Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه آمریکایی هیل، نانسی پلوسی رئیس دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا، روز گذشته (دوشنبه) گفت به ترامپ هشدار داده است اقدامات او در خصوص مهاجران سبب می‌شود «کودکان از آمریکا بترسند».

او که در یک نشست با موضوع بررسی سیاست‌های مهاجرتی در نیویورک سخن می‌گفت اظهار کرد در گفتگوی تلفنی که روز جمعه با رئیس‌جمهور آمریکا داشته به او گفته است: «من یک مادر هستم و پنج فرزند دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. کودکان می‌ترسند. تو داری کودکان را از آمریکا می‌ترسانی، نه تنها کودکان مهاجران را بلکه کودکان همسایه‌های آن‌ها و کشورشان را نیز می‌ترسانی. داری کودکان را می‌ترسانی».

پلوسی در ادامه افزود در این گفتگو ترامپ مشخص نکرد چه طرحی را برای مرحله بعدی در ذهنش می‌پروراند؛ اما گفت: «مردم قانون‌شکنی می‌کنند».

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا افزود: در پاسخ به او گفتم «تخلف از قانون دلیلی برای اخراج نیست. اگر بعضی از افراد مجرم هستند و می‌خواهی علیه آن‌ها پرونده درست کنی این به تخلف از قانون مربوط نمی‌شود؛ زیرا در آن صورت باید درباره ۱۰ میلیون نفری صحبت کنیم که این مورد ممکن است درباره آن‌ها صدق کند. آنچه ما نیاز داریم اصلاحات جامع قانون مهاجرت است که راهی برای شهروند شدن ارائه کند».

هفته گذشته، ترامپ در توئیتی از بازداشت حدود ۲۰۰۰ مهاجر در ده شهر بزرگ آمریکا خبر داد. این افراد از سوی دادگاه احضاریه دریافت کرده‌اند؛ اما در این خصوص همکاری نکرده و در دادگاه حضور نیافته‌اند. ترامپ در توئیت خود نوشت در نهایت ممکن است «میلیون‌ها» مهاجر از آمریکا اخراج شوند.

بنابر اعلام واشنگتن پست، عملیات بازداشت مهاجران قرار بود از روز یکشنبه در شهر‌های بزرگی، چون نیویورک، شیکاگو، میامی، آتلانتا، بالتیمور، دنور، هاستون، لس‌آنجلس، نیواورلئان و سان‌فرانسیسکو آغاز شود؛ اما رئیس‌جمهور آمریکا یکشنبه در توئیتی اعلام کرد به دنبال مکالمه تلفنی نانسی پلوسی دستور بازداشت مهاجران به این کشور را برای دو هفته به تعویق انداخته است. هرچند در توئیت دیگری در همان روز تهدید کرد چنانچه نمایندگان مجلس نتوانند بر سر اصلاح قوانین مهاجرت به توافق رسند برنامه بازداشت مهاجران را دوباره اجرایی خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا دونالد ترامپ کنگره آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۱۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!

فرارو- عضو شورای انقلاب فرهنگی چهارشنبه شب در برنامه جریان که از شبکه یک پخش شد گفت: ترامپ به عنوان رقیب جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ۳۶ پرونده تجاوز جنسی دارد. یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!

به گزارش فرارو، حسن رحیم پور ازغدی با بیان اینکه جو بایدن گفته که من یک صهیونیست هستم و ترامپ هم گفته بود من صهیونیست‌ترم و اگر من بودم ایران جرأت نمی‌کرد به اسرائیل حمله کند، اظهار کرد: ایران برای اولین بار زمان ترامپ جرأت کرد و به عین الاسد آمریکا موشک زد.

وی خطاب به دونالد ترامپ گفت: تا قبل از تو که ایران جایی را نزده بود، تو خیلی خوش قدم بودی، حالا دوباره هم اگر بیایی بهتر است. این ترامپ اینقدر احمق است که اگر بخواهیم آمریکا نابود شود باید ترامپ رئیس جمهور آن شود.

رحیم پور ازغدی افزود: علامت سقوط آمریکا این است که رأس قدرت افتاده بین دو تا دیوانه. سقوط امپراطوری‌ها اینجوری معلوم می‌شود. یه وقتی تو آمریکا کی‌ها بودند و حالا کی‌ها هستند.

عضو شورای انقلاب فرهنگی این یارو]بایدن که روزی سه بار می‌خوره زمین و تو هوا با جن‌ها دست می‌دهد. اصلا از این مسخره‌تر می‌شود؟ این کار‌هایی که بایدن می‌کند: می‌دود، از پله‌ها سه بار می‌خوره زمین، با هوا دست می‌ده، برمی‌گرده حرف می‌زنه، این دیوانه کامل است. اگر رئیس یک کشور درجه سه این کار را بکند چه می‌شود؟ بعد تازه این عاقلشه. ترامپ که رقیب این است ۳۶ تا پرونده تجاوز جنسی دارد. یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه! این شده رئیس جمهور، اصلا سقوط یک امپراطوری از همین‌جاش معلوم می‌شود. رقابت بین دو احمق، دو فاسد.

دیگر خبرها

  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • کاخ‌ســــفید مأمن رادیکالیسم ویرانگر
  • ترامپ بار دیگر دادگاهی شد
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد
  • این بار «ترامپ خواب‌آلود»، سوژه شد
  • «مشکل واقعی» ترامپ با قاضی پرونده خود در منهتن
  • حضور ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده‌ ای جنایی
  • حضور ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده‌ای جنایی
  • ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده‌ای جنایی