Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حامد بهداد موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر مرد در جشنواره بین‌المللی شانگهای شد. او در حال بازی در سریال «دل» بود و برای همین امکان حضور در این جشنواره را نداشت برای دریافت جایزه‌اش را نداشت. آزیتا موگویی به همین دلیل خاطره‌ای منتشر کرده از یکی دیگر از جوایز بین‌المللی که حامد بهداد دریافت کرده و اتفاقا برای دریافت آن جایزه هم در آن جشنواره بین‌المللی حضور نداشته.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موگویی نوشت: «سال دوهزار و نه میلادی، در فستیوال ابوظبی قرار بود حامد برای فیلم «گربه‌های ایرانی»  جایزه بگیره، ما اون ایام سر فیلمبرداری فیلم «آدمکش» بودیم و روزهای آخر فیلمبرداری بود. حامد گفت من باید برم، منم گفتم نمیشه  گفت چرا؟ گفتم برای اینکه فیلمبرداری تعطیل میشه.گفت یک کاری بکن. گفتم هیچ کاری نمیتونم بکنم. موند و نرفت ولی با  حال بد و اوقات تلخ "" که البته خیلی برای بازیش در اون سکانسها مفید بود "" جایزه اش رو هم نمیدونم کی به نمایندگی ازش گرفت. ده سال گذشت و حالا دوباره حامد سر فیلمبرداری بود و باز نتونست بره جایزه‌اشو بگیره .نکته جالب اینه که بعد از ده سال به من میگه کلا همش تقصیر توئه ....حامده دیگه، بازیگر شهودی سرکش. جایزه مبارکت باشه.»

۲۵۸۲۵۸

کد خبر 1273511

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حامد بهداد کارگردانان سینمای ایران جشنواره های سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۸۲۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»

پویانمایی «در سایه سرو» جایزه بخش آثار انیمیشن با عنوان «جوزفه ماستری» بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم «کورتی دا سوگنی» کشور ایتالیا را دریافت کرد.

به گزارش ایسنا، این پویانمایی ساخته مشترک شیرین سوهانی و حسین ملایمی که تاکنون حضور درخشانی در جشنواره‌های بین‌المللی داشته، از تولیدات جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی کورتی دا سوگنی در حالی به پایان رسید که امسال صاحبان بیش از ۱۰۰۰ فیلم کوتاه، تقاضای حضور در این جشنواره را داشتند و از این میان ۶۴ فیلم از ۱۹ کشور جهان به مرحله پایانی رسید.

بر همین اساس، بیشترین نماینده را کشورهای ایتالیا با ۱۸ فیلم کوتاه، پس از آن فرانسه با ۹ فیلم، اسپانیا با ۷ فیلم، ایران با ۶ فیلم و آلمان با ۴ فیلم به خود اختصاص دادند.

جایزه رویاهای شیرین «سوگنی دو رو» به بهترین فیلم‌های کوتاه داستانی غیراروپایی، جایزه رویاهای اروپایی «سوگنی» به بهترین فیلم‌ کوتاه داستانی اروپایی غیرایتالیایی، جایزه «جوزفه ماستری» به بهترین فیلم کوتاه انیمیشن، جایزه بهترین فیلم کوتاه ایتالیایی، جایزه بخش دانشجویی، جایزه منتقدان نوجوان، جایزه «ایوانو مارسکوتی» به بهترین بازیگر زن فیلم کوتاه و جایزه «سیاره سبز» به بهترین فیلم محیط زیستی، این دوره از جشنواره تعلق گرفت.

بیست‌و پنجمین جشنواره بین‌المللی کورتی دا سوگنی از ۲۷ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ (۱۶ تا ۲۰ آوریل ۲۰۲۴) در شهر راونا کشور ایتالیا برگزار شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • (عکس) چهره متفاوت حامد بهداد و سحر دولتشاهی در یک سریال جدید
  • چهره متفاوت حامد بهداد و سحر دولتشاهی در یک سریال جدید + عکس
  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • (عکس) تصویر‌ی از سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم
  • تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی بهم رسیدند
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی در کمدی فانتزی «مفت‌ بر»
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد
  • «احمد» در هند جایزه گرفت
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد