Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@12:12:32 GMT

عامل سوء قصد به فرمانده انتظامی زابل دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۱۶۹۹

عامل سوء قصد به فرمانده انتظامی زابل دستگیر شد

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس، ساعت ۲۳:۳۰ شب گذشته در اجرای حکم دستگیری فردی شرور و سابقه دار تیمی از ماموران پلیس آگاهی زابل با هدایت مستقیم فرمانده انتظامی این شهرستان وارد عمل شدند.
با نزدیک شدن ماموران انتظامی به محل مخفیگاه این فرد شرور  با یک قبضه سلاح گرم به سمت خودرو تیراندازی کرد که فرمانده انتظامی شهرستان زابل از ناحیه پهلو مجروح و بلافاصله به بیمارستان امیرالمومنین(ع) این شهر منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این گزارش می افزاید: اقدامات درمانی بر روی سرهنگ ثمره حسینی صورت گرفته و وضعیت عمومی وی رضایت بخش است.
 این فرد شرور ساعتی پس از این حادثه دستگیر و ماموران انتظامی در بازرسی از مخفیگاهش ۲ قبضه سلاح کلاش، ۸ تیغه خشاب حاوی ۲۳۴ فشنگ جنگی، یک قبضه سلاح شکاری دو لول به همراه ۱۸۰عدد فشنگ شکاری و ۱۶۵عدد پوکه فشنگ شکاری ، ۲ عدد فشنگ پر کن اسلحه شکاری، یک عدد شوکر، ۲ عدد سینه خشاب کلاش، یک عدد سینه خشاب اسلحه شکاری و یک قبضه شمشیر کشف کردند.
متهم پس از بازجوئی های اولیه با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

۳۲۱۳**۶۰۸۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دستگیری عامل تیراندازی فرمانده انتظامی زابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۱۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اراذل و اوباش در شرق تهران / با قمه‌ به خودروی پلیس حمله کردند

به گزارش صدای ایران به نقل از ایسنا ،سرهنگ سعید راستی در تشریح جزئیات این خبر گفت: روز گذشته ماموران پایگاه چهارم سازمان اطلاعات پلیس تهران درحین گشت زنی شبانه در محدوده خاک سفید با دو نفر از اراذل و اوباش که در وضعیت عادی نبودند، مواجه شدند. این دو نفر پس از مشاهده ماموران اقدام به قدرت نمایی و فحاشی با قمه کردند که در همین راستا نیز پلیس برای دستگیری آنان وارد عمل شدند.

وی با بیان اینکه یکی از این اشرار پا به فرار گذاشت، گفت: شرور دیگر در حین دستگیری با قمه اقدام به عربده‌کشی کرده و ضرباتی را نیز به خودروی پلیس و چندین خودروی دیگر وارد کرد. در نهایت اما با اقدام ماموران پلیس این فرد دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

راستی با بیان اینکه در مقر انتظامی مشخص شد که این اراذل و اوباش دارای چندین مورد سابقه شرارت هستند، گفت: پس از دستگیری متهم اول و انجام بازجویی و پی‌جویی از وی، مخفیگاه نفر دوم نیزشناسایی و این فرد نیز در عملیاتی دیگر دستگیر شد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران با بیان اینکه برای هر دو متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد، گفت:‌ هر دو متهم به همراه پرونده تشکیل شد و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • بازداشت ۳ عامل تیراندازی در اهواز
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری شرور مسلح در خانی‌آباد
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران
  • کشف ۲۶۰ کیلوگرم تریاک در هرمزگان
  • دستگیری عاملان نزاع و درگیری مسلحانه در بم
  • دستگیری اراذل و اوباش در شرق تهران / با قمه‌ به خودروی پلیس حمله کردند
  • یک شرور با قمه‌ به خودروی پلیس حمله کرد