Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار آزمون، مهاجم تیم ملی کشورمان روایتی جالب از مربیگری پدرش در تیم جواهری گنبد در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

سردار به قولی که در سن کم به پدرش داده بود، اشاره کرد و نوشت:

«۱۴ سالم بود، حدودا فوتبالی بازی نمیکردم، پدرم سرمربی جواهری گنبد شد سال اول فوق العاده کار کردن و بهترین نتیجه را بعد از سال‌ها بدست آوردن، سال بعد با همان بازیکنان و در همان تیم شروع بکار کردن.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدرم همیشه از جان مایه میزاشت، ولی برخی بازیکنان با تبانی کاری کردن که تیم نتیجه‌ای نگیرن، گنبد همیشه هوادارای زیادی به سالن میاد واسه‌ نگاه کردن تیم شهرشان و عاشقانه تیم‌شان را دوست داشتن و دارن، ولی یهو همه چیز عوض شد، شعار‌های بد و حرفای ناسزا هنوزم تو گوشم هست، آخرین بازی که باختن با کلی اشک از سالن خارج شدم، چونکه احترام اسطوره‌ شهرشان را حفظ نکردن و من در آن لحظه پدرم را اولین بار دیدم که بغضش گرفت و همانجا گفتم مربیگری را بزار کنار من واست کلی خوشحالی میارم این‌ها نامردای روزگارن و پدرم به من اعتماد کرد. این داستان من در ۱۴ سالگی هستش، ولی الان شایعه شده باز پدرم میخواد سرمربی تیم گنبد بشود و من هیچ موقعه نمیزارم که دوباره به پدرم بی احترامی کنن، ولی من عاشق شهرم هستم.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزشکاران اینستاگرام ورزشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۱۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/گلزنی فوق‌العاده سردار آزمون مقابل بولونیا

سردار آزمون پس از مصدومیت چند هفته‌ای موفق به گلزنی مقابل تیم بولونیا شد.

دریافت 7 MB

دیگر خبرها

  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید
  • شوخی داریم، بی‌احترامی نه!
  • ویدیو/ گل‌زنی سردار آزمون در تمرین رم
  • (ویدیو) اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحهٔ حجاب
  • حضرت زهرایی بود و با اقتدا به حضرت مادر(س) جانش را فدا کرد
  • (ویدیو) گل متفاوت سردار آزمون به بولونیا
  • گلزنی سردار آزمون برای آاس رم در دیدار مقابل بولونیا
  • فیلم/گلزنی فوق‌العاده سردار آزمون مقابل بولونیا
  • گل سردار آزمون به بولونیا (آاس رم 1-2 بولونیا)