Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@03:53:55 GMT

حمل غیر بهداشتی گوشت گرم با موتورسیکلت! + فیلم

تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۸۲۲۳۲

حمل غیر بهداشتی گوشت گرم با موتورسیکلت! + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارشگروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، برای حمل و نقل گوشت قرمز باید نکات و موازیت بهداشتی رعایت شود و توسط کامیون‌های یخچال‌دار به مراکز فروش و یا سردخانه‌های مخصوص نگهداری گوشت منقل شوند.
شهروندخبرنگار ما از حمل غیر اصولی و غیر بهداشتی گوشت گرم در یکی از بزرگراه‌های تهران فیلمی را تهیه و ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شهروندخبرنگار – تهران 

 

بیشتر بخوانید: حمل گوشت مرغ با وانت! + فیلم 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

فیلمی از حمل گوشت قرمز به شکل غیر بهداشتی 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۲۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش قیمت مرغ در بازار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، شاه حسینی گفت: این تصمیم بر اساس روند کاهشی قیمت مرغ در استان و تصویب کاهش ان از سوی دولت اعلام شده است و عرضه گوشت مرغ بالاتر از ۸۰ هزار تومان تخلف است و با آن برخورد خواهد شد.   وی اظهار داشت: بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار قطعه در استان جوجه ریزی شده است که نسبت به سال قبل ۳۱ درصد رشد داشته است.   معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد افزود: در این نشست هم چنین از همه وارد کنندگان و مباشران گوشت قرمز خواسته شد برنامه زمان بندی خود را برای واردات گوشت قرمز از کشور‌های دیگر اعلام کنند.   وی بیان داشت: با پیگیری‌های جهاد کشاورزی استان و اعطای تسهیلات لازم نیز قرار شد واحد‌های راکد و غیر فعال دامداری و دامپروری استان برای تولید گوشت قرمز فعال شوند.   شاه حسینی تصریح کرد: رصد و نظارت بر بازار گوشت قرمز نیز در استان با جدیت بیشتری ادامه خواهد داشت.   وی ادامه داد: در موضوع حبوبات نیز که در فروردین ماه شاهد افزایش قیمت حدود ۲۰ درصدی در اقلام بودیم مقرر شد پیگیری‌های لازم در تهران برای تامین و تخصیص ارز وارد کنندگان انجام شود.   معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد گفت: مقرر شد سهمیه شکر ابلاغی به استان نیز هم چنان با نرخ مصوب از طریق سکو‌های تنظیم بازار توزیع شود.

دیگر خبرها

  • کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار یزد
  • کاهش قیمت مرغ در بازار
  • کشف ۳۰۰ کیلوگرم گوشت قاچاق بوفالو
  • کشف گوشت قاچاق بوفالو در قشم
  • معدوم سازی بیش از ۶۰۰ تن فرآورده‌های خام دامی ناسالم در خوزستان
  • برخورد قانونی با فروشندگان متخلف گوشت قرمز
  • انجام 13 هزار بازدید بهداشتی در طرح تشدید نظارت های بهداشتی
  • ۱۳ هزار بازدید بهداشتی توسط دامپزشکی خوزستان انجام شد
  • انجام ۱۳ هزار بازدید بهداشتی توسط دامپزشکی خوزستان در طرح سلامت نوروزی
  • پنج هزار و ۵۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در خمین معدوم شد