Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز سوم تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید. 

 

۲۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شاهین شهر سرهنگ "حسین بساطی" فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهراظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان "شاهین شهر"، مطلع شدند یک کامیون تانکر دار با محموله گازوئیل در پارکینگی متوقف شده که بلافاصله به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو ۲۷ هزار و ۸۴۵ لیتر گازوئیل قاچاق کشف شد افزود: در این رابطه یک متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با قاچاقچیان سوخت و افرادی که ذخایر ملی کشور را به تاراج می‌برند برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه فعالیت به آنان نخواهد داد.   دستگیری کلاهبردار تلفنی درخمینی شهر سرهنگ "علی جعفری نژاد" فرمانده انتظامی شهرستان "خمينی شهر در تشریح این خبر گفت: با طرح شکایت فردی مبنی بر "برداشت غیر مجاز با شگرد کلاهبرداری تلفنی" موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتای این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: شاکی در تحقیقات اولیه بیان کرد طی تماس تلفنی با وی از شماره‌ای ناشناس مبنی بر اینکه "شما برنده مسابقه در قرعه‌کشی شده‌اید"، فریب خورده و با هدایت فرد، به پای دستگاه خودپرداز طی چند مرحله تراکنش در مجموع مبلغ ۶۴ میلیون ریال از کارت عابر بانک به حساب فرد کلاهبردار انتقال داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان  خمینی شهر ادامه داد: ماموران اداره مبارزه با جرایم پلیس فتا شهرستان با به کارگیری روش‌های تخصصی و شگرد‌های خاص پلیسی، متهم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم دستگیر شده با مشاهده مدارک مستدل و غیر قابل انکار، به خرید چندین سیم‌کارت برای کلاهبرداری و برداشت مبلغ ۶۴ میلیون ریال به صورت غیر مجاز از حساب بانکی فرد شاکی اعتراف کرد.

جعفری نژاد خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد. فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر ضمن هشدار در خصوص برداشت‌های غیرمجاز اینترنتی از حساب بانکی کاربران، از شهروندان خواست فریب کلاهبرداران پیامکی را نخورند و تحت هیچ شرایطی اطلاعات بانکی خود را در اختیار "کلاهبرداران پیامکی" قرار ندهند و در پی وعده و وعید آنها، به دستگاه‌های خودپرداز مراجعه نکنند. همچنین برای دریافت جایزه به هیچ عنوان نیاز به مراجعه به دستگاه خودپرداز نیست و نباید هیچ عملیات بانکی از سوی فرد انجام شود.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۱۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار وام ازدواج در بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ موسی بهاری افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان به بهانه وام ازدواج، موضوع شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار تیم ویژه مبارزه با جرایم سایبری انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: کارشناسان پلیس فتا با پایش صفحات مجازی و رصد اقدامات مجرمانه، موفق به شناسایی متهم شده و او را با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بوکان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی ادامه داد: شهروندانی که به این شیوه مورد کلاهبرداری واقع شده‌اند، می‌توانند جهت اعلام شکایت و تشکیل پرونده به پلیس فتای انتظامی بوکان مراجعه کنند.

سرهنگ بهاری بیان کرد: اگر متقاضیان قبل از هرگونه پرداختی یا ارائه مدارک شناسایی برای تحقیق و استعلام صحت پرداخت وام از طریق بانک مربوط اقدام کنند، به آسانی از وقوع این نوع کلاهبرداری ها پیشگیری می شود.

دیگر خبرها

  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند
  • بیش از ۳ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب کشف شد
  • کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند
  • دستگیری کلاهبردار وام ازدواج در بوکان
  • دستگیری اعضاء باند حرفه‌ای کپی کارت‌های بانکی در محمودآباد