Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@22:14:40 GMT

دستگیری یکی از سران داعش در ترکیه

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۲۲۲۵

دستگیری یکی از سران داعش در ترکیه

یکی از امرای داعش در شهر قیصری ترکیه دستگیر شد. ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۲ بین الملل ترکیه و اوراسیا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از آناتولی٬ بعدازظهر دیروز در شهر قیصری ترکیه٬ پلیس این کشور توانست فردی را دستگیر کند که به عنوان یکی از امرا و سران داعش در جریان اشغال موصل فعالیت کرده و پس از آزادی موصل٬ از عراق به ترکیه گریخته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اطلاعاتی که مقامات امنیتی ترکیه در اختیار رسانه‌ها گذاشته‌اند٬ این فرد مسئولیت یگان‌های خمپاره‌ انداز گروه تروریستی تکفیری داعش را بر عهده داشت و در هفته‌های اخیر در ترکیه به دنبال جذب افراد و تشکیل گروه جدید بود.

انتهای پیام/

R1396/P/S8,90,1414/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "ترکیه"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار ترکیه اخبار ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۲۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۱۳۳ دانشجوی دانشگاه نیویورک به دلیل همبستگی با غزه

در کنار سکوت مقامات آمریکایی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی در نسل کشی فلسطینیان، اما جامعه دانشگاهی این کشور به ویژه دانشجویان به طور گسترده در حال نشان دادن مخالفت خود با این موضوع است. دانشگاه‌های ایالات متحده اکنون به محلی برای انتقاد از سیاست‌های رژیم صهیونیستی بدل شده است. 

به گزارش الجزیره، دپارتمان پلیس نیویورک امروز (سه شنبه) اعلام کرد طی تظاهرات دانشجویان در دانشگاه نیویورک ۱۳۳ دانشجو دستگیر شده و پس از احضار دادگاه آزاد شدند. 

این موضوع پس از آن رخ می‌دهد که تظاهرات معترضان به رژیم صهیونیستی در دانشگاه ییل، کلمبیا و سایر دانشگاه‌های بزرگ آمریکا تشدید شده و پلیس نیویورک برای جلوگیری از سرایت این مسئله به دانشگاه این ایالت، اقدامات پیشگیرانه انجام داد. 

سخنگوی دانشگاه نیویورک در این زمینه گفت: تصمیم برای مداخله پلیس در این تظاهرات پس از آن گرفته شد که معترضان دیگری که تصور می‌شد بسیاری از آنها ارتباطی با دانشگاه نیویورک نداشتند، موانع ایجاد شده در اطراف محیط دانشگاه را شکستند. 

تظاهرات در دانشگاه ام آی تی، میشیگان و ییل نیز با بازداشت گسترده دانشجویان همراه بود به طوری که ۴۷ نفر روز گذشته در این دانشگاه‌ها از سوی پلیس دستگیر شدند. 

پیش از این ریاست دانشگاه هاروارد به دلیل فشار لابی‌های صهیونیست به دلیل عدم جلوگیری از برگزاری تجمعات همبستگی با فلسطینیان در دانشگاه مجبور به کناره گیری از سمت خود شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • دستگیری ۱۳۳ دانشجوی دانشگاه نیویورک به دلیل همبستگی با غزه
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • دستگیری ۲۷ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در لاهیجان
  • کلاهبردار وام ازدواج دستگیر شد
  • دستگیری ۸ نفر از عوامل نزاع و درگیری در بومهن
  • کشور‌های بریکس می‌توانند به طور مشترک در برابر استعمار دیجیتال مقاومت کنند
  • دستگیری سارق کالا در باشت
  • لحظه برخود قطار با تریلری که روی ریل گیر کرده است + فیلم
  • حمله کابل| داعش: شیعیان و طالبان را هدف قرار دادیم