Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصر امروز در حاشیه همایش فصلی مدیران شهرداری که با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران، پیروز حناچی شهردار تهران، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای اسلامی شهر تهران و احمد مسجدجامعی رئیس ستاد شورایاری های شورای شهر تهران برگزار شد، از سامانه ثبت‌نام داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌ها رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهروندان می‌توانند برای حضور در انتخابات شورایاری‌ها از امروز با ارائه مدارک لازم در سایت Shorayari.tehran.ir ثبت‌نام کنند.
 

کد خبر 445367

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: محسن هاشمی احمد مسجد جامعی شورا یاری پیروز حناچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۲۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از لوح یادبود نامگذاری خیابان «ایران» در اسلام آباد

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و شهباز شریف نخست وزیر پاکستان بعد از ظهر امروز دوشنبه، (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) در ادامه برنامه‌های سفر رسمی رئیس‌جمهور کشورمان به پاکستان، پس از دیدار دوجانبه، برگزاری نشست مشترک هیأت‌های عالی‌رتبه، حضور در مراسم امضای اسناد و تشریح دستاوردها و نتایج رایزنی‌های سران و مقامات دو کشور در نشست مطبوعاتی، از لوح یادبود نامگذاری یکی از خیابان‌های اصلی و بزرگ شهر اسلام‌آباد که از مقابل پارلمان پاکستان آغاز می‌شود به نام «ایران»، رونمایی کردند.

گفتنی است؛ آیت‌الله «سید ابراهیم رییسی» رییس‌جمهور اسلامی ایران به دعوت رسمی همتای پاکستانی خود و در رأس هیأتی عالی‌رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی، امروز دوشنبه وارد اسلام‌آباد شد.

کد خبر 6085725

دیگر خبرها

  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • رونمایی از لوح یادبود نامگذاری خیابان «ایران» در اسلام آباد
  • توپ ورود تاکسی های برقی به پایتخت در زمین کدام دستگاه است؟
  • سوالات بسیج دانشجویی از نامزدهای انتخابات برای شناخت بیشتر
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • رقابت ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷ کرسی مجلس در استان تهران
  • رقابت ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷ کرسی مجلس شورای اسلامی در استان تهران
  • رقابت ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷کرسی مجلس شورای اسلامی در استان تهران