Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@16:33:04 GMT

ثبت‌نام آزمون قضاوت سال ۱۳۹۸ آغاز شد

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۱۸۰۶

ثبت‌نام آزمون قضاوت سال ۱۳۹۸ آغاز شد

فرایند ثبت‌نام آزمون جذب عمومی (داوطلبان دانشگاهی و حوزوی) تصدی منصب قضا سال ۱۳۹۸ آغاز شد.

به گزارش ایسنا، معاونت منابع انسانی قوه قضائیه در این رابطه اعلام کرد:

بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان دانشگاهی و حوزوی متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون تصدی منصب قضا در سال ۱۳۹۸ می‌رساند، که ثبت نام در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

sanjesh.org از امروز مورخ ۱۳۹۸/۰۴/۰۴ آغاز و در روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ پایان می‌پذیرد.

لذا کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام، نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام نمایند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۱۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوبت اول آزمون سراسری آغاز شد/رقابت ۲۶ هزار داوطلب در کردستان

به گزارش خبرنگار مهر، هاشم ناظمی جلال صبح پنج شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به آغاز آزمون داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی از ساعت ۸ صبح امروز اظهار کرد: آزمون گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی هم عصر امروز برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی صبح فردا در حوزه‌های انتخابیه برگزار می‌شود.

وی از شرکت ۲۶ هزار و ۳۸۰ داوطلب کردستانی در نوبت اول کنکور سراسری امسال خبر داد و اعلام کرد: این داوطلبان در یازده حوزه اصلی شهرستان‌های استان و در ۵ گروه آزمایشی با هم به رقابت خواهند پرداخت.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد: در نوبت اول آزمون سراسری امسال، آموزش و پرورش در ۷ شهرستان دیواندره، کامیاران، بانه، سقز، قروه، دهگلان و مریوان و همچنین دانشگاه‌های کردستان، آزاد اسلامی، پیام نور و علمی کاربردی در ۳ شهرستان سنندج، بیجار و سقز متولی برگزاری آزمون هستند.

ناظمی جلال با بیان اینکه از میان داوطلبان امسال در نوبت اول ۱۰ هزار و ۴۰۸ نفر را آقایان و ۱۵ هزار و ۵۷۵ نفر را خانم‌ها تشکیل می‌دهند، افزود: بیشترین تعداد شرکت کننده در گروه آزمایشی علوم تجربی با ۱۱ هزار و ۵۷۵ داوطلب و کمترین آن در گروه آزمایشی هنر با ۸۸۰ نفر به رقابت می‌پردازند.

کد خبر 6088299

دیگر خبرها

  • آغاز ماراتن کنکور هنر و زبان‌های خارجه
  • زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳  
  • رقابت بیش از ۳ هزار داوطلب کنکور در مهاباد آغاز شد
  • رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در مهاباد آغاز شد
  • آغاز رقابت بیش از سه هزار داوطلب کنکور در مهاباد
  • آغاز ماراتن کنکور سراسری در گیلان
  • آغاز رقابت ۶۴ هزار و ۷۱۹ داوطلب در استان اصفهان
  • نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • نوبت اول آزمون سراسری آغاز شد/رقابت ۲۶ هزار داوطلب در کردستان
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری در استان یزد