Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-19@21:30:16 GMT

تاکسی‌های پرنده در آسمان پاریس

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۱۹۱۰

تاکسی‌های پرنده در آسمان پاریس

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، با ارائه تکنولوژی جدید، میهمانان پاریس جهت تماشای مسابقات المپیک 2024 می توانند از فرودگاه بدون ترافیک و با استفاده از تاکسی‌های پرنده به محل دلخواه خود منتقل شوند.

حمل و نقل برای بسیاری از مردم که برای المپیک 2024 به پاریس مراجعه می کنند کابوس خواهد بود؛ اما فناوری جدید می تواند آن را کمی قابل تحمل تر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت ایرباس، فرودگاه و اداره حمل و نقل پاریس در حال بررسی امکان استفاده از تاکسی های پرنده مستقل برای جلب بازدیدکنندگان از فرودگاه «شارل دوگل» به شهر هستند.

هنگامی که تقریبا یک ساعت طول می کشد تا با استفاده از یک اتوبوس یا قطار به شهر پاریس رسید با استفاده از این طرح می توان در زمان صرفه جویی و آن را برای پیدا کردن هتل خود و لذت بردن از بازی های المپیک ذخیره کرد.

تماشاگران نباید برای مدت طولانی منتظر بمانند؛ زیرا تاکسی ها می توانند هر شش دقیقه یکبار در اختیار گرفته شوند.

در حال حاضر برنامه های بسیاری برای این طرح پیشنهاد شده است کهAeroports de Paris باید تا پایان سال 2019 تکمیل و تحویل داده شوند. باید یک سایت تاکسی پروازی در پاریس را انتخاب کند و ظرف 18 ماه آماده خدمات رسانی باشد. بر اساس اعلام «ادوارد آررایت»ADP، تیم این لینک را از طریق یک «مسیریاب هلی کوپتر موجود» آزمایش خواهد کرد. مسیری که پس از آماده شدن طرح نیز در اختیار تاکسی های پرنده قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

178 / 159 پاریس تاکسی پرنده المپیک2024

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پاریس تاکسی پرنده المپیک2024

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۱۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم فعال شدن پدافندها برای هدف قرار دادن ریز پرنده‌ها در اصفهان

صدای انفجار شنیده شده در اصفهان ناشی از انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند غیرعامل بوده است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها