Web Analytics Made Easy - Statcounter

خانواده شهید مدافع حرم «علی آقایی» در معراج شهدای مشهد مقدس، پیکر شهید را زیارت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، این تصویر اولین لحظه دیدار خانواده شهید مدافع حرم با پیکر «علی آقایی» در معراج شهدای مشهد مقدس، است.

 

پیکر شهید مدافع حرم «علی آقایی» قبل از تشیع و خاکسپاری در اردبیل برای عرض ارادت به پا بوس امام رضا (ع) رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مراسم تشیع این شهید تازه تفحص شده امروز از ساعت 10 در مشهد مقدس در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) صحن آزادی به سمت رواق امام خمینی(ره) برگزار می شود.

 

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت کانون های فرهنگی هنری مساجد شیراز اردبیل اوقات فراغت مجلس قوه قضائیه بیرجند خطبه نماز جمعه نماز جمعه دیدار با پیکر شهید خانواده شهید مدافع حرم شهید مدافع حرم اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۲۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده سرباز شهید «عدنان تخت رونده»مورد تجلیل قرار گرفتند

به گزارش خبرگزاری مهر، مهر، در راستای احیای نام و یاد شهدای شهرستان سیروان استان ایلام؛ با حضور مسئولان شهرستان سیروان از خانواده محترم شهید عدنان تخت رونده ضمن دیدار تجلیل به عمل آمد.

در این دیدار برادر شهید که از یادگاران هشت سال دفاع مقدس است به بیان خاطرات خود در کشور لبنان‌و کشورهای عربی از خدمت ارزشمند در کنار رزمندگان حزب الله به بحث و گفتگو پرداخت.

شهید عدنان تخت رونده فرزند سیدمحمد اهل روستای لرینی در بیست و هشتم اسفند ۱۳۶۴، در بانه بر اثر اصابت گلوله توسط گروه‌های ضد انقلاب شهید شد.

کد خبر 6080894

دیگر خبرها

  • پیکر جانباز شهید «کلیوند عباسی» در اهواز تشییع شد
  • تشییع پیکر مادر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • دیدار رئیس‌جمهور با مادر شهیدان طوسی و مادربزرگ شهید مدافع حرم محمدرضا دهقان
  • دیدار رییس جمهور با مادر شهیدان طوسی
  • سرپرست فرمانداری ملارد با خانواده شهید «مهرپور» دیدار کرد
  • استحکام پایه‌های جامعه از نور و انرژی شهدا است
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا در کردکوی
  • خانواده سرباز شهید «عدنان تخت رونده»مورد تجلیل قرار گرفتند
  • تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس