Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - سرمربی تیم ملی اروگوئه اعتراف کرد که همتایش در تیم ملی شیلی او را غافلگیر کرده است. ۰۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اسکار تابارس سرمربی تیم ملی اروگوئه پس از پیروزی یک بر صفر شب گذشته (دوشنبه) مردانش مقابل شیلی در آخرین بازی مرحله گروهی کوپا آمه‌ریکا در گروه C، اعتراف کرد که از تصمیم تاکتیکی که همتایش در شیلی رینالدو روئدا اتخاذ کرده بود غافلگیر شده هرچند که مردانش توانستند آن را خنثی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تابارس اذعان داشت با ترکیبی هجومی‌تر از بازی‌های گذشته تیمش رامقابل شیلی به میدان فرستاده به این گمان که شیلی هم با همان ترکیب قبلی بازی خواهد کرد اما خروج 4 بازیکن از جمله آرتورو ویدال از ترکیب اصلی تیم شیلیایی‌ها، باعث غافلگیری سرمربی کهنه‌کار اروگوئه‌ای‌ها شد.

تابارس گفت: من پیش‌بینی نمی‌کردم که حریف با چنین ترکیبی به میدان بیاید. شیلی تعداد مهره‌های دفاعی‌اش را برای این بازی افزایش داد. ما بر اساس بازی‌هایی که پیش از این از شیلی دیده بودیم، خودمان را برای مصاف با آنها آماده کرده بودیم. با این حال من از نتیجه راضی‌ام. در چنین مسابقه متعادلی، هر اتفاقی ممکن است رخ دهد اما تیم من همیشه تا نفس آخر می‌جنگد و با هر توپ طوری استفاده می‌کند که انگار آخرین توپی است که به دست می‌آورد.

کوپا آمه‌ریکا 2019| صعود اروگوئه و شیلی به مرحله یک‌چهارم نهایی/ ژاپن حذف شد

تابارس افزود: با وجود بازی بسته حریف و شرایطی که در آن قرار داشتیم، توانستیم بازی را ببریم و این خیلی مرا خوشحال کرد. با آرایش تاکتیکی حریف، بازی کاملاً یکنواخت و با فضاهای کم برای حمله بود، البته ما موقعیت‌هایی را هم از دست دادیم اما باز هم موقعیت‌های‌مان بیشتر از حریف بود. در بعضی از موقعیت‌های بسیار جدی بازیکنان ما تمرکز لازم را نداشتند.

حریف بعدی تیم ملی اروگوئه تیم ملی پرو است که این بازی ساعت 20:30 شنبه هفته آینده برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی فوتبال اروگوئه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال اروگوئه تیم ملی فوتبال اروگوئه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۲۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| ستاره ایرانی بلینگام شد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بازی تیم‌های شباب الاهلی و النصر در حالی برگزار شد که تیم النصر در شروع بازی موفق شد یک گل به ثمر برساند که از سوی داور رد شد اما در ادامه آبی‌ها توانستند روی یک ارسال از سمت چپ دروازه حریف را باز کنند و از شباب الاهلی پیش بیفتند.

این پایان کار نبود و تنها سه دقیقه بعد در دقیقه ۱۲ روی یک پرتاب اوت، هافبک ایرانی تیم شباب الاهلی موفق شد با یک شلیک غافلگیرکننده و دور از انتظار دروازه حریف را باز و گل خورده را جبران کند.

عزت‌اللهی پس از به ثمر رساندن این گل، به سبک جود بلینگام، ستاره مادریدی ها خوشحالی کرد. این نخستین گل عزت‌اللهی برای شباب‌الاهلی بود.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896766

دیگر خبرها

  • حمله عصبی به هوادار استقلال بعد از گل‌های حریف
  • حریف تراکتور نصف تیمش را ندارد!
  • عکس| ستاره ایرانی بلینگام شد!
  • ماجرای پای چپ بی‌قرار ستاره جوان پیکان!
  • ارتش غافلگیر شده بود؟ /سند سِری ارتش درباره آغاز جنگ تحمیلی
  • کل کل تکنیکی اورونوف در آبادان
  • زیباترین گل زندگی سعید عزت‌اللهی! (ویدیو)
  • حریف استقلال روی چمن صاف آماده می‌شود(عکس)
  • چرا غرب با وجود احتمال حمله موشکی ایران بازهم غافلگیر شد؟
  • هجوم هواداران بارسلونا به اینستاگرام آرائوخو؛ نمی‌بخشیمت، برو بایرن مونیخ! / عکس