Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@20:46:23 GMT

تخلف بشار رسن، همام طارق و ۷۰ بازیکن عراقی دیگر

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۱۸۶۷

تخلف بشار رسن، همام طارق و ۷۰ بازیکن عراقی دیگر

در لیست بلندبالایی از بازیکنان عراقی که مظنون به تخلف سنی هستند، نام هافبک‌های پرسپولیس و استقلال هم دیده می‌شود. ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بر اساس گزارش‌‌های منتشر شده در رسانه‌های عراقی، 72 بازیکن عراقی مظنون به تخلف سنی و جعل سند در این زمینه شده‌‌اند که در این بین نام بازیکنانی همچون بشار رسن هافبک پرسپولیس، همام طارق هافبک استقلال و مهند علی ستاره تیم ملی عراق در مسابقات جام ملت‌های آسیا 2019 دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین اخبار از نقل‌وانتقالات باشگاه پرسپولیس/ بشار رفتنی شد؛ احتمال بازگشت دو بازیکن دیگر

بر اساس این گزارش‌ها کمیسیون صداقت عراق از فدراسیون فوتبال عراق خواسته تا 72 بازیکن عراق را به ظن تخلف سنی و جعل سند به طور موقت از فعالیت‌های فوتبالی محروم کند.

گفته می‌شود ملی‌پوشان این لیست بلند بالا از همراهی تیم ملی فوتبال عراق به طور موقت محروم می‌شوند که اگر این اتفاق بیفتد عراق که خود را آماده حضور در مسابقات مشترک مرحله انتخابی جام جهانی 2022 و مرحله انتخابی جام ملت‌های 2023 می‌کند، ضربه بدی خواهد خورد.

سرچکو کاتانتس، سرمربی اسلوونیایی تیم ملی فوتبال عراق گفته در صورتی که 12 بازیکن کلیدی‌اش محروم شوند، حاضر به تمدید قراردادش با فدراسیون فوتبال عراق نخواهد بود.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون فوتبال عراق استقلال تهران پرسپولیس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال عراق استقلال تهران پرسپولیس تهران فدراسیون فوتبال عراق استقلال تهران پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۱۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت هافبک مازنی پرسپولیس با شادی گل رونالدویی!

سعید صادقی با انگیزه بالا تمرینات پرسپولیس را پیگیری می کند

طرفداری | سعید صادقی، هافبک مازنی پرسپولیس، پس از یک روز غیبت، با انگیزه و انرژی بالایی در اولین تمرین سال جدید این تیم حاضر شد.

صادقی که در تمرین روز گذشته با اجازه کادرفنی و مدیر تیم غایب بود، در تمرین امروز با حرکات تکنیکی و گل زیبایی که به ثمر رساند، نظر هم‌تیمی‌هایش را جلب کرد.

او در بخشی از تمرین، در سمت چپ زمین بازی کرد و با یک کنترل توپ تماشایی و ضربه کات‌دار دقیق، دروازه حریف را باز کرد. صادقی پس از گل، شادی گل معروف کریستیانو رونالدو را اجرا کرد و مورد تشویق هم‌تیمی‌هایش قرار گرفت.

صادقی که در دو فصل اخیر یکی از ستاره‌های پرسپولیس بوده، در هفته‌های گذشته فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرده بود. او با انگیزه بالا، سال جدید و 10 بازی آینده را دنبال خواهد کرد و باید دید در ادامه چه نقشی در تیم اوسمار خواهد داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • مصدومیت‌ها بلای جان پرسپولیس در فیفادی
  • نشان افتخار رئیس جمهوری برای یک بازیکن پرسپولیس
  • بازگشت هافبک مازنی پرسپولیس با شادی گل رونالدویی!
  • سوغات خارجی‌های پرسپولیس از فیفادی
  • افزایش جوایز جشنواره شعر عربی «طوفان القوافی» به 4 میلیون دینار عراق
  • نشان افتخار رئیس جمهوری برای یک بازیکن پرسپولیس | اتفاق تاریخی رقم خورد
  • جوایز جشنواره شعر «طوفان القوافی» به ۴ میلیون دینار عراق رسید
  • دومین حمله عراقی‌ها به پایگاه‌های صهیونیستی درکمتر از۲۴ساعت
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال
  • آقای سایلنت هافبک دفاعی محبوب اوسمار