Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-18@00:26:37 GMT

مدیرعامل شرکت‌های پدیده فوت کرد

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۱۹۰۱

مدیرعامل شرکت‌های پدیده فوت کرد

ابوالفضل انتظاری، مدیرعامل شرکت‌های پدیده که به‌علت عفونت کلیه در بیمارستان بستری بود، فوت کرد.

به گزارش قدس آنلاین، ابوالفضل انتظاری مدیرعامل شرکت‌های پدیده که به‌علت عفونت کلیه در بیمارستان بستری بود، شب گذشته در مشهد فوت کرد. پیش از این شایعاتی درباره فوت وی در رسانه‌ها منتشر شده بود که تکذیب شد، اما این خبر توسط کانال رسمی شرکت پدیده تایید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم تشییع پیکر مدیرعامل شرکت‌های پدیده، امروز سه شنبه ۴تیرماه ۱۳۹۸ ساعت ۱۰صبح از محل بست نواب صفوی حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

پیکر ایشان برای آیین تدفین و خاکسپاری به محل زادگاهش نیشابور منتقل خواهد شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ابوالفضل انتظاری فوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۱۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ سد استان بوشهر ظرفیت ذخیره آب باران دارند

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر با اشاره به پیش‌بینی بارش شدید باران در استان گفت: با توجه به عدم وقوع بارندگی‌های موثر در سال آبی جاری، ظرفیت ذخیره‌سازی مناسب آب باران در ۶ سد استان بوشهر فراهم است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر ، علی محمدی در نشست ستاد بحران استان بوشهر با اشاره به هشدار قرمز سازمان هواشناسی و احتمال وقوع سیلاب در جنوب استان بوشهر، از آماده‌باش شرکت آب منطقه‌ای این استان در این شرایط جوی خبر داد و اظهار داشت: بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی و مؤسسه تحقیقات آب وزارت نیرو، یک سامانه بارشی از ساعات ابتدایی سه شنبه 28 فروردین، استان بوشهر به ویژه نواحی جنوبی این استان را در بر می‌گیرد و تا روز چهارشنبه بارندگی‌های موثر دارد.

وی با بیان اینکه این سامانه در استان‌های همجوار بوشهر بارش باران به همراه دارد، گفت: وجود بارش باران در استان‌های همجوار احتمال وقوع سیلاب از حوضه‌های بالادست، استان بوشهر را تشدید می‌کند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر با اشاره به اینکه 6 سد استان بوشهر ظرفیت ذخیره آب باران دارند خاطرنشان کرد: با توجه به عدم وقوع بارندگی مؤثر در سال آبی جاری، ظرفیت ذخیره‌سازی مناسب در 6 سد استان بوشهر از جمله رئیس علی دلواری، تنگ ارم، اخند، باغان، خاییز و سد ارغون وجود دارد و پروژه‌های  ساخت سد در حال احداث نیز در شرایط پایداری در برابر سیلاب قرار دارند.

محمدی از احتمال وقوع سیلاب، میان حوضه‌های استان خبر داد و تأکید کرد: ضروری است همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط با موضوع سیلاب، آمادگی لازم داشته باشند.

وی با تأکید بر پرهیز از اسکان در حاشیه رودخانه‌ها و آبراه‌ها تصریح کرد: برای جلوگیری از وقوع حوادث از هرگونه تردد در محدوده حریم و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان بوشهر هرگونه ورود به محدوده تأسیسات آبی از جمله سدها، بندها، شبکه‌های آبیاری و زهکشی در شرایط جوی یاد شده را غیرمجاز دانست.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • گازسوزی حداقلی در نفت و گاز مارون
  • مدیرعامل راه آهن: اهل شفافیت هستیم نه آرایش حساب + فیلم
  • برنامه های مدیرعامل شرکت مدیریت صنعت شوینده در سال ۱۴۰۳
  • قطعی برق در برخی محلات بندرعباس
  • مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌غربی پاسخگوی مردم در سامانه سامد 
  • مصرف بیش از ۳ میلیارد مترمکعب گاز در استان کردستان
  • نوسازی ۸۹ کیلومتر از شبکه آب‎رسانی استان همدان
  • گاف روابط عمومی آپ | شرکتی با دو مدیرعامل!
  • بیش از ۵ میلیون مترمکعب رواناب در سد‌های خراسان جنوبی ذخیره‌ شد
  • ۶ سد استان بوشهر ظرفیت ذخیره آب باران دارند