Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام هادی صاحبقرانی روز سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشمر اظهار کرد: جریان انقلاب اسلامی توسط امام راحل شروع شده و جاری است و تا ظهور امام زمان ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه توسط حضرت آیت الله خمینی (ره) از ابتدای انقلاب هدف معلوم شد افزود: امام راحل قیام تمدنی در برابر تمدن غرب را آغاز کردند تا جریان انقلاب اسلامی به بار نشست و امروز اقتدار جمهوری اسلامی در سراسر جهان به خوبی معلوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با تأکید براینکه در پیروزی انقلاب اسلامی اراده مردم پای کار بود و با رهبری امام خمینی (ره) پیروزی نهایی محقق شد تصریح کرد: در برنامه سازمان تبلیغات اسلامی توجه به ظرفیت مردم مورد توجه جدی قرار گرفته است.

صاحبقرانی اظهارکرد: برای همه برنامه های دینی، مذهبی، فرهنگی و اجتماعی باید مردم پای کار باشند و ارائه آما رو ارقام سرلوحه کار سازمان تبلیغات نیست نبوده و نباید با این کار مردم را نگران و امید آنها را از بین ببریم بلکه باید با برنامه های مناسب اراده مردم را زنده نگه داریم.

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات جوان گرایی را در مسئولیت های مختلف دنبال می کند گفت: نگاه انقلابی و جهادی مورد توجه و سرلوحه کار این سازمان قرار گرفته شده است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تاکید کرد: در برنامه های سازمان پرهیز از تصدی گری در دستور کار قرار گرفته و استفاده از ظرفیت مردمی و روحیه انقلابی در همه برنامه ها دنبال می شود.

کد خبر 4650386

منبع: مهر

کلیدواژه: مشهد اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۲۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان انرژی اتمی: امنیت نیروگاه‌ها و مراکز هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است/ با عبور از سال ۱۴۰۰ تا به امروز ظرفیت فعال در سایت‌های ۲ و ۳ سه نیروگاه اتمی بوشهر در مقایسه با پیش از آن ۱۲ برابر شده است

به گزارش آخرین‌نیوز به نقل از ایرنا، محمد اسلامی در بوشهر اظهار کرد: نظام دفاعی و امنیتی کشور هر گونه تعرض به مرکزهای یاد شده را در نطفه خفه خواهد کرد و با این تسلط و اقتدار حاکم بر کشور در سایه نیروهای مسلح، حفاظت و امنیت هسته‌ای در کمال اقتدار و اعتبار به لحاظ امنیتی برقرار است و هیچ نکته‌ای وجود ندارد.

وی در ارتباط با آخرین وضعیت طرح‌های توسعه‌ای نیروگاه اتمی بوشهر نیز بیان کرد: از سال ۹۵ که عملیات اجرایی ۲ واحد جدید نیروگاه اتمی آغاز شد به دلایل گوناگونی فعالیت‌ها شکل نگرفته بود.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: با عبور از سال ۱۴۰۰ تا به امروز ظرفیت فعال در سایت‌های ۲ و ۳سه نیروگاه اتمی بوشهر در مقایسه با پیش از آن ۱۲ برابر شده است.

اسلامی ادامه داد: در این طرح ابتدا ۲۵۰ نفر در چند جبهه محدود فعالیت داشتند اما امروز تمامی جبهه‌‍‌های واحدهای ۲ و سه نیروگاه اتمی بوشهر فعال شده و بیش از سه هزار نفر در حال کار و فعالیت هستند.

وی گفت: این شمار نیروی کار در واحدهای یاد شده تا پیش از پایان سال از پنج هزار نفر عبور خواهد کرد.

اسلامی تاکید کرد: با این روند فعالیت‌ها تلاش می‎شود تاخیر مجدد در روند طرح‌های ۲ و سه رخ ندهد و اکنون برنامه عمرانی طرح براساس برنامه زمانبندی در حال اجرا است.

 

دیگر خبرها

  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • واگذاری روابط حاکم بر اقتصاد به مردم شرط تحقق مشارکت مردمی در تولید
  • سند توسعه خراسان شمالی برای ۵۰۰ روستا عملیاتی شد
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: امنیت نیروگاه‌ها و مراکز هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است/ با عبور از سال ۱۴۰۰ تا به امروز ظرفیت فعال در سایت‌های ۲ و ۳ سه نیروگاه اتمی بوشهر در مقایسه با پیش از آن ۱۲ برابر شده است
  • تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • هر جا کار به دست مردم سپرده شد موفقیت به دست آمد
  • خانه‌های دین و زندگی نقطه وحدت است