Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حسین کنعانی زادگان یکی از مدافعان باکیفیت فوتبال ایران در فصل گذشته بود که مدتی است به تیم ملی فوتبال هم دعوت می‌شود و مقابل کره جنوبی هم به میدان رفت.

به گزارش تابناک ورزشی، کنعانی زادگان بازیکن آزاد است و قرارداد او با تیم تبریزی ماشین سازی به پایان رسیده و به چند پیشنهاد درجه یک و نقدی تیم های لیگ برتری هم پاسخ مثبت نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گزینه اصلی حضور در پرسپولیس است و خودش هم به شدت علاقمند به پوشیدن پیراهن قرمز است و در این راه حتی ارقام پایین تر را هم قبول می کند اما یک مشکل و مانع وجود دارد که بعید به نظر می‌رسد این قرارداد نهایی شود.

او اعلام کرده که مبالغ پایین تر قرمزها مشکلی ندارد اما در صورتی به پرسپولیس خواهد رفت که تضمین فیکس بودن داشته باشد و بسیار بعید است که هر مربی علاقه‌ای به نیمکت نشین کردن شجاع و سیدجلال داشته باشد و به این ترتیب باید منتظر تیم بعدی این بازیکن بود. پرسپولیس در تابستان به جذب یک مدافع میانی نیاز دارد و برانکو هم کنعانی زاده گان را در فهرست خرید‌های تابستانی خود قرار داده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پرسپولیس کنعانی زادگان تابناک ورزشی جبهه پایداری اسحاق جهانگیری بیت کوین سکه ثامن پاتوسی معامله قرن رضا علاءالدین داماد روحانی کمال خرازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۲۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت، سرماخوردگی و صعود به یورو؛ خارجی‌های پرسپولیس در فیفادی چه کردند؟

خارجی های پرسپولیس در فیفادی اخیر عملکرد خوبی داشتند

طرفداری | فیفادی این بار برای پرسپولیس با دستاوردهای متفاوتی برای بازیکنان خارجی این تیم همراه بود.

وحدت هنانوف، مدافع تاجیکستانی پرسپولیس، در بازی برگشت مقابل عربستان دچار مصدومیت شد و وضعیت او برای بازی‌های آینده پرسپولیس نامشخص است.

اوستون اورنوف، هافبک ازبکستانی سرخ‌ها، که به دلیل سرماخوردگی بازی رفت را از دست داده بود، در بازی برگشت مقابل هنگ‌کنگ گلزنی کرد و آمادگی خود را نشان داد.

گئورگی گولسیانی، مدافع گرجستانی پرسپولیس، با تیم ملی کشورش تاریخ‌سازی کرد و برای اولین بار جواز حضور در یورو را کسب کرد.

گولسیانی در این دو بازی فرصت بازی پیدا نکرد، اما در 32 سالگی این فرصت را دارد تا در بالاترین سطح فوتبال در قاره سبز به میدان برود.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • استوری کنعانی زادگان؛ خدایا شکرت که هستی! + عکس
  • دردسرهای تغییر مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • مدافع پرسپولیس مدال افتخار خواهد گرفت!
  • مرخصی اوسمار ویه‌را به دو ستاره پرسپولیس
  • مصدومیت، سرماخوردگی و صعود به یورو؛ خارجی‌های پرسپولیس در فیفادی چه کردند؟
  • لحظه مصدومیت و تعویض وحدت هنانوف مدافع پرسپولیس در بازی تاجیکستان و عربستان / فیلم
  • گره کور عشق آباد به دست کنعانی باز شد!
  • مدافع تیم ملی فوتبال ایران دیدار با هنگ کنگ را از دست داد
  • مصدومیت تلخ مدافع تاجیکی پرسپولیس
  • مدافع پرسپولیسی، از بازی بعد محروم شد