Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، محمود احمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قزوین در حین انجام ماموریت در جاده قدیم قزوین – زنجان به یک خودرو عبوری مشکوک شدند و در بازرسی از آن از ۸ هزار و هشتصد عدد عینک شنا قاچاق کشف کردند.

احمدی افزود: قاضی شعبه پنجم تعزیرات حکومتی شهرستان قزوین، علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متهم را به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، در بهار امسال در این اداره، هزار و ۳۸ پرونده در حوزه کالا و خدمات، ۱۰۱ پرونده در بخش قاچاق کالا و ارز و ۴۹ پرونده در بخش بهداشت، دارو و درمان تشکیل و رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: متهمان این پرونده‌ها در مجموع به پرداخت بیش از ۲۵ میلیارد ریال محکوم شدند.

انتهای پیام/ک

کشف ۸ هزار و هشتصد عدد عینک شنا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۱۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت چهار میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در همدان

مرضیه یونسی گفت: شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز همدان پرونده قاچاق پنج هزار و ۶۰۰ لیتر نفت و گاز به ارزش یک میلیارد و ۳۵۵ میلیون ریال را بررسی کرد.

او گفت: شعبه پس از رسیدگی و با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده به پرداخت ۲ میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۲ برابر ارزش سوخت محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی همدان همچنین شعبه متهم را به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از سوخت قاچاق به پرداخت یک میلیارد و ۳۵۵ میلیون ریال معادل ارزش سوخت و در مجموع به پرداخت چهار میلیارد و ۶۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

یونسی گفت: با گزارش ماموران پلیس امنیت اقتصادی پیرامون کشف محموله قاچاق از یک کامیون باری، پرونده این تخلف برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • استقرار ۵ شعبه رسیدگی به تخلفات در ماه رمضان
  • تشکیل ۲۸ پرونده برای واحد‌های صنفی متخلف در زابل
  • نظارت تعزیرات بر جایگاه‌های سوخت در قزوین تشدید می‌شود
  • ورود بیش از ۱۱ هزار فقره پرونده به تعزیرات حکومتی در سال گذشته
  • محکومیت چهار میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در همدان
  • محکومیت ۱۱ میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت
  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده و محکومیت ۳۷۷ میلیارد تومانی متخلفان
  • تشکیل هزار و ۳۵۰ پرونده تعزیراتی برای متخلفان
  • تشکیل پرونده‌های تخلف برای ۶ واحد صنفی درچابهار
  • پارسال به بیش از ۳۳ هزار پرونده تخلفاتی در آذربایجان‌غربی رسیدگی شد