Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: سرمایه گذاران سیستان و بلوچستان به دنبال ورود دام مولد به این استان باشند.

علیرضا رفیع پور افزود: واردات گوشت گرم وکیوم شده با ماندگاری ۳۰ روزه از پاکستان تنها به سرمایه گذاران سیستان و بلوچستان تفویض شده است.

وی اظهار کرد: یکی از اقدامات این سازمان در ۲ سال گذشته تفیض اختیارات به سیستان و بلوچستان فراتر از درخواست متقاضیان بوده به طوری که تسهیل‌گری های این سازمان سبب شده است این نهاد منتظر اقدام تشکیلات متقاضی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رفیع پور گفت: همچنین این سازمان با توجه به ظرفیت بالای سیستان و بلوچستان در واردات دام در ماه‌های گذشته واردات دام قانونی از پاکستان، افغانستان، عمان، برزیل را به طور اختصاصی به مقصد چابهار داده است .

رئیس سازمان دامپزشکی کشور بیان کرد: ما باید به دنبال واردات دام مولد در سیستان و بلوچستان باشیم به طوری که بدون هزینه های سربار به دلیل شرایط مطلوب آب و هوایی این استان بتوان بهترین سودآوری را رقم زد .

وی خاطرنشان کرد: ورود دام با زایش خوب همراه خواهد بود که در نتیجه فعال شدن کامل کشتارگاهها و واحدهای بسته بندی و بکارگیری تمامی نیروهای آماده اشتغال سیستان و بلوچستان و دیگر استان ها را به همراه دارد .

وی بیان کرد: سیستان و بلوچستان با توجه به ظرفیت های فراوان در بخش های مختلف اقتصادی در حوزه صنایع مادر جای کار دارد که در حوزه دامداری می توان با هزینه های مناسب در این استان ضمن سود آوری کلان به صنعت دام و گوشت کشور کمک کرد./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۲۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید آیت الله محامی بر جذب امکانات دولتی در ساخت‌ و ساز مدارس سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: در ساخت‌ و ساز مدارس علاوه بر رعایت نکات فنی و مهندسی، فرهنگ بومی و اقلیم منطقه نیز مورد توجه قرار گیرد.

آیت‌الله مصطفی محامی شامگاه شنبه ۲۴ فروردین در دیدار مدیرکل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان عنوان کرد: یکی از کارهای مهم و تاثیرگذار، تهیه زیرساخت‌های آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت نسل جدید به عنوان آینده‌داران کشور است و با توجه‌ به‌ وضعیت استان هر چقدر بتوانیم در این جهت سرمایه‌گذاری و امکانات خود را از لحاظ کمی و کیفی ارتقا دهیم، ارزشمند است.

امام جمعه زاهدان بر لزوم جذب امکانات دولتی و نیز مشارکت مردم در ساخت‌ و ساز مدارس تاکید کرد و گفت: باید تبلیغ کنید تا برخی بومیان استان که دارای وضعیت مالی مطلوبی هستند هم، پا به این عرصه گذاشته و در جهت ساخت و تجهیز مدارس مشارکت کنند.

آیت‌الله محامی با اشاره به بازدید صورت گرفته از مناطق سیل زده جنوب استان در اسفندماه سال گذشته اظهار کرد: در این بازدیدها مشاهده کردیم که منازل و مساجد دچار آبگرفتگی نشده بود چرا که از بالاتر از سطح زمین ساخته شده بود اما مدارس روی سطح زمین قرار داشت و همین مسئله باعث آبگرفتگی مدارس شد، لذا باید در ساخت‌ و ساز مدارس علاوه بر رعایت نکات فنی و مهندسی، فرهنگ بومی و اقلیم منطقه نیز مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه زاهدان گفت: بر اساس گزارش ارائه شده از سوی مسئولان آموزش و پرورش متقاضیان ثبت‌نام در مدارس معارف زیاد هستند اما تعداد این مدارس در سطح استان محدود است و اگر بتوان با همکاری و هم افزایی سازمان نوسازی مدارس، آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه در این جهت اقدامی صورت داد، مطلوب است‌.

همچنین در ابتدای این دیدار میثم لکزایی مدیرکل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان نیز ضمن‌ ارائه گزارش عملکرد این مجموعه در سال گذشته به بیان طرح‌های برنامه‌ریزی شده در سال جدید پرداخت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سیل در سیستان و بلوچستان جان ۳ نفر را گرفت
  • فوت ۳ نفر به دلیل سیلاب در سیستان و بلوچستان
  • آماده باش نیروهای راهداری سیستان و بلوچستان در پی هشدار قرمز سازمان هواشناسی
  • تاکید استاندار سیستان و بلوچستان بر بسیج امکانات در مقابله با خسارات احتمالی سیل
  • سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد؛ استان‌هایی که امروز بعدازظهر بارانی می‌شوند
  • خرید بیش از دوهزار تن گندم از کشاورزان جنوب سیستان و بلوچستان
  • ارزش‌گذاری گوهرسنگ‌ها به مشهد تفویض اختیار شد
  • ساخت مدارس باید مطابق با اقلیم سیستان و بلوچستان باشد
  • هشدار قرمز بارش‌های سیل‌آسا در ۵ استان
  • تاکید آیت الله محامی بر جذب امکانات دولتی در ساخت‌ و ساز مدارس سیستان و بلوچستان