Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: بزودی زمان تشیع و خاکسپاری آئین بزرگداشت و پیکر شهید مدافع حرم «علی آقایی» در اردبیل اعلام خواهد شد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار «فرهنگ مستعد حصاری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: شهید مدافع حرم «علی آقایی» پس از 4 سال دوری از وطن پس از سوریه به کشور انتقال داده و از طریق «دی ای ان» شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جانشین سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، تصریح کرد: ضمن عرض تسلیت به خانواده آن عزیز سفر کرده و مردم استان بزودی زمان آئین بزرگداشت و تشیع پیکر شهید مدافع حرم «علی آقایی» اعلام خواهد شد.

 

این مقام مسئول، افزود: ملت ایران قدردان شهدا هستند و استقبال با شکوهی از پیکر این شهید را در استان شاهد خواهیم بود.

 

سردار مستعد، اظهار داشت: جوانان انقلابی در قامت دلاورمردانی پا به عرصه میدان نبرد با داعش گذاشتند تا حریم اهل بیت (علیهم السلام) آسیبی نبیند و اکنون نیز غیورمردانی هستند تا ادامه دهنده راه این شهیدان باشند.

 

وی، بیان کرد: همزمان با تشیع پیکر این شهید مدافع حرم، پیکر سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس نیز همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (علیه السلام) در استان اردبیل برگزار خواهد شد که دو شهید والامقام در خلخال و یک شهید نیز در مشگین شهر تشییع خواهند شد.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت کانون های فرهنگی هنری مساجد اوقات فراغت شیراز بیرجند خراسان جنوبی مسجد اردبیل مجلس خطبه نماز جمعه شهید مدافع حرم تشییع شهدای گمنام دوران دفاع مقدس اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۱۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری پیکر پدر شهید احمد سامع در شهرضا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ حاج عزیزالله سامع پدر شهید والامقام احمد سامع، در سن ۹۲ سالگی به علت بیماری و کهولت سن، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

مجلس ترحیم روز دوشنبه صبح از ساعت ۸:۳۰الی ۱۱:۳۰صبح در بیت العباس (ع) شهرضا برگزار می‌شود.


شهید احمد سامع، ۲۸ شهریور ۱۳۴۹، در شهرستان شهرضا چشم به جهان گشود و ۵ خرداد ۱۳۶۵ در منطقه فاو از ناحیه سر مجروح و در بیمارستان گلستان اهواز بستری و ۱۲ خرداد ۶۵ به فیض شهادت نائل شد.

دیگر خبرها

  • روز ۲۰۱ طوفان‌الاقصی| کشف ۵۱ پیکر دیگر در خان یونس
  • کشف پیکر ۵۱ شهید دیگر در خان یونس
  • کشف پیکر‌ مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱ +فیلم
  • فیلم| کشف پیکر ۳۵ شهید دیگر در محوطهٔ بیمارستان الناصر خان‌یونس
  • پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی ایرانمنش دراختیارآبادکرمان
  • بهره‌برداری از المان شهید گمنام علوم پزشکی مشهد؛ بزودی
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش
  • تشییع و خاکسپاری پیکر پدر شهید احمد سامع در شهرضا
  • اختصاص دستگاه تخصصی آنژیوگرافی عروق قلبی به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد