شیرین کرد.


کد خبر 744915

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون استخدام دبیر با یک میلیون داوطلب
  • اختصاص سهمیه آرد به نانوایی‌های محور گردشگری کاشان
  • اساسنامه سازمان ملی سنجش پس از نوبت اول کنکور ابلاغ می‌شود
  • اساسنامه سازمان ملی سنجش بعد از کنکور ابلاغ می‌شود
  • اساسنامه سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور پس از نوبت اول کنکور سراسری ابلاغ می‌شود
  • ۲۰۲ تیربرق در جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب دچار خسارت شد
  • تاسیسات آبرسانی در جنوب استان کرمان دچار حادثه جدی نشده است/ اعزام تیم واکنش سریع مناطق سیل زده
  • تصاویری هولناک از فوران آتشفشان در اندونزی + فیلم
  • سهمیه مسافری سال ۱۴۰۳ مناطق آزاد ابلاغ شد
  • برخورداری ۲۶ شهر و ۵۸۷ روستای استان از نعمت گاز طبیعی